Minister: 'Bali heeft directe vluchten nodig voor toerisme'

Subforum Blog @ indonesiepagina.nl 
77 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
BlogBlot
Gebruiker
spacer line

Minister: 'Bali heeft directe vluchten nodig voor toerisme'
Gepubliceerd op 09 juli 2012 05:40
De Indonesische minister voor Toerisme en Creatieve Industrie, Mari Elka Pangestu, ziet directe luchtverbindingen met Bali als een essentieel onderdeel voor het verder laten groeien van aantallen buitenlandse toeristen naar IndonesiŽ.
Lees verder , klik op de titel

kminnen
Gebruiker
spacer line

weer zo iemand die het totaal niet snapt. bali moet gaan voor kwaliteit, niet voor kwantiteit. op duizenden dronken australiers en chinezen die geen stuiver uitgeven zit niemand te wachten

simpati
Gebruiker
spacer line

op duizenden dronken australiers en chinezen die geen stuiver uitgeven zit niemand te wachten
Ik ben het helemaal met je eens dat Bali moet gaan voor kwaliteit om de toeristen te houden maar ik vraag mij wel af of die dronken AustraliŽrs geen geld uitgeven om dronken te worden!

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 10-07-2012 02:35 kminnen wrote:
weer zo iemand die het totaal niet snapt. bali moet gaan voor kwaliteit, niet voor kwantiteit. op duizenden dronken australiers en chinezen die geen stuiver uitgeven zit niemand te wachten
ze geven kennelijk meer dan genoeg uit, want Bali als toeristische entiteit bestaat nog steeds.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Ik snap er geen ruk meer van.

Eerst deze:
Een voormalige Indonesische minister en lid van een Toeristische committee bij de Verenigde Naties, I Gde Ardika, heeft de provincie Bali opgeroepen om te overwegen een maximaal aantal bezoekers in te stellen voor zowel buitenlandse als binnenlandse toeristen vanwege de beperte capaciteit van het eiland

Nu deze:
De Indonesische minister voor Toerisme en Creatieve Industrie, Mari Elka Pangestu, ziet directe luchtverbindingen met Bali als een essentieel onderdeel voor het verder laten groeien van aantallen buitenlandse toeristen naar IndonesiŽ.

Ze stemmen lekker af met elkaar, lijkt me tijd dat die twee eens samen gaan dineren. Emoticon: Confused

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 10-07-2012 04:55 Malam wrote:

Eerst deze:
Een voormalige Indonesische minister en lid van een Toeristische committee bij de Verenigde Naties, I Gde Ardika, heeft de provincie Bali opgeroepen om te overwegen een maximaal aantal bezoekers in te stellen voor zowel buitenlandse als binnenlandse toeristen vanwege de beperte capaciteit van het eiland

Nu deze:

Ze stemmen lekker af met elkaar, lijkt me tijd dat die twee eens samen gaan dineren. Emoticon: Confused

Tya , volgens mijn bescheiden mening wil men hier een EN EN situatie scheppen.
Een verbetering van de kwaliteit ( directe verbinding is 1 ervan) en het reguleren van de kwantiteit / aantallen van de toeristenstroom kan ook de kwaliteit verbeteren.
Heb je niet echt een massa toerisme, waar bekpekkers in grote getallen komen.
De kwaliteit van de toeristen kan men beetje bij beetje "up graden" door betere ( hoeft niet per se echt duur te zijn) accomodatie aan te bieden , veiligheid , de infrastructuur (transportmogelijkheden) etc.Een goede luchtverbinding (als het kan rechtstreeks) en moderne luchthaven zijn ook inbegrepen.
Het handhaven van de regels zal ook een goede stap zijn .
Dan zal dronken Australiers zoals Simpati schreef en andere "lowbudgets"toeristen zullen op een gegeven moment ook verminderen .

V.w.b Australiers , vooral lowbudget/ hippieachtig types , ze zijn in de jaren 80 al bekend en berucht .

Al die dronken Australiers en andere lowbudget toeristen

bisa dicek of makemyday .

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Dus dan moeten die twee maar is een lunch afspreken Om Sid Emoticon: Shiny
Kunnen ze er met verkrachte eenden aan werken, (hmm fout ik bedoel vereende krachten)

simpati
Gebruiker
spacer line

"lowbudgets"toeristen
Ik denk dat veel dronken AustraliŽrs niet bij die categorie horen, ik denk zelfs dat die heel wat verteren als is het dan aan drank.
Wil men de kwaliteit verbeteren zorgen ze eerst maar eens voor goede wegen rond de luchthaven.

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 10-07-2012 07:16 simpati wrote:
"lowbudgets"toeristen
Ik denk dat veel dronken AustraliŽrs niet bij die categorie horen, ik denk zelfs dat die heel wat verteren als is het dan aan drank.
Wil men de kwaliteit verbeteren zorgen ze eerst maar eens voor goede wegen rond de luchthaven.

Verbeteren?
Dan moet men evenwicht zoeken tussen vraag en aanbod.
Moet men dan een 4 baansweg leggen tussen Ngurah Rai , via Tuban, Kuta , verder naar boven/Noorden ?
Of moet men een "etage"weg aanleggen zoals California ?
Of Metro (?) . Daar hebben de Balinezen geen geld genoeg .
Ze dromen wel om trein verbinding naar het Noorden.Vliegveld ?
Dan wordt Zuid Bali ontlast.

bisa dicek of makemyday .

monyet
Gebruiker
User icon of monyet
spacer line

Lijkt me slimmer om Oost-Java te ontwikkelen en dan een brug van Java naar Bali, dan ben je aan het nadenken over slimme groei. Bali is al vol en dat hoeft echt niet nog voller te worden. Zou juist prettig zijn als het toerisme beter verdeeld werd over de eilanden, dat is veel beter voor IndonesiŽ in mijn optiek.

From Dayeuhkolot with love

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 10-07-2012 09:36 monyet wrote:
Zou juist prettig zijn als het toerisme beter verdeeld werd over de eilanden, dat is veel beter voor IndonesiŽ in mijn optiek.
Amen. Maar dan de eilanden over het GEHELE land.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 10-07-2012 04:55 Malam wrote:

Eerst deze:

Nu deze:
Ja, leuk he.

Ik stem voor meer directe luchtverbindingen, non stop Amsterdam Denpasar lijkt me wel wat en dan wel meteen meer en betere aansluitingen naar het oosten.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

kminnen
Gebruiker
spacer line

Natuurlijk geven AustraliŽrs genoeg geld uit, maar alleen omdat het bier hier nog steeds goedkoper is. Maar of dat nu het soort toeristen is om de cultuur en tradities in stand te houden? Bali begint steeds meer op een goedkope Spaanse badplaats te lijken dan op een cultuur historisch eiland. Bedugul, Uluh Watu en Tanah Lot worden gedegradeerd tot een soort Disney bestemming... Emoticon: Nooo

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Backpackster blind door arakcocktails op Bali

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/3295928/2012/08/03/Backpackster-blind-door-arakcocktails-op-Bali.dhtml
Een 19-jarige Amerikaanse backpackster heeft permanente oogschade opgelopen na het drinken van een tiental cocktails in bars in Bali. Artsen waarschuwen toeristen voor de gevaren van de aanlokkelijke drankjes in Bali, die vaak methanol bevatten.

Goed gedaan joggie, roep maar, laat ze komen, je weet het brengt niet alleen ellende, maar ook geld in het laadje, waar Jakarta niets van weet...... Emoticon: I love it Emoticon: Cooool Emoticon: Stupid Emoticon: Bye bye

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Dhans
Gebruiker
User icon of Dhans
spacer line

Donít it always seem to go
That you donít know what you got till itís gone
They paved paradise and put up a parking lot

Big yellow taxi (Joni Mitchell)

We zitten nu in de buurt van Ubud. Ik ben er twee keer geweest in 1986 en 1992. Je kunt niet verwachten dat een plaats in 20 jaar tijd niet veranderd. Ubud is dus veranderd. Van een redelijk laidback plaatsje in euhhÖ Volendam (maar dan zonder Nick, Simon en de rest). Heel veel winkeltjes, en nog meer winkeltjes en winkeltjes. Alles gelardeerd met heel veel autoís en illegale taxichauffeurs op zoek naar een vrachtje.

Kuta vermijden we helemaal. Lovina vond ik meevallen, los van 125 dolfijnenkijkboten in de morgen en Amed had nog een laidback atmosfeer. De hotels zitten zeker niet vol, ik hoor de locals klagen over wegblijvende toeristen vanwege de (euro)crisis.

Geen idee wie meer invloed heeft op het eiland. De packagetoerist die in het zuiden zit en zich financieel laat naaien? Als je de prijzen in sommige foldersziet, lach je je compleet te barsten. 486 US dollar voor een dagtour met een Open VW. Is dat goed voor de lokale economie? Backpackers die niet meer gewoon naar het busstation gaan, maar alles voorafgeregeld wilen hebben (volledig verzorgde trip naar de Gili eilanden; dat deden we vroeger gewoon zelf). Tijden verannderen zullen we maar zeggen.

Www.reisfamilie.nl

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Dhans, wij zijn vorig jaar even op Ubud geweest, we liepen meteen weg, wŠt een commerciŽle bende is het daar geworden zeg!!
Ik ben het laatst in 2005/2006 geweest, toen was het nog een leuk schilderachtige dorpje geweest maar nu.....
Kuta maar 1 dag geweest en meteen weggegaan ,ůůk daar zie je hetzelfde gebeuren als op Ubud. Lovina wilde ze een 2e Kuta van maken, maar gezien de toeristen liever witte stranden zien trekken ze hun neus op voor deze "vieze" zwarte stranden, vandaar dat in Lovina heel veel hotels leeg stonden toen in 2005/2006. Ik ben daar niet meer geweest in 2011 toen zat ik heerlijk in Sanur.
Nogmaals het Balinese volk slaanhier een slaatje uit en ik geeft ze dan ook groot gelijk....de Westerse en andere toeristen kennen het woord tawarren niet, denk ik Emoticon: Party!

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 07-08-2012 18:41 Kembang wrote:
Nogmaals het Balinese volk slaanhier een slaatje uit en ik geeft ze dan ook groot gelijk....de Westerse en andere toeristen kennen het woord tawarren niet, denk ik Emoticon: Party!
Ik zou nog maar eens goed kijken voordat je dat zegt, het zijn nl. niet de Westerse toeristen maar de Oosterse die daar in de meerderheid zijn. Japanners, Koreanen en Taiwanezen tawarren juist niet.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,722,237 pageviews Een website van indahnesia.com