Ervaring met Agoda

Subforum Bali, het godeneiland 
108 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
dekarre
Gebruiker
User icon of dekarre
spacer line

Voor mijn volgende reis, vroeg ik informatie en prijzen bij diverse hotels. Blijkt dat de goedkoopste prijzen via Agoda zijn.
Wie heeft ervaring met Agoda, is dit betrouwbaar en waarom kunnen zijn goedkopere tarieven geven dan de hotels zelf?

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Dekarre,

Wij boeken al een aantal jaren onze hotels via Agoda. Tot nu toe geen problemen mee gehad. Wel is het zo dat we af en toe een hotel haddedn waarvan de prijs gelijk lag aan die van Agoda. Het voordeel echter is dat je vanuit je luie stoel een kamer kunt reserveren en bij aankomst zeker weet dat je in het hotel terecht kunt.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Grote club en betrouwbaar.
Lagere prijzen? Uiteraard als je als grote speler in die markt zit.

Heldere ziende

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 16-05-2012 07:29 BintangJan wrote:
Dekarre,

Wij boeken al een aantal jaren onze hotels via Agoda. Tot nu toe geen problemen mee gehad. Wel is het zo dat we af en toe een hotel haddedn waarvan de prijs gelijk lag aan die van Agoda. Het voordeel echter is dat je vanuit je luie stoel een kamer kunt reserveren en bij aankomst zeker weet dat je in het hotel terecht kunt.

Zelfs iets duurder .
Ervaring vorige zomer in Jakarta.
Jakartaanse en andere hotels in grote steden ga ik eerst zelf bellen van uit Amsterdam, ging altijd goed .

In Singapura goedkoper dan als je bij de receptie / hotel zelf boekt.

bisa dicek of makemyday .

robbert
Gebruiker
spacer line

Hoi,
Zoals met vele anderen dingen in het leven, ligt de waarheid in het midden ! Ga je voor langere tijd in hetzelfde hotel (bijv. >14 dgn. ) dan zal vaak reservering bij het hotel een lager tarief opleveren. Voor korte periode's kan een hotel wat in het reserveringssysteem zit, zich geen lagere prijs veroorloven want dan wordt hij uit het systeem gegooid. Overigens is Agoda niet altijd de goedkoopste, soms Bookers.com en voor Bali soms ook Bali Discovery ! Het handigste blijkt toch om als je eenmaal weet welk hotel je wilt hebben, om dan gericht nog eens uitsluitend op dit hotel te googelen, wil nog wel eens verrassende uitkomsten geven. In alle jaren dat wij via hotelreserveringssystemen werken nog nooit problemen gehad, dus.
Veel plezier op de reis,
Rob

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Om Sid,

Wij vliegen in juli op Singapore. Welke hotels raadt U aan?

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

BJ,

Ben geen SA maar reageer toch maar even.
Ik heb vaker in Singapore overnacht en de laatste keren altijd in het South East Asia Hotel aan de Waterloo St, vlakbij Albert St en Bugis. Heel gezellige omgeving met natuurlijk een tube op loopafstand. Ze zijn de laatste jaren wel iets duurder geworden, maarja dit is dan ook Singapore. Goed, schoon, comfortabel.

http://www.seahotel.com.sg/

gr
AM

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 16-05-2012 10:41 BintangJan wrote:
Om Sid,

Wij vliegen in juli op Singapore. Welke hotels raadt U aan?

Ben na tig jaren afgelopen zomer weer terug naar Singapura , dus veel hotelervaring heb ik niet meer.
We hadden Carlton genomen , dichtbij Raffles Hotel( lunchen of koffiestop) en tegenover Raffles Mall(?) en gelijk een metropunt.
Waar je ondergronds kan lopen naar Marina Bay met veel koffieshops, winkels etc .
Je merkt gewoon niet dat je een half uur loopt , lekker koel.
Met de taxi is het max 10 minuten(?) naar centrum van Orchad Road omdat je moet omrijden , en echt goedkoop vergeleken met Amsterdamse taxi.
We hadden ook zo'n 2 daagse metro en buskaart genomen.
Vlieg je met SQ kan je ook de SQ busversie nemen , kan je de hele dag rondtoeren.

Bij Agode moet je opletten of het ook inclusief ontbijt is.
Op zich niet zo bezwaarlijk , want je kan in een Kopitiam foodcourt voor een habbekrats ontbijten en eten.

bisa dicek of makemyday .

simpati
Gebruiker
spacer line

Ik heb de laatste jaren verschillende keren hotels in IndonesiŽ, MaleisiŽ en Thailand geboekt bij agoda.nl en geen reden tot klagen over agoda.nl .
De website is overzichtelijk en meteen is duidelijk wat inclusief is en wat niet.
Afgerekend kan worden met IDEAL , dus geen creditcard, het bedrag wordt meteen ingehouden en geen verrassingen achteraf.

Beste Surya Atmadja
Je geeft soms best goede info, toch vraag ik jou om eens je best te gaan doen om taal en spellingsfouten achterwege te laten, nu schrijf je weer agode wat natuurlijk nergens op lijkt.
Of je inclusief ontbijt boekt zie meteen op de site van http://www.agoda.nl/ .
Groetjes,
Jan

dekarre
Gebruiker
User icon of dekarre
spacer line

Afgerekend kan worden met IDEAL , dus geen creditcard, het bedrag wordt meteen ingehouden en geen verrassingen achteraf.

Wat is IDEAL precies? Hoe werkt dit, lijkt mij interessant.

simpati
Gebruiker
spacer line

Wat is IDEAL precies?
Kijk eens op:www.ideal.nl/ en nl.wikipedia.org/wiki/IDEAL
In BelgiŽ hebben jullie vast en zeker naast de Creditcard een normale bankpas.

Agoda is er ook speciaal voor BelgiŽ:
www.agoda.nl/europe/belgium.html
Ik denk als je daar registreert ook de Belgische bankpas kan gebruiken.

Naast de veilige betaling met IDEAL vind ik persoonlijk het wel fijn als alles betaald is voor ik op vakantie ga.
Succes,
Jan

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,811,279 pageviews Een website van indahnesia.com