|
|
|
|
|
Ieder nog... selamat tahun baru !
Ben gister weer op nl bodem geland en ik vindt het maar een raar gebeuren om zo weer even in de kou gedropt te worden.
Groeten
|
Live life to the max.......
|
|
|
|
Ook Selamat Tahun Baru.Ik heb net een Kopi Espresso op bij de Jumbo in Goes.Mail je me privé??
Umberto
|
|
|
|
|
Hoe lang ben je in Indonesia geweest en waar?Ik woon zelf ten Noorden van Yogya en heb geen zin om terug naar Holland te gaan. Alleen als het echt moet ga ik.
|
Happiness is not a destination, it's a Way of Living
|
|
|
|
Ten noorden van Yogya? Ik ben goed bekend in Yogya zelf... binnenkort toch maar weer teruggaan denk ik zo.
|
|
|
|
|
Ik ken het gevoel. Wij zijn zelf afgelopen zondag teruggekeerd vanuit Yogya.
Groeten, Niek
|
|
|
|
Niet om het koude feestje te verpesten of om een rotgevoel te geven maarre...... ik vlieg zaterdag naar Bali
3 1/2 week genieten met mijn Balinese vriendin en de bruiloft van mijn zus daar
Ik zal aan jullie in Nederland denken tijdens mijn Bintang
|
Omang Omang Cafe Padangbai Bali
|
|
|
|
dat is niet verkeerd.... omang omang lees ik, dat is toch dat kleine krabbetje? een woord voor de woordenketting...
19 maart ga ik helaas een maand naar BKK, en geen Bali.... heb er een hekel aan als ik in een land ben waar ik de taal niet spreek... dat Thai is te moeilijk... --> japans is nog makkelijker... Genki!
hmmmf ik ben pas 21 april weer in Indonesia, Jakarta tot eind augustus weliswaar...  but still all subsitute to change...
|
Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
|
|
|
|
Halo Maurits,
Waarom " helaas " naar Bankok. Wat ga je daar doen als ik vragen mag en met welke maatschappij vlieg je?
|
|
|
|
Hoi Papaya'
Ik woon in bali kerobokan/denpasar mijn verblijf was zo'n 7 weken.
Robert' veel plezier! en je verpest het niet hoor....je maak voor velen het verlangensgevoel groter  have fun ! van de regenperiode op bali in deze tijd is echt niets van te merken! alleen maar zon......en zeer warm!
Dah Dah'
M-Solo.
|
|
|
|
|
was weer leuk je te ontmoeten
|
|
|
|
Dag Latex...
Dat vond ik ook! en we hebben nog genoeg te babbelen! met als hoofd-onderwerp Indonesie/Bali
Salam'
M-Solo.
|
|
|
|
|
Tjobah jij mailt mijUmberto
|
|
|
|
|
Hoi Jan,
sorry dat ik zo laat je vraag beantwoord, maar ik vlieg met SQ en ik heb daar de leiding over een markt onderzoek voor een luxe hotelketen.
|
Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
|
|
|
|
Busines class zeker? ha ha ha. Je kan tenminste tegen een geintje.
Succes.
|
|
|
|
Thanx Jan,
Business class ja...
|
|
|
|
|
Jah....sokken magge weer aan  en zelfs de winterjas zit lekker hiero
|
|
|
|
|
Aduh Tante Yo,
Martin Solo is of wel in zijn buitenverblijf hier ( tuin ) of te wel in Bali.
Ik ken hem persoonlijk en jammer dat hij buiten Eindhoven woont.
Voor mij een wereldreis.Hij heeft vorig jaar mijn stropdassencollectie exclusief aangevuld.
Umberto
|
|
|
|
|
Martin Solo is of wel in zijn buitenverblijf hier ( tuin ) of te wel in Bali.
|
Eergister weer geland...phoe phoe....heb zelfs nog meer dasi's voor je ondekt en nog wat meer
Hoi Yoke je staat er goed voor...over 2 maandjes.
M-solo.
|
|
|
|
|
Eens een Teman altijd een Teman
Die Martin S.
Ik weet zeker dat hij naar di Belanda is gekomen omdat het bijna erwtensoepweer aan het worden is.
Umberto
|
|
|
|
|
On 26-08-2006 20:08 4yoke4 wrote: ...
met sambal ?
|
Aduh Tante Yo...Mijn tanden wateren.
* Rijst
* Erwtensoep met veel hapkluif
* Sambal Trassi
* Brambang Goreng
Umberto
|
|
|
|
|
Kater?
Aan de andere kant voelde ik me hier, eenmaal weer in NL, een soort 'Cleopatra' zij baadde volgens de boeken zich in ezelinnenmelk, ik flush het toilet met ongeveer 5 flessen mineraalwater...  .als het al niet meer is...over bezinning gesproken  Waar ter wereld heb het...
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|