pokerset meenemen naar indonesie

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
44 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
aartjeerika
Gebruiker
spacer line

Hallo allemaal,

Wij gaan 28 juni voor 6weken met 5 personen naar java bali en lombok nu willen wij een pokerset meenemen voor de avonden mag je dit meenemen? ik had begrepen dat het verboden is daar maar we spelen met fisches wie heeft hier antwoord op.

alvast bedankt aartjeerika Emoticon: Bye bye

benjamin
Gebruiker
spacer line

6 weken indonesiŽ, geweldig zeg! ik word nu al jaloers. zoveel vakantiedagen heb ik niet eens!

pokeren, daar weet ik niets over. navraag is inderdaad handig, zou zonde zijn als je wordt aangehouden en je vakantie valt in duigen.

veel plezier daar, geniet van een mooie tijd,

benjamin

benjamin
Gebruiker
spacer line

berichtje uit de Spits van 12 maart 2012

Indonesische gokkers krijgen stokslagenIndonesiŽ en Nederland: een wereld van verschil. Zo kun je in Nederland namelijk gokken, zoveel als je wil. In IndonesiŽ ligt dat nťt even anders. Daar mag gokken namelijk niet, en als je het dan toch doet zul je het potverdorie weten (ťn merken) ook!

Via de tamtam heeft ons namelijk het bericht bereikt dat vijf Indonesische mannen vandaag stokslagen hebben ontvangen, nadat zij betrapt werden op gokken. De lijfstraffen werden ook nog voltrokken in het openbaar en waren voor iedereen in Langsa, in de streng-islamitische provincie Atjeh, zichtbaar.

De mannen deden schijnbaar mee aan een illegale loterij en kregen daarna ieder zes stokslagen. De omstanders waren het daar overigens absoluut niet mee ens. Zij vonden de straf nogal mild en riepen om hardere straffen. Gokken is namelijk in strijd met de Islamtische wetgeving, die in de provincie geldt. De sharia is sinds 2001 ingevoerd in Atjeh.

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

Setjes speelkaarten zijn ook gewoon te koop in de supermarkten en warenhuizen hier.

Er is een verschil tussen spelen en gokken. Het eerste mag wel in Indonesie, het laatste mag niet.

Pokerset kun je m.i. zonder problemen invoeren. Om vragen te voorkomen misschien wel verstandig om de speelkaarten en de fiches over verschillende koffers te verdelen ?

If you have nothing to loose, you can risk everything

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Gokken is - na vreemd gaan - een top nationale hobby. Dat krijg je met achterlijk middeleeuws religieuze gedrag er nooit uit. Momenteel met de EK wordt er hier weer volop gegokt op de eventuele winners. Meenemen. Don't worry, be happy. Wat AEB hierboven zeg, is een goede raad.

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

Neem maar mee niks aan de hand ik heb anders nog wel een (poker)cassette liggen

ook mee genomen uit nederland tijdens een vakantie Emoticon: Party!

roosjenEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com

aartjeerika
Gebruiker
spacer line

Op 11-06-2012 19:31 schreef harlys:
Neem maar mee niks aan de hand ik heb anders nog wel een (poker)cassette liggen

ook mee genomen uit nederland tijdens een vakantie Emoticon: Party!

Hey zie dat je een cafe hebt in bogor daar komen wij ook brengen wel een bezoekje aan je cafe adres al genoteerd, en we nemen een pokerset mee

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

okeee we zien je verschijnen

roosjenEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

86,509,434 pageviews Een website van indahnesia.com