Gids chauffeur yogyakarta

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
61 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
aartjeerika
Gebruiker
spacer line

Hallo wie weet er een goede gids tevens chauffeur die ons voor een redelijke prijs wil rondtoeren o.a solo en omgeving we zitten nog tot 11 juli in yogyakarta dus hebben nog maar 2 dagen

totto
Gebruiker
spacer line

Stuur een mailtje naar infoEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.tototravel.com en we kunnen kijken of we voor morgen iets kunnen regelen.

Toto Travel.com

aartjeerika
Gebruiker
spacer line

Op 08-07-2012 18:29 schreef totto:
Stuur een mailtje naar infoEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.tototravel.com en we kunnen kijken of we voor morgen iets kunnen regelen.

Hoi Totti,

Ik heb je een mail gestuurd!

totto
Gebruiker
spacer line

Aartjerika,

Die ik dus niet ontvangen heb. Speciaal wekker gezet en tussen 3 en 5 een aantal keren gekeken. Is overigens nu nog niet binnen.

Toto Travel.com

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Aart, je zit toch ergens in een hotel neem ik aan? Die kunnen dat toch prima voor je regelen? Er zijn in Yogya ik weet niet hoeveel travelbureau's die toertjes regelen, vliegtickets, chauffeurs etc. Je weet nu ongeveer wat de prijzen moeten zijn. Dan moet je er toch ter plekke uitkomen?? Niet wachten tot jou iets aan geboden wordt, maar zelf actief op zoek gaan.

aartjeerika
Gebruiker
spacer line

Elsbeth klopt maar het hotel waar we zitten heeft geen chauffeur tot zijn beschikking maar we gaan nu met de trein naar solo is toch goedkoper we gaan alleen het huis van mijn oma bezoeken gelukkig hebben we woensdag wel treinkaartjes kunnen regelen naar Surabaya Gr. Aartjeerika

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Fijn dat je toch je trip kunt maken.
Het verbaast me wel wat je zegt over de beschikbaarheid van een auto met chauffeur.
Ik heb het nog noooit meegemaakt dat er niet ergens een chauffeur vandaan werd gehaald, een neef, een vriend, een opa. Maar inderdaad bij de meeste hotels (hoeft absoluut geen sterrentent te zijn) hebben ze afspraken met diverse taxi's.
Maar misschien is dat in de buurt waar jij zit toch anders.
Veel plezier in ieder geval.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,414,626 pageviews Een website van indahnesia.com