Binnenlandse vliegreizen

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
71 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
tumtum
Gebruiker
spacer line

Misschien een rare vraag maar hoe lang moet je van te voren aanwezig zijn bij binnenlandse vliegreizen? Is dat net als in NL 3 uur van te voren?

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Nee, 45 minuten, hoewel men op de ticket zegt 90 minuten. Ik haal het dikwijls nog zelfs bij benadering van 30 minuten......maar daarna gaat het loket ook echt dicht.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

45 minuten gaan de incheck-balies dicht meestal. Let op, bij AirAsia zijn ze dan dicht en blijven ze dicht. Vette pech als je te laat bent.

Als je eerder komt, kun je bovendien vaak nog een beetje sturen waar je komt te zitten (nooduitgang, helemaal voorin). Als je als laatste komt en je wil in een vol vliegtuig per se met z'n drieen langs elkaar zitten, dan kan je zomaar pech hebben.

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Wat betreft Air Asia heb je gelijk. Maar ik vlieg dan ook zelden met deze maatschappij. Tevens reis ik vaak alleen, dus kan je gelijk hebben. Maar uren vooraf is ook niet nodig. Hou 45 minuten aan en dat moet kunnen.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Het is belangrijker op tijd te vertrekken naar het vliegveld, zeker als je vertrekt vanaf een vliegveld in/bij een grote stad, omdat reistijden naar het vliegveld vaak langer zijn dan de vlucht zelf. Zo mag ik morgen om 12:30 naar Malang vliegen, 1,5 uur.. maar de reis naar het vliegveld... zeker langer als dat, als het echt tegen zit zelfs 2x zo lang. Emoticon:

tumtum
Gebruiker
spacer line

Oh dat valt reuze mee!
Waar boeken jullie de binnenlandse vliegtickets? Vooraf of ter plekke?
Via AirAsia kan ik wel zelf een ticket boeken bij bij Lion Air lukt het steeds niet...
En op zich wil ik dat wel vastleggen van te voren.

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Pal boven je staat de voortreffelijk site van Yerun voor binnenlandse vluchten

ticketindonesia.info

maam Diaan
Gebruiker
spacer line

Jeroen of iemand anders,
kan je me helpen?
Ik wil voor 5 personen boeken bij ticket indonesia, heb het al 2 keer helemaal ingevuld, maar kan daarna mijn tel.nr. niet invullen en ook kom ik dus niet bij de volgende stap.( het blad gaat niet verder naar beneden).
Wat doe ik fout?
Nog een vraag, er gaat ook een Balinees meisje van 7 mee, zij heeft geen KTP .
Natuurlijk gaan ook haar beide ouders mee, zij hebben wel KTP.
Kan ik haar zonder KTP vermelden, alleen naam en geboorte datum, is dat genoeg om een vliegticket voor haar te krijgen?
Alvast bedankt, Diana

origineel
Gebruiker
spacer line

Je kan natuurlijk ook Garuda.com proberen, doe het altijd vanuit nl. voor binnenlandse vluchten. je moet wel een creditcard gebruiken

tot op heden , gaat het toppie, en je hebt waarschijnlijk ook een betere prijs Emoticon: Party!

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Haha, ja dat kennen we. Ga gerust je gang. Er zijn hele goede reden om bij ticket indonesia te bestellen. Daar kom je vanzelf achter.

Maar maakte je nou speciaal een nick aan om de reply boven mij te doen Emoticon: Confused

It's only kinky the first time.

origineel
Gebruiker
spacer line

het was maar een idee

toch wel aardig van me,

de tijd zal het leren , want binnenkort ga ik het toch weer proberen,
maar je hebt gelijk ,in het verleden wel eens bij een andere mij. geboekt, kwam te laat aan , geen geld terug,snel andere mij. geboekt..... en gelukkig op tijd op soekarno.... Emoticon: Bye bye
zo gaat dat Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

maam Diaan
Gebruiker
spacer line

heb niet veel aan de 3 bovenstaande postings!
Maar hoop dat het nu gelukt is, bij kind naam en geb. datum ingevuld en bij paspoort no KTP
Kon nu wel naar onder scrollen en alles invullen.
Wacht maar even af of het gelukt is.
Diana

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Diana,

Je kan anders het best even een mail sturen naar:

ticketingEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.ticketindonesia.info

gr
AM

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

maam Diaan
Gebruiker
spacer line

Dank je Annemieke,
wacht dit even af en anders doe ik dat.
Bedankt.
Hoop dat het snel komt, anders is alles weer verlopen morgenochtend.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,766,447 pageviews Een website van indahnesia.com