Een visum regelen..

Subforum Het visumgebeuren 
46 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Het visumgebeuren > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Confy
Gebruiker
User icon of Confy
spacer line

In juli ga ik voor +- 5 weken naar indonesie en ik heb geen ervaring met het regelen van een visum.. Ik vroeg me dus af hoe jullie dat normaliter doen, laten jullie het door dat visum bureau doen?

Of gaan jullie zelf naar de ambassade toe ofzo? Ik ben echt een leek met dit gebeuren dus vandaar Emoticon: Wink

Tevens wanneer doen jullie het meestal? 2 maanden van te voren ofzo?

alvast bedankt,

Mark

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Mark,

Ik denk dat voor IndonesiŽ dit voor iedereen nieuw is, echter: de wachttijd schijnt nu 3 weken te zijn, dus een maand tevoren is geen luxe. Emoticon: Puh!

Ik ga de komende week mijn spulletjes opsturen naar de visumdienst, die (tegen betaling van EUR 60 + kosten aangetekende brief) voor mij een visum regelt.

Voor jou wellicht van belang: wil je langer als 30 dagen blijven, dan moet er iemand in IndonesiŽ garant voor je staan, iemand moet een uitnodigingsbrief schrijven om je langer dan 30 dagen, maar maximaal 60 dagen te laten verblijven in IndonesiŽ.

Confy
Gebruiker
User icon of Confy
spacer line

Heeft al iemand ervaring met de visumdienst in brussel? Daar schijn je geen uitnodigingsbrief nodig te hebben..

hengki
Gebruiker
spacer line

Hallo, dit is Henk