Het erwten - kacang polong - erwtensoep-topic

Subforum Selamat makan - Smakelijk eten 
75 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Selamat makan - Smakelijk eten > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Waar te verkrijgen?
Hoe krijg ik ze in de pan (naar me toegestuurd)?
en
Hoe maak ik de lekkerste erwtensoep?

Ho Lee Fuk

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

In antwoord op Jakarta Snacks; 'mijn' erwten heb ik in Singapore gehaald bij Cold Storage op Orchard road, in Takasimaya Plaza(?). Denk dat iedere Cold Storage ze wel heeft, behoorlijk uitgebreid namelijk.

Dichter bij huis heb ik ze nog niet kunnen waarnemen, nergens niet.. van Sukabumi tot Jakarta en Batam GEEN kacang polong! Terwijl ik een jaar geleden hier in Lippo Cikarang toch wat gekocht. Kan ze alleen ner-gens meer vinden nu.

Ho Lee Fuk

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Ah, dit topic had ik niet gezien.
Dankje. Cold Storage is een van de winkels waar ik meer te vinden ben als ik in S'Pore ben.
Zal binnenkort checken en meenemen.
Overigens meer Cold Storages op of direct nabij Orchard, dus ik ga ze wel af.

Heldere ziende

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Heb net het pakketje klaar gemaakt Jak-snack, bedank mij niet maar Yerun Emoticon: Smile
Ik ga er zo even uit, gelijk kijken of het Tiki station open is, als het onderweg is krijg je een seintje Emoticon: Laugh out loud
Succes met je pan snert. Emoticon: Yummie!

Corriene
Gebruiker
spacer line

Snert ? mmmm een goed idee met dit nare weer.

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Ok, zo dan:
Malam EN Yerun,
Hartstikke bedankt! Dat wordt pruttelen en smullen!

Heldere ziende

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

88,668,560 pageviews Een website van indahnesia.com