Boekenpraat

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
42 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
lenyjo1913
Gebruiker
spacer line

Yerun ,met wat voor nieuw onderwerp moet ik dan beginnen, ik zit wel met meer vragen,maar je weet niet waar je wezen moet.
Wat bedoelt u met (ja,dezelfde asl de mod )

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Yerun zal nu wel slapen denk ik het is nu na 1.00 uur op Java.

Ik denk dat je het best een nieuw topic kan starten in "Algemene Indonesie praat" dan klik je op nieuw topic links boven en kun je zelf een nieuw onderwerp intypen. In dit geval dat je iemand zoekt. Hou het zo kort en uidelijk mogelijk. Geen hoofdletters (heeft Yerun een hekel aan)

Yerun is ook de moderator van dit forum, iets anders dan dat wordt er niet mee bedoeld.

Welke andere vragen heb je nog?

gr
Anne Mieke

avatar: batu biru di pantai biru, Ende, Flores (mei 2007)

Bokito
Gebruiker
User icon of Bokito
spacer line

Jeroen is de administrator en oyibo is de moderator Emoticon: So funny

Shalom

lenyjo1913
Gebruiker
spacer line

Yerun Kunt u mij uit leggen,waar ik een een nieuw onderwerp kan openen,om aandacht te krijgen op mijn vraag met vriendelijke groet lenyjo 1913 Emoticon: Bye bye

lenyjo1913
Gebruiker
spacer line

Anne Mieke,bedankt voor u antwoord helaas wist ik niet dat Yerun niet van hoofd letters hield, neem mij niet kwalijk ,ik doe dit ook pas en eerlijke gezeg er ook niet zo in thuis,zal kijken ohet mij lukt anders heb ik pech gehad. Ik zag u antwoord wat te laat Sorry,had een nieuwe verstuurd naar Yerun.

Emoticon: Blush
Groet
lenyjo 1913

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

Hi L .
Als je oude gegevens wil hebben over Nederlands Indie moet je ECHT naar de site van Indisch4ever en Onze Plek gaan.

Daar heb je veel indische mensen die veel weten over de de oude gegevens , en aangezien dat de Indische gemeenschap in Batavia niet zo groot is bestaat de kans dat er oudere Indische mensen van de 2de generatie (en soms ook van de 1ste generatie) die jou ouders mss persoonlijk kennen.
Bij Onze Plek heb je zelfs diverse topics van / over de oude Batavianen .

Gewoon doen. Emoticon: Yes!

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

AnisJ
Gebruiker
User icon of AnisJ
spacer line

• Ik dacht dat deze topic alleen over boeken gaat 'hanya banyak orang 2 ngobrol saja ...... Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! .... moderator dimana yah .... ???

• 'Ahu kura ahia, mansia nia'

Jeroen
    Beheerder
    User icon of Jeroen
    spacer line

Je bent vrij om weer verder te gaan over boeken hoor AnisJ.... Emoticon: Yes!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
    Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
     Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
    Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,700,858 pageviews Een website van indahnesia.com