Ontslag gekregen, waarom??

Subforum Andere praat 
68 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Tja......je leeftijd zit je tegen en dus....je wordt ontslagen, werkgevers mogen door de nieuwe wet gewoon je werknemers ontslaan ondanks dat je een vast contract hebt...tttjjjj Emoticon: Angry Emoticon: Angry

Gehoopt om in oktober richting Bali of Java te gaan....dus dat zal voorlopig niet van komen, denk ik Emoticon: Cry Emoticon: Cry Eerst maar gaan solliciteren voor werk en daarna zien we wel weer verder.... Emoticon: Yes!

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Wat sneu zo. Sterkte ermee!

(Ik heb je onderwerp tevens even verplaatst naar 'Andere praat')

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Bedankt Jeroen....maar wáár staat dat "andere praat" dan?

Groetjes... Emoticon: Party!

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Kembang dat is sneu ja je ben tegenwoordig maar een nummer.
De tijden veranderen en het word er niet beter op.
Lees genoeg hier op internet en NUjij waarin zwaar gediscussieerd word over de huidige mentaliteit.
Dat zal ook die AOW nog gevolgen hebben, ik weet het niet want ze gaan zwaar controleren of ze samen wonen of apart zelf samen boodschappen doen is al bekritiseerd.
"Ja" wat een tijd, "ja" mij druk maken, "ja" maar er iets aan kunnen doen, "ja" met mijn stem op 12 september............... Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Bye bye

Voor de vraag van wat andere praat beteken zal Jeroen je wel haarfijn uitleggen denk ik zo.
Och waar bemoei ik mij eigen er mee??????

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

cathy
Gebruiker
spacer line

Op de eerste plaats heel veel sterkteKembang.
Maar .... de wet is er nog niet door dat werkgevers ''zomaar'' werknemers kunnen/mogen ontslaan.
Ongeacht wat ze hebben gezegd tegen je, ga er NOOIT mee akkoord.
Ik weet niet wat voor een werk je doet, maar sta de volgende dag weer bij je werkgever op de stoep, net zo lang tot hij je de toegang weigert. Ja dan sta je sterk.
Neem altijd een juridisch adviseur in de armen. Bij ons in de regio is er een juridisch loket waar je gratis informatie kunt krijgen (een half uur). Dat zal bij jou ook wel zo zijn.
Ga alsjeblieft op internet te rade, zoveel info te lezen en te vinden.
Ik heb dit zelf aan den lijve ondervonden en heb drie jaar tegen mijn werkgever geprocedeerd. Uiteindelijk heb ik gewonnen, maar het doet wel wat met je. Je krijgt wel een ‘’gouden handdruk’’ maar je hebt geen baan/werk meer.
Succes.

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Ziel...bedankt, fijn dat je juist ermee bemoeit, zo'n steuntje heb ik best nodig joh!!
Ik heb ruim 30 jaar in de verpleging gewerkt Ziel, het werd mij te zwaar, ik heb met hart en ziel en véél plezier de patiënten verpleegd en verzorgd. Ik stapte eruit omdat ik een mooie secrtaressebaan kreeg op een orthondontiepraktijk.
Dus ik probeer weer terug te komen in mijn eigen vak gebied "de verpleging" , maar ik heb wat dat betreft weinig hoop...dus duimt maar voor me!! Emoticon: Yes!

Cathy, ik heb voortijdig mijn rechtsbijstand ingeschakeld......we zien wel hoe het verder gaat rollen.

Inderdaad....probeer maar een baan de vinden in de ze huidige maatschappij, waar álles er op wordt bezuinigd!! Emoticon: Angry Emoticon: Angry

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Kembang,

Ik hoop voor je dat het goedkomt, al weet ik dat ook de leeftijd je tegen zal zitten.

Ook bij ProRail zijn slachtoffers gevallen door reorganisatie bij assetmanagement ook al hoor je daar niets over in het nieuws. We hoorden "iets" een paar maanden geleden. Het ging snel en een collega secretaresse/managementassistent was afgelopen vrijdag voor het laatst.

Geen idee hoe het in de verpleging zit maar zoals je zegt, het is zwaar en misschien is er toch een baan als secretaresse in het verschiet.

Sterkte en succes.

gr
AM

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Dat is een domper Kembang, ik hoop dat je snel een andere baan kan vinden.
Je bent één van de velen grrrrrrr Emoticon: Angry
Kleine tip, alle nota's van juridische kosten goed bewaren, is aftrekbaar van de belasting.

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Tja,de werknemer is weer wat meer vogelvrij.En het ergste komt nog,ING voorspelt een 2e crisis omdat de huizenmarkt stilligt en iedereen zijn geld vasthoud.Dus ziet het er niet best uit de komende tijd.

pierre
Gebruiker
spacer line

Op 02-07-2012 09:21 schreef Veer01:
Tja,de werknemer is weer wat meer vogelvrij.En het ergste komt nog,ING voorspelt een 2e crisis omdat de huizenmarkt stilligt en iedereen zijn geld vasthoud.Dus ziet het er niet best uit de komende tijd.

Ja, in deze crisis houd bijna iedereen de hand op de knip.
Ik zit al bijna 3 jaar thuis, ik ben te oud voor de arbeidsmarkt, ( wordt je met solliciteren ook gewoon verteld, hoewel dat niet mag maar tja...)

Nou, ik hou mijn € 107,- spaargeld goed vast op de bank hoor.

cathy
Gebruiker
spacer line

Malam
Ik meen mij te herinneren dat wij, de werknemers, al vanaf 2007 de advocaatkosten niet meer kunnen aftrekken voor de fiscus. Helaas maar waar. Ik weet er alles van. Voor de werkgever is het een ander verhaal, maar wij piesen er langs!

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 02-07-2012 11:21 cathy wrote:
Malam
Ik meen mij te herinneren dat wij, de werknemers, al vanaf 2007 de advocaatkosten niet meer kunnen aftrekken voor de fiscus. Helaas maar waar. Ik weet er alles van. Voor de werkgever is het een ander verhaal, maar wij piesen er langs!

Ja klopt, ik leef in de verleden tijd, heb het na gezocht, mijn informatie was fout Emoticon: Blush Emoticon: Blush

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Héérlijk hoor, om hartverwarmende reactie's te krijgen....maar ik ben altijd een vrolijk en

een positieve vrouw, ondanks vele ellendige jaren achter de rug te hebben gehad...en

ik ben niet de enige die het heeft meegemaakt, toch? Gewoon de hoop houden en we

zien en wachten af hoe het verder gaat, ondertussen blijven solliciteren.... Emoticon: Party!

Misschien een baan als stratenmaakster op zee Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Misschien een baan als stratenmaakster op zee

Er zijn zeestraten op de wereld, dus wie weet! Maar het is niet leuk dat je zo maar aan de kant geschoven wordt, succes met solliciteren.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,347,049 pageviews Een website van indahnesia.com