extra paspoort met sosial budaya visa?

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
63 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Markdl
Gebruiker
spacer line

Ik ben in Indonesie met een sosial budaya visa. In December a.s zijn al mijn pagina 's vol in mijn paspoort. Kan ik in de NL ambasade in Jakarta een tweede paspoort aanvragen?
Kan dit alleen als je een KITAS hebt of kan dit ook met een sosial budaya visa.

Ik las eerder ergens dat je dan je dan met 2 paspoorten reist. ( aan elkaar geniet?)
Je hebt ook een business paspoort met 100 pagina 's. Ik neem aan dat ik dat met een sosial budaya visa niet kan krijgen en dit alleen voor degene met een Kitas is.

Hoelang van tevoren kan ik dit extra paspoort aanvragen?

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Zo lang je een geldig visum hebt voor Indonesie kun je op de ambassade een nieuw paspoort aanvragen. Bij het ophalen hiervan wordt het oude ongeldig gemaakt, behalve de pagina's waar nog geldige visa instaan. Voor de handigheid kun je deze aan elkaar bevestigen, omdat je ze samen nog nodig hebt. Vraag een zaken-paspoort aan. Kost niets meer (tenminste op 29 december 2011), krijgt wel meer pagina's.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,414,667 pageviews Een website van indahnesia.com