Hotel vlakbij Jakarta (CGK)

Subforum Het visumgebeuren 
79 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Het visumgebeuren > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
raanr
Gebruiker
spacer line

Weet iemand een goedkoop hotel vlakbij Jakarta (CGK)?

Het is voor één dag (rusten/opfrissen)!

Sidney
Gebruiker
spacer line

Wij verblijven in de Marco Polo Hotel in Jakarta. Is niet zo duur en je kan op hun website naar de prijzen kijken. Ligt in de stadsdeel Menteng geloof ik.
Succes en veel plezier.
Gr,Sidney

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 16-07-2012 19:28 raanr wrote:
Weet iemand een goedkoop hotel vlakbij Jakarta (CGK)?
Wat versta je onder goedkoop?

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

koming
Gebruiker
User icon of koming
spacer line

Marcopolo is niet dichtbij het vliegveld. Ligt in Cikini, Menteng inderdaad, kost ongeveer IDR300.000 per kamer per nacht. Heeft een zwembad en is schoon.

Op het vliegveld heb je Quality Hotel, maar dat heeft een slechte prijs/kwaliteitverhouding vind ik

Groet, Koming

erwin
Gebruiker
User icon of erwin
spacer line

Mijn voorkeur ging de laatste jaren uit naar FM7. Leuk, en alle comfort, tot zwembad, sauna en fitness toe. De laatste jaren worden ze wel redelijk duur.
Gratis shuttle van en naar de luchthaven vertrek elk uur. Omdat het maar voor 1 nacht is ben ik wel bereid om die prijs te betalen.
En heel dicht bij de luchthaven.

Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

cathy
Gebruiker
spacer line

Erwin,
Ik reageer op je posting. Wat zijn de prijzen van dit hotel? En hoe moet ik dat zien, gratis shuttle van en naar luchthaven. Waar moet ik opstappen? Ik wil daar wat meer over weten want ik kom half oktober rond 18.00 uur plaatselijke tijd aan in Jakarta en wil eventjes een hotel waar ik wat kan opfrissen na 24 uur gevlogen te hebben. Van daaruit vlieg ik naar Ambon, nog te regelen bij Jeroen, ticketindonesie.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 26-07-2012 18:55 cathy wrote:
...................ik kom half oktober rond 18.00 uur plaatselijke tijd aan in Jakarta en wil eventjes een hotel waar ik wat kan opfrissen na 24 uur gevlogen te hebben. Van daaruit vlieg ik naar Ambon, nog te regelen bij Jeroen, ticketindonesie.
De vluchten naar Ambon gaan vaak rond middernacht waardoor hotelovernachting niet nodig is. Tenzij je dat expliciet wilt natuurlijk. (ik ben in oktober ook in Ambon Emoticon: Smile )

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

erwin
Gebruiker
User icon of erwin
spacer line

Cathy,

Op hun website beginnen de prijzen rond de 85€. Als het om je op te frissen is, kan dat ook in het Quality Hotel op de luchthaven zelf. Daar kun je een kamer huren voor enkele uren.
De shuttle is eenvoudig. Of men staat je op te wachten bij het verlaten van de luchthaven, of je gaat naar boven. De shuttlebus stopt voor de McDonalds.
Bij het inchecken vraagt men wanneer je volgende vlucht gaat, of het domestic of international is, en dan zegt men hoe laat je busje vertrekt. Het is ongeveer een kwartiertje rijden.

Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

jupje
Gebruiker
User icon of jupje
spacer line

Ik heb eens via Agode eens gekeken naar prijzen van het FM7 hotel bij het vliegveld Jakarta rond half oktober.
Daar staan nu prijzen vermeld van € 53 + € 13 tax voor een DeLuxe kamer.
Inclusief ontbijt, en transport van en naar de luchthaven, vind ik dat een faire prijs.

D'r Herjot hat de tsiet jemaat, va tsauwe hat Heë nuus gezaat.

jupje
Gebruiker
User icon of jupje
spacer line

Cathy,

Het is inderdaad zo dat vluchten vanaf Jakarta naar Ambon 's nachts vertrekken.
De verreweg voordeligste vlucht is met Lion Air, in de vroege ochtend, rond 5 uur.
Om je wat op te frissen, en wat uit te rusten, zou je dan net zo goed, voor nagenoeg de zelfde prijs als het FM7 Hotel, een kamer kunnen nemen voor de duur van maximaal 6 uur in het Jakarta Airport Hotel.
Dat ligt in de aankomstterminal zelf, dus geen shuttletransport nodig.
Als je pas 18 uur aankomt, is het, met visum- en douaneformaliteiten, waarschijnlijk al rond 20 uur voor je kunt inchecken voor een kamer.
Dus dan is een kort verblijf van 6 uur net genoeg.
Weet alleen niet of ze deze faciliteit ook voor de avonduren bieden.
Uitgebreide informatie vind je op de site www.jakartaairporthotel.com

D'r Herjot hat de tsiet jemaat, va tsauwe hat Heë nuus gezaat.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

95,313,957 pageviews Een website van indahnesia.com