werk in indonesie vanuit NL , help je vrienden en kennissen

Subforum Gezocht & Aangeboden 
74 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŰ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŰxecuteerd in IndonesiŰ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŰ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
leeuwerik
Gebruiker
spacer line

via ons concept kun je je familie en kennissen, Ún jezelf, vooruit helpen

dit via ons kantoor in Jakarta

maar bezoek wel eerst onze presentaties in Nederland om je goed op de hoogte te stellen

stuur me een mailtje, , voor alle verdere informatie

mvrgr

Jan Scheepens

*editted by Oyibo*

45havana
Gebruiker
spacer line

Zou leuk zijn als je een email adress achterliet.

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Dus ik moet naar Nederland om vervolgens weer terug te gaan naar Indonesie om daar voor jullie te werken? Ik zie hier een potentieel groot probleem, aangezien ik er niet van uit ga dat jij als mogelijk toekomstig werkgever die kosten gaat betalen.

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Waarom niet de informatie in dit topic plempen? Geeft me vast een idee waar je over praat vootdat ik besluit te mailen naar....wie eigenlijk?
Speltip 1:eerste indruk (waaronder transparante info) is t belangrijkst. Sorry, maar vage start, wat direct vraagtekens bij me oproept. Kan t fout hebben hoor.
Speltip2: als je toch kantoor houdt in Jakarta, waarom daar dan geen presentatie? Ik zou zeggen: doen.

Heldere ziende

burung
Gebruiker
User icon of burung
spacer line

Zie dat in november 2006 in het Engels (indahnesia) ditzelfde bericht is gemaild. Toen werd er gedacht aan spam... Emoticon: Confused
(Topic: I am looking for..., Subject: Firms offers opportunity...)

ardianto
Gebruiker
User icon of ardianto
spacer line

dit vond ik ook merkwaardig: dit is de eerste post van deze gebruiker.

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is ge´ntegreerd. Oke, noem er eentje dan

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Met een bijna aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid weer zo'n kansloos verhaal zoals je aangeeft, Burung.
Iemand die veel heeft betaald voor een "concept" en die moet nu anderen strikken, m.a.w. Pyramidespel.
Maarrrrr...ik zeg "bijna", dus wacht met spanning op details.
Ga sowieso geen mail sturen om t vragen wat deze persoon te bieden heeft. Een verkoper zal mij moeten overtuigen van zijn product. Dit is de compleet omgekeerde wereld, soort "Alice in Wonderland" idee.
Wel altijd grappig om dit soort vage dingen te lezen. Vooral de reacties van diegenen die nog niet van 't ganzebord zijn afgelazerd (de "Stabielen" Emoticon: Wink .

Zal het "volg dit onderwerp" vakje vast aanvinken. Wie weet komt er straks een prachtig idee op tafel...

Edit: Leeuwerik, ik krijg een brief binnen van mijn oom Bobo uit Nigeria. Zijn vrouw had een oom die is overleden en had heel veel geld..zoekt iemand met een bankrekening om geld t land uit te krijgen....Interesse? Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Heldere ziende

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Moderator,

Vriendelijk verzoek deze persoon nog niet te bannen. Vind dit wel leuk topic..ter lering en vermaak. Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Heldere ziende

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Allereerst maar even het topic in het juiste subforum gezet, dat is 1.

Het lijkt mij dat Jan Scheepens even te kennen geeft hier,dat hij dan zorgt voor de juiste uitnodigingsbrieven voor visum aan de Indonesiers die graag mee willen doen.

Ook even de kosten daarvan opzicht neemt. De gemiddelde Indonesier niet financieel instaat is dit even voor te schieten.

Misschien handig om even het adres van het "kantoor" in Jakarta erbij te zetten, en natuurlijk de namen van kontakt personen en telefoonnummers.
En geef ook even hier aan, beste Jan, welke interne procedure er bij jullie is voor het inzetten van Indonesiers, welke voorziening beste Jan gaat geven en welke niet.

Oyibo

It's only kinky the first time.

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

Mijn god weer zon voor onze fijne vriend zoeken wij ... verhaal?

maar kom op jan vertel vertel

maar laat het uit je hoofd mij om een dp voor je concept te vragen of geld voor een formuliertje dat ik na de mail die ik zend krijg ok !

Brand los zou ik zeggen ik heb snel geld en personeel nodig Emoticon: I love it

Ga je regelen wat oyibo bedoelt te zeggen ?

Nu hier zijn zon 22000 boot vluchtelingen uit afgan en Irak kun je wat regelen van uit head office Jakarta Emoticon: Confused

roosjenEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com

leeuwerik
Gebruiker
spacer line

Op 18-04-2012 05:30 schreef Jeroen:
Dus ik moet naar Nederland om vervolgens weer terug te gaan naar Indonesie om daar voor jullie te werken? Ik zie hier een potentieel groot probleem, aangezien ik er niet van uit ga dat jij als mogelijk toekomstig werkgever die kosten gaat betalen.

nee, mensen kunnen gewoon vanuit Nederland via internet werken
dit door bv hun vrienden en kennissen of zakenmensen op ons concept te attenderen

er is veel hierover te vertellen maar het beste kun je een van onze presentaties hier in NL bezoeken, beetje korte termijn maar morgen hier in XXXXXX

gr

jan

*editted by Oyibo

leeuwerik
Gebruiker
spacer line

Op 18-04-2012 16:22 schreef harlys:
Mijn god weer zon voor onze fijne vriend zoeken wij ... verhaal?

maar kom op jan vertel vertel

maar laat het uit je hoofd mij om een dp voor je concept te vragen of geld voor een formuliertje dat ik na de mail die ik zend krijg ok !

Brand los zou ik zeggen ik heb snel geld en personeel nodig Emoticon: I love it

Ga je regelen wat oyibo bedoelt te zeggen ?

Nu hier zijn zon 22000 boot vluchtelingen uit afgan en Irak kun je wat regelen van uit head office Jakarta Emoticon: Confused

hallo vanuit NL

bedankt voor je reactie
ons concept is bedoeld voor mensen die oog hebben voor een goede biz
ik nodig je uit eens een kijkje te nemen op mijn site http://myintrasite.com/goodhealth
via de linksbovenhoek kun je bahasa aanklikken

google ook eens "intra herbal drink"
en kijk of het je interesse heeft

we hebben gewoon een gezond concept wat al 20 jaar succesvol bestaat
en we willen dat gewoon wereldwijd delen

verder lijkt het me geweldig om tzt bij jullie op bezoek te komen en jullie ter plekke vooruit te helpen

mvrgr

Jan

leeuwerik
Gebruiker
spacer line

Op 18-04-2012 10:28 schreef jakarta-snacks:
Waarom niet de informatie in dit topic plempen? Geeft me vast een idee waar je over praat vootdat ik besluit te mailen naar....wie eigenlijk?
Speltip 1:eerste indruk (waaronder transparante info) is t belangrijkst. Sorry, maar vage start, wat direct vraagtekens bij me oproept. Kan t fout hebben hoor.
Speltip2: als je toch kantoor houdt in Jakarta, waarom daar dan geen presentatie? Ik zou zeggen: doen.

inderdaad wat weinig info in mijn 1e bericht
bij deze wat meer info: ik werk vanuit NL via internet in Indonesie en wereldwijd
gewoon door goede kruidengezondheidsproducten aan te bieden die zich al ruimschoots bewezen hebben
sceptisch zijn over deze producten is niet nodig
google maar eens op "XXXXXXXXX , gewoon goed

vooral in aziatische landen zijn mensen razendenthousiast en voor diegenen die willen
is hier gewoon geld mee te verdienen

stel me gerust je kritische vragen of vraag me waar presentaties in jouw buurt gehouden worden

volgend jaar wil ik naar indonesie om mijn contacten ter plekke te bezoeken

mvrgr

Jan Scheepens

*edited by Oyibo*

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Ow,

XXXXXX strategy 2.0. No thanks

Feit dat je zo knullig van start gaat is al toereikend om niet eens door te klikken.
"XXX...lalala" is zo'n nonsens woord.
Dat geblaat van XXXXX gerelateerde producten is goed, is domme praat.
"het is van natuurlijke producten, dus goed". Oh ja joh? Eet dan eens een handje bladeren van een aardappelplant dan....
Gewoon voldoende groente, fruit en gevarieerd eten (kroketje op z'n tijdis niks mis mee Emoticon: Yummie! ).

Mensen met oog voor goede biz, zoals jij dat noemt, pakken dit niet aan. Sorry, maar heb van dichtbij dit al kunnen aanschouwen. Dacht met zijn XXXXXen wat internetten ook goed geld te verdienen. Helaas.

Als het concept al 20 jaar zo succesvol is, dan snap ik niet waarom ik hier nooit over heb gelezen of gehoord. Ook zou het dat geenszins nodig zijn om distributeurs via dit kanaal te zoeken.
Waarom zoek je eigenlijk distibuteurs in Indonesia? Je hebt hier toch al een kantoor en distributeurs?

Vragenvragenvragen beste Jan. Kansloos product, kansloze strategie in mijn ogen.
Als je wil leren hoe je goed moet presenteren moet je de boys van voormalig PalmInvest eens even contacteren. Die leggen je uit hoe belangrijk presentatie is.....om vervolgens met vele miljoenen ervandoor te gaan....wel spetterend gepresenteerd en petje af voor die mannen waar domme investeerders toch blijkbaar veel geld in pompen.
Jammer dat eentje uiteindelijk zijn teentje werd afgeknipt door een ontevreden klant, maar hey, bijzaak.. Emoticon: Laugh out loud

Ok, even sarcast mode off.
Vertel iets over je bedrijfsresultaten in Indonesia
Waar is je kantoor gevestigd en onder welke naam ingeschreven?
Hoeveel distributeurs lopen hier al rond (wat is mijn concurrentie hier)?
Hoeveel distributeurs heb jij (jij) wereldwijd al rondlopen?
Waar is je warehouse?
Hoe vindt logistiek en inklaring plaats en met welke statistiek codes?
Ervaar je veel douane problemen t.a.v. Deze statistiek codes?
Wie draagt zorg voor invoerrechten, heffingen en BTW?
Ik begrijp dat jij via internet werkt, wie niet, maar hoe vinden alle fysieke handelingen als bovenstaand gevraagd dan plaats? Immer beetje lastig om je product digitaal te ontvangen
Heb je ook een eigen website in plaats van een soort "general cq. shared hosting"? Wekt wat wantrouwen op namelijk
In hoeveel landen ben jij (jij, geen anderen) actief?
Nu de hamvraag: marges! Geef mij eens een duidelijk aan wat mijn marge zou moeten zijn?

Dat waren mijn kritische vragen tot zover. Look forward to your reply
Cheers

*edited by Oyibo*

Heldere ziende

dangdude03
Gebruiker
User icon of dangdude03
spacer line

In de jaren ĺ60 was er iemand die van Ĺonkruidĺ rijk is geworden. Totdat hij in de talkshow van Willem Duys als gast kwamů

http://www.kempenmarkt.nl/moosdijksite/start.htm

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

We zijn hier geen podium voor dit product. Dus om de discussie zuiver te houden zal ik de adressen en namen maar weghalen. Wat mij betreft is het product hier aangeprezen en dat is spam wat mij betreft.

It's only kinky the first time.

ardianto
Gebruiker
User icon of ardianto
spacer line

On 18-04-2012 18:27 jakarta-snacks wrote:
Ow,

Als je wil leren hoe je goed moet presenteren moet je de boys van voormalig PalmInvest eens even contacteren. Die leggen je uit hoe belangrijk presentatie is.....om vervolgens met vele miljoenen ervandoor te gaan....wel spetterend gepresenteerd en petje af voor die mannen waar domme investeerders toch blijkbaar veel geld in pompen.

Dat geldt helemßßl als je flesjes wonderdrank 35 euro moeten kosten.

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is ge´ntegreerd. Oke, noem er eentje dan

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Aah, van die strontvervelende MLM (multi-level-marketing) of piramide-programma of ponzi-scheme. Nee, daar doen we hier niet aan mee. Als het echt werkt, had het namelijk wel gewoon al 20 jaar bij de drogist en AH gelegen.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

79,955,738 pageviews Een website van indahnesia.com