rondreis Java Bali met oad en met Fox

Subforum Java 
68 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Java > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

TinieVriens
Gebruiker
spacer line

Hallo de hullu,

Volgens mij kun je me gewoon mailen via deze site.

Als iedereen was zoals ik zou moeten zijn was de wereld veel beter af.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Ik denk het niet Tinie in je profiel staat "This user has no email displayed."

de hullu
Gebruiker
spacer line

Pardon.
Ik ben steeds bezig met uit zoeken.
En dat ik moet ingelogd zijn dat weet ik heus wel,maar als er geen mail adres bij staat dan houd het op.
En als er iemand zegt dat ik informatie kan krijgen waarom dan niet.
Heb zelf al zoveel mensen tips over vakantie gegeven.
Zelfs van de week nog over Macedonie waar wij zijn geweest en veel met een lokale gids hebben gedaan.Die ook ned spreekt.
Dus ik doe pogingen genoeg,maar als er iemand je een tip kan geven waarom dan niet.

de hullu
Gebruiker
spacer line

Pardon,weet heus wel dat ik moet inloggen.
En ik ben op het forum om mij te orienteren op wat er allemaal is.En als ik dan informatie kan krijgen wat is daar dan mis aan

elsbeth
Gebruiker
spacer line

De hulle, dat had je gisteren ook al geschreven. Ben het met je eens hoor.
Maar misschien kan Tinie dan hier vermelden wat ze ongeveer heeft uitgegeven vor die reis. Als ik op site van Aurora kijk, vind ik het aan de prijzige kant. Bijv. 22 dagen Sumatra, voor Ä 3100,-, hoogseizoen, excl. lunch en diner. Dat vind ik flink wat.
k ben nu 2 keer met mijn gezin naar Indonesie geweest (eerdere keren alleen). Kosten voor 35 dagen (incl. 3 dagen Singapore resp. Bangkok) Ä 3.000,- p.p., incl. alles, eten, drinken, snorkelen, souvenirs, surflessen, binnenlandse vluchten etc. We hebben beide keren veel gebruik gemaakt van een huurbusje met chauffeur. Ik weet het, je betaalt voor een organisatie die alles voor je regelt, maar het is wel een behoorlijk verschil. Maar misschien is het vergeleken met andere aanbieders niet duur. Tinie, laat eens horen wat jij betaald hebt.

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 16-09-2012 10:57 elsbeth wrote:
Als ik op site van Aurora kijk, vind ik het aan de prijzige kant. Bijv. 22 dagen Sumatra, voor Ä 3100,-, hoogseizoen, excl. lunch en diner. Dat vind ik flink wat.
.

Heb de site bekeken .
Jammer dat ze de hotels niet vermelden.
Ik heb in 2009 de route Padang - Medan ( inclusief Prapat-Toba) gedaan in 10 dagen .
Een standaard toeristen route gevolgd.
Met 3 (op kleine plaatsen)-4/5 * hotels(Padang-Parapat -Medan) , huurauto met chauffeur, redelijke restaurants en ik kom niet eens op 100 eurie (mss minder ) , en dat voor 2 personen.
Dit jaar hebben we (met 3 pers) Pakan Baru erbij gedaan , zelfs Aryaduta Pakanbaru, Sibayak Brastagi), Aryaduta Medan en Marriot Medan is ook niet zo duur .

Huurauto per dag bij benadering 50-60 eurie.
Hotel 4/5* ongeveer max nog niet eens 100 eurie ( heb toevallig diskon kunnen versieren).

Toeristen uit Nederland kan ook hotel voucher kopen ( of "versieren" Emoticon: Wink via Indonesische reisbureau's.
Wat eten en drinken betreft is variabel als je 10-15/20 euro per persoon doet is al redelijk.

bisa dicek of makemyday .

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,955,320 pageviews Een website van indahnesia.com