Kluwek gezocht

Subforum Gezocht & Aangeboden 
73 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Macan Belanda
Gebruiker
User icon of Macan Belanda
spacer line

Hallo medeforummers,

wij zijn op zoek naar Kluwek :

http://www.aziatische-ingredie(...)ak-noten/#more-20323

Weet iemand waar wij dit in NL kunnen krijgen ?

"Bhinneka Tunggal Ika"

45havana
Gebruiker
spacer line

Hi....volgens mij bij XOTUS te Delft.Weet natuurlijk niet of ze dat nog verkopen want het zomaar uit het assortiment gehaald zijn.

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

MB,

Iedere goede toko heeft toch kluwek noten? Althans bij ons wel.

Wij gaan binnenkort naar Oriental (groothandel) en zal eens kijken.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Macan Belanda
Gebruiker
spacer line

Mijn vriendin eeeehhh vrouw heeft er vast overheen gekeken dan. Ik ga nog wel een keer langs de Oriental in Beverwijk, moest gisteren ook Bango halen ...

"Bhinneka Tunggal Ika"

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

MC er schijnt ergens in Rijswijk een hele grote toko/ groothandel te zijn.
Ik ben met een vriendin 1x geweest....je keek je ogen uit wat er allemaal staat.
Helaas heb ik géén adres ervan, misschien herkent één van de forumleden deze groothandel.....succes met het zoeken.

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Kembang,

Ik denk dat je Vanka Kawat bedoeld.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Macan Belanda
Gebruiker
spacer line

Ja sorry voor de paniek hoor, Kluwek is gewoon bij de Amazing Oriental te krijgen ....

"Bhinneka Tunggal Ika"

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

79,750,946 pageviews Een website van indahnesia.com