slaapplaats voor 1 nacht

Subforum Bali, het godeneiland 
61 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
gimena
Gebruiker
spacer line

Heeft er iemand een adres waar ik samen met mijn 2 kinderen van twee en vier 1 nacht kan overnachten in Singapore van 2 op 3 sept as?het liefst gratis zodat zij bij ons in bali kunnen komen voor gratis verblijf bij ons thuis.
Anders nog suggesties voor een goedkoop hotel geschikt voor kids in Singapore???
Emoticon: Yeah right!

gerry deuren
Gebruiker
spacer line

ik las jouw topig''ik hoop dat er iemand is die jouw wild helpen zo niet ''dan wil ik jouw wel een adres geven''The Prince of wales''25 sgd per dag tot 90 adres ''51 boat quay tel
nr +65369697' ik weet zeker je krijgt er geen spijt van'veel succes

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

On 13-08-2012 09:16 gerry deuren wrote:
ik las jouw topig''ik hoop dat er iemand is die jouw wild helpen zo niet ''dan wil ik jouw wel een adres geven''The Prince of wales''25 sgd per dag tot 90 adres ''51 boat quay tel
nr +65369697' ik weet zeker je krijgt er geen spijt van'veel succes

Weet je niet dat kinderen bij de "Prince of Wales" niet toegestaan / welkom zijn?

If you have nothing to loose, you can risk everything

gerry deuren
Gebruiker
spacer line

weet jij dat wel zeker!!! of zuig jij dat uit jouw linker duim!
o dan ben jij er zeker al geweest''ik zal eerst maar eens goeije info vragen'' voor dat je voor oordeeld'kindere zijn dus wel welkom''maar jij werdt toen geweigerd''ik kan me goed voor stellen'!!

tu-bagus
Gebruiker
spacer line

Op 14-08-2012 09:19 schreef gerry deuren:
o dan ben jij er zeker al geweestik zal eerst maar eens goeije info vragen voor dat je voor oordeeldkindere zijn dus wel welkommaar jij werdt toen geweigerdik kan me goed voor stellen!!

Slecht geslapen Gerry? Dit is toch geen antwoord. Wat een agressie. Dit forum is volgens mij bedoelt om elkaar te helpen.

Wat betreft kinderen bij POW. Amed heeft wel degelijk gelijk of de deur policy moet verschillen van de voorwaarden op de site.

2) Strictly no under 18s (http://www.hostelworld.com/hosteldetails.php/Prince-Of-Wales/Singapore/11771)

Als jij andere ervaringen hebt, deel ons die dan mede op een normale manier.

ibusas
Gebruiker
User icon of ibusas
spacer line

Misselijke reactie Gerry Deuren.
Nergens voor nodig.
Zelf zou ik ook niet met kinderen naar zo'n cheap backpackershostel gaan met slaapzalen, ook al zou het toegestaan zijn!

Voor Gimena: even googelen: veel hotels met "kinderen gratis".

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Gerry Deuren schreef:

moge''leuk side is dit''types''orang bodoh gila''omong kosong''tapi aku senang''over angst hazen''dit geld ook voor mensen'die verkeerd advice geven''leven en laten leven''een keer per jaar.moet je deS.T.N.K. verlengen. als je een oude motor hebt kost bijna niks''bij een nieuw gemiddeld 250.0000 dit is geen verzekering''

Yerun schreef:

Sorry Gerry, je geeft zelf verkeerd advies, bij het regelen van je STNK betaal je SWDKLLJ, en dat is wel degelijk een ongevallenverzekering.
In het kort: je bent verzekerd bij staatsbedrijf Jasa Raharja.
Dus ja, dit is kritiek van iemand die het beter weet, want jij hebt het gewoon fout als je stelt dat de STNK geen verzekering bevat.

Nu deze reactie weer, het lijkt er op dat Gerry graag mensen die adviezen geven op de vingers tikt, op zich niets mis mee, mits hij dan ook zelf de juiste informatie geeft.

gerry deuren
Gebruiker
spacer line

herstel''nog bedankt voor jullie goed''e advice zeker goed geslapen''
en moge gezondt weer op''reatie''had ik verwacht''het is ''oordelen''en vooroordelen''
op dit topig

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Op 14-08-2012 09:19 schreef gerry deuren:
o dan ben jij er zeker al geweestik zal eerst maar eens goeije info vragen voor dat je voor oordeeldkindere zijn dus wel welkommaar jij werdt toen geweigerdik kan me goed voor stellen!!

Gerry, wie begint hier met oordelen en vervelend doen. Jij toch???

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

nsenada
Gebruiker
User icon of nsenada
spacer line

On 13-08-2012 07:47 gimena wrote:
Heeft er iemand een adres waar ik samen met mijn 2 kinderen van twee en vier 1 nacht kan overnachten in Singapore van 2 op 3 sept as?het liefst gratis zodat zij bij ons in bali kunnen komen voor gratis verblijf bij ons thuis.
Anders nog suggesties voor een goedkoop hotel geschikt voor kids in Singapore???
Emoticon: Yeah right!

Hey Gemina,

Als je je inschrijft bij Couchsurfing dan slaap je gratis waar ook ter wereld, inschrijven kost ook niets enkel een beetje van je tijd.

Groetjes,

Frank

There's a big difference between kneeling down and bending over!

nsenada
Gebruiker
User icon of nsenada
spacer line

Ps: het is wel overnachten bij mensen thuis.

gerry deuren
Gebruiker
spacer line

voor de goede orde''het inschrijven kost dus wel geld ongeveer 25 euro omgerekend
ze vragen wel je visa'etc etc het is maar dat je het weet ''check even voor de zeker heid'
ik ben dus wel waker' toch succes

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.gerry deuren; mensen foutief voorlichten is 1 (dat kan namelijk vrij snel gecorrigeerd worden door mensen die WEL weten hoe het is), maar vervolgens ook nog met je foute info je vingertje uitsteken naar anderen, dat zou ik toch maar niet al te vaak doen als ik een kleine tip mag geven.

nsenada
Gebruiker
User icon of nsenada
spacer line

Gerry, U bent vast niet ingeschreven bij Couchsurfing want het is gratis! U kan zich laten verifiŽren maar dat is niet verplicht en absoluut niet nodig!

Groetjes,

Frank

chirpy
Gebruiker
spacer line

Beste Gerry.
Het mag zijn dat er in de nieuwe media niet mag worden gelet op spelling, maar zo bont als jij het maakt, heb ik nog niet veel meegemaakt. Ga je schoolgeld terughalen en schrijf je in voor groep 4 van de basisschool.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 19-08-2012 14:56 chirpy wrote:
Beste Gerry.
Het mag zijn dat er in de nieuwe media niet mag worden gelet op spelling, maar zo bont als jij het maakt, heb ik nog niet veel meegemaakt. Ga je schoolgeld terughalen en schrijf je in voor groep 4 van de basisschool.

Ik neem de vrijheid hier op te reageren met "Rot op" Chirpy.
Ik neem zonder meer aan dat Gerry op latere leeftijd de Nederlandse taal heeft geleerd.
Velen met mij begrijpen hem, dat is voldoende, als je hem niet kan begrijpen dan ben jij dom.
Commentaar op taal hebben we inmiddels al jaren geleden achter ons gelaten op dit forum.
Zelfs oudere Nederlanders maken veel fouten, onder andere ik.
Als je niets beters te melden hebt als iemand op zijn taal af te zeiken, kan ik maar ťťn antwoord geven, zoals eerder geschreven "Rot op" Emoticon: Angry

chirpy
Gebruiker
spacer line

Beste malam.
In dankbaarheid je rot op aanvaard, Gezien de naam is Gerry geen buitenlandse die pas later de taal heeft geleerd. Wanneer we met alles even slordig zouden omgaan als met de spelling, waren we allemaal failliet. Het getuigt van weinig respect voor je moedertaal indien je na al die schooljaren nog steeds niet de zeer eenvoudige spellingsregels beheerst. Of er is sprake van een leerdefect. Echter, omdat de taalverkrachting bijna algemeen is, kan ik dat niet geloven. We zijn gelukkig verlost van de mentaliteit dat je maar moet begrijpen wat er staat, hoe foutief ook opgeschreven. Oudere Nederlanders maken veel minder spellingsfouten dan de jeugd. Jij behoort dan tot de uitzonderingen.
Dus Malam, jij kunt de boom in en slaap daar verder.
Wat zijn we toch vriendelijk voor elkaar.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Nou ja, gerrydeuren gaat ook redelijk slordig om met feiten (zie dit onderwerp en dat onderwerp over de STNK waar verzekering op zit), dus dat past wel in z'n straatje.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 20-08-2012 18:06 chirpy wrote:
Beste malam.
In dankbaarheid je rot op aanvaard, Gezien de naam is Gerry geen buitenlandse die pas later de taal heeft geleerd. Wanneer we met alles even slordig zouden omgaan als met de spelling, waren we allemaal failliet. Het getuigt van weinig respect voor je moedertaal indien je na al die schooljaren nog steeds niet de zeer eenvoudige spellingsregels beheerst. Of er is sprake van een leerdefect

Hier geef je het zelf al aan

Echter, omdat de taalverkrachting bijna algemeen is, kan ik dat niet geloven. We zijn gelukkig verlost van de mentaliteit dat je maar moet begrijpen wat er staat, hoe foutief ook opgeschreven. Oudere Nederlanders maken veel minder spellingsfouten dan de jeugd. Jij behoort dan tot de uitzonderingen.
Dus Malam, jij kunt de boom in en slaap daar verder.
Wat zijn we toch vriendelijk voor elkaar.

Chirpy, iemand zonder de achtergronden te weten beoordelen op zijn geschreven taal is niet netjes, daar schiet ik van uit mijn slof.
We hebben daar in het verleden al eens een uitgebreide discussie over gehad.

Yerun, het feit dat Gerry andere mensen beticht van het geven van foute adviezen terwijl zijn eigen adviezen fout zijn, staat helemaal buiten het commentaar op zijn taalgebruik.

chirpy
Gebruiker
spacer line

Beste Malam.
Ik begrijp je standpunt en waardeer dat ook, maar zoals jij uit je slof schoot omdat ik kritiek leverde op de spelling van Gerry, zo werd het mij teveel toen ik de fouten lag. Ik zal me proberen te beheersen wanneer er weer sprake is van taalverkrachting. Voor een schoolfrik erg moeilijk, maar allez.. Trouwens je mag weer uit de boom komen hoor.
Groeten Chirpy

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Is goed Chirpy, ook mijn reactie was te heftig. Emoticon: Blush
Pfff ben blij dat ik uit die boom mag komen, begon inmiddels kramp te krijgen Emoticon: Wink
Groet Malam

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

79,786,092 pageviews Een website van indahnesia.com