Foto reportage maken

Subforum Gezocht & Aangeboden 
64 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
NŠthalieM
Gebruiker
spacer line

Eind mei vertrekken wij naar java en Bali.
We trouwen in nl maar dit is onze huwelijksreis.
Nu willen wij een fotoreportage laten maken van ons in de rijstvelden/strand.
Weer iemand of er goeie fotograaf ?

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Niet helemaaleen an antwoord op je vraag maar je zou dit aan een andere reiziger kunnen vragen om die met jullie camera te maken (mits jullie een redelijk goed exemplaar hebben).

De mooiste rijstvelden op Bali zijn naar mijn mening in de buurt van Pupuan en Tirtagangga.

Fotogenieke stranden overdag zijn Amed (in de middag ivm met het licht en de perahu), Candidasa (in de ochtend en beukende golven), zonsondergang in Jimbaran en/of zonsondergang in Kuta (even de massa wegdenken) en Lovina.

Een reportage op de Borubudur of Prambanan, Bromo kan ook mooi zijn, zeker als jullie je trouwkleding meenemen (ik zeg maar wat hoor, weet niet of dat de bedoeling is). Op Bali ook veel tempels die zich daartoe lenen.

Als je al die plekken combineert (er zijn er echt nog wel meer) dan heb je ook een mooie mix.

gr
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

bule gembel
Gebruiker
User icon of bule gembel
spacer line

Ik weet niet wat je budget is maar King in Jakarta is goed.
Ze hebben onze reportage gemaakt. Je kan vast twee dagen een fotograaf boeken voor een paar miljoen incl ticket naar Bali.

http://www.kingfoto.com/2010/home.php

Op mijn iPad kon ik hun site niet helemaal openen maar als je op de galery klikt dan kan je daar foto's vinden.

Het mooie van je eigen fouten is dat anderen er soms heel gelukkig van worden..

fred1
Gebruiker
User icon of fred1
spacer line

Een vriendin van mij is fotograaf in Bali.Je kan haar bereiken via harniEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.ido-bali.com om je wensen en/of vragen voor te leggen, zij spreekt Engels.
Op de website http://www.ido-bali.com/ kun je foto's bekijken.
Doe de groeten van mas Fred

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Ken een verschrikkelijk goeie fotograaf.
Hij is docent art & photography aan een universiteit in Jakarta.
Heeft van foto's voor mij gemaakt en heb zijn portfolio gezien. Nou, ik ben kritisch tot t zeikerige af (wil kwaliteit namelijk), want iedereen noemt zich hier fotograaf, maar weten t verschil tussen diafragma en sluitertijd niet eens.

Bij interesse moet je me t maar laten weten, dan vraag ik wel e.e.a. na.
Deze man doet het uit pure passie en vraagt niet veel.

Mail me maar als je interesse hebt op jakarta.snacksEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.gmail.com

Een ding moet je goed onthouden een reportage kan maar 1 keer!

Heldere ziende

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

97,561,866 pageviews Een website van indahnesia.com