Kaart van Bali en Lombok

Subforum Bali, het godeneiland 
68 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Jo en Mar
Gebruiker
spacer line

Hallo Bali-kenners,

Ik zoek een goede kaart van Bali en van Lombok.
Heeft iemand enig idee waar ik deze in de buurt van Amsterdam kan kopen?

Groetjes Jolanda en Marja

JohanN
Gebruiker
User icon of JohanN
spacer line

Jo en Mar,
Kijk eens op de boekenafdelingen van de grote warenhuizen, sectie reizen. Ook grote boekenzaken hebben vaak een aparte hoek met reiskaarten. Zo heb ik mijn kaarten bij van Piere (www.vanpiere.nl/) in Eindhoven gekocht. Ik weet ook dat er in Amsterdam een zaakie zit dat uitpuilt van de reiskaarten, lonely planets en surrogaten daarvan. Volgens mij heette dat pied a terre of zo. Iemand anders die meer info heeft over deze boekhandel?

Begin de details te vergeten

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Kijk eens even op http://users.powernet.co.uk/mk(...)nesia/indonesia.html
Daar vind je prima kaarten en ook foto's van heel Indonesie.
Print je zo'n kaart uit staat er wel de naam van de auteur op.
Is dat niet voldoende hebben we nog een gescande kaart van Bali ter beschikking, zelf uitprinten en plastificeren en een prima kaart.
Succes,
Tuti & Jan

robbert
Gebruiker
spacer line

Hi,
Jac. van Wijngaarden Overtoom 97 Asd. tel. 6121901
Pied-A-Terre Singel 393 Asd. 6274455

De eerste vond ik altijd het beste gesorteerd.
Suk6 Rob

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

97,549,261 pageviews Een website van indahnesia.com