waar vind ik 1 goed ziekenhuis voor operatie

Subforum IndonesiŽ op z'n Nederlands 
67 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > IndonesiŽ op z'n Nederlands > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 28-05-2013 18:39 alfredscheepers wrote:
die blinde dam is indertijd met 7 yuta gelukt en goed afgelopen. De schuldklier gaat nu in Penang, inclusief vliegreis nog altijd goedkoper dan indonesi�, helemaal in combinatie met een bezoek aam familie (Medan). Waar ik boos over ben is niet dat Nederland geen zorg aan buitenlanders vergoedt, maar dat het artikel 16 van de universele verklaring van de rechten van de mens schendt. Over de vrijheid zelf te bepalen met wie je een gezin wilt vormen. Nederland maakt dat voor arme mensen onmogelijk, en maakt het recht daarmee inkomensafhankelijk en dus te koop. Het is deze politiek die mij op kosten gedreven heeft, kosten waarvoor ik de Nederlandse overheid dus verantwoordelijk houdt
eeh.. nee, Indonesie betaald wel al mijn medische kosten? Natuurlijk niet joh! Doe niet zo mal!

Hier hebben 'arme' buitenlanders ook niets te zoeken. Hier zal het starten van een familie nog veel hader falen dan in Nederland, omdat Indonesie voor de gemiddelde buitenlander veel duurder is.

Ik snap niet wat je wil eerlijk gezegd. Echt niet... behalve schoppen tegen NL. En ja, dan is het wel lekker omdat vanuit Indonesie/Azie te kunnen doen natuurlijk. Emoticon: Puh!

alfredscheepers
Gebruiker
spacer line

Yerun & Anorak of wat was het (Jullie zijn kennelijk te duister om je eigen naam te durven gebruiken) en andere halve garen. Zo ingewikkeld is het toch niet wat ik zeg. Er kwam iemand met een reactie die iets van de zaak begreep. Omdat dat me een fatsoenlijk mens leek heb ik daarop gereageerd. Overigens was ik al eerder tot de conclusie gekomen dat het geen zin heeft met jullie te discusiŽren. Als ik naar Nederland trap doe ik dat samen met de Nationale Ombudsman en Amnesty die een paar dagen terug op de Nederlandse tv kwam met "ik schaam mij" (Nederlander te zijn).

Het punt is. Ik zit hier in Nederland en mijn vriendin mag er niet in, terwijl we elkaar al meer dan 7 jaar kennen. Gaat er helemaal niet om wie wat betaalt als we maar bij elkaar mogen zijn. In Nederland mag dat niet, in IndonesiŽ in ieder geval wel, hoewel de Indonesische overheid daar natuurlijk geen geld op toelegt. Maar door IndonesiŽrs ben ik altijd wel met respect behandeld en dat kan ik van Nederlanders niet zeggen.

Wat jullie niet lijken te snappen is dat Nederland buitenlanders uit islamitische landen gewoon niet toelaat (al zijn ze protestant) tenzij ze een grote zak geld meebrengen of een gastheer hebben die over zo'n zak geld beschikt. Verder kost een aanvraag voor een verblijfsvergunning al 350 aan inburgeringscursus, zo'n 500 aan medische toetsing en dan nog eens bijna 900 voor de vergunning zelf. Kennelijk hebben jullie je daar nooit in verdiept omdat je zo lang in IndonesiŽ zit dat je denkt dat het in Nederland nog jaren 60 is. Verdiep je er eerst eens in voordat je onnozele onzin uitkraamt. Verder is IndonesiŽ helemaal niet zo duur, als je niet in een hotel woont tenminste. Maar eigenlijk zoek ik een plek in MaleisiŽ. Iemand heeft me daar een woning aangeboden voor $100/maand. Daar kom ik er in Nederland niet mee. Wie met me wil discussiŽren kan dat doen via facebook. Typ mijn naam maar in. Van de mensen op deze site wordt ik misselijk. Mijn dank.

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

On 30-05-2013 17:25 alfredscheepers wrote:
Yerun & Anorak of wat was het (Jullie zijn kennelijk te duister om je eigen naam te durven gebruiken) en andere halve garen. Zo ingewikkeld is het toch niet wat ik zeg. Er kwam iemand met een reactie die iets van de zaak begreep. Omdat dat me een fatsoenlijk mens leek heb ik daarop gereageerd. Overigens was ik al eerder tot de conclusie gekomen dat het geen zin heeft met jullie te discusiŽren. Als ik naar Nederland trap doe ik dat samen met de Nationale Ombudsman en Amnesty die een paar dagen terug op de Nederlandse tv kwam met "ik schaam mij" (Nederlander te zijn).

Het punt is. Ik zit hier in Nederland en mijn vriendin mag er niet in, terwijl we elkaar al meer dan 7 jaar kennen. Gaat er helemaal niet om wie wat betaalt als we maar bij elkaar mogen zijn. In Nederland mag dat niet, in IndonesiŽ in ieder geval wel, hoewel de Indonesische overheid daar natuurlijk geen geld op toelegt. Maar door IndonesiŽrs ben ik altijd wel met respect behandeld en dat kan ik van Nederlanders niet zeggen.

Wat jullie niet lijken te snappen is dat Nederland buitenlanders uit islamitische landen gewoon niet toelaat (al zijn ze protestant) tenzij ze een grote zak geld meebrengen of een gastheer hebben die over zo'n zak geld beschikt. Verder kost een aanvraag voor een verblijfsvergunning al 350 aan inburgeringscursus, zo'n 500 aan medische toetsing en dan nog eens bijna 900 voor de vergunning zelf. Kennelijk hebben jullie je daar nooit in verdiept omdat je zo lang in IndonesiŽ zit dat je denkt dat het in Nederland nog jaren 60 is. Verdiep je er eerst eens in voordat je onnozele onzin uitkraamt. Verder is IndonesiŽ helemaal niet zo duur, als je niet in een hotel woont tenminste. Maar eigenlijk zoek ik een plek in MaleisiŽ. Iemand heeft me daar een woning aangeboden voor $100/maand. Daar kom ik er in Nederland niet mee. Wie met me wil discussiŽren kan dat doen via facebook. Typ mijn naam maar in. Van de mensen op deze site wordt ik misselijk. Mijn dank.

Halve garen ??
Ik begrijp jou situatie heel goed is bijna identiek met die van mij.
Het verschil tussen jou en mij ..... jij ben een idealist (was ik ook in een ver verleden)
... ik ben een realist en sommige "halve garen" hier, zoals jij dat noemt zijn dat ook.
Ruzie zoeken op een forum en tegen alles en iedereen aanschoppen daarmee maak je
alleen jezelf belachelijk en ieder grijntje begrip wat mensen nog hebben voor jou situatie help je hier ook mee om zeep.
Ga GVD naar een psycholoog en praat daarmee ipv de hele wereld lastig te vallen met jou onervarenheid in het leven.

Indonesie daar kom je ook niet GRATIS in en als buitenlander word je daar geplukt waar het maar kan door de overheid.

Die onzin die je verkoopt over Maleisie klopt ook niet. Als buitenlander moet je daar
over een behoorlijk kapitaal beschikken en zelfs een flinke garantiesom betalen voordat je uberhaupt binnen mag om te verblijven.

Dus ophouden met dromen en raaskalen wordt wakker.

Dat je idealen hebt en daarvoor op wilt komen - petje af -
maar blijf realistisch en wordt geen "groupie van je droomwereld"

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,722,059 pageviews Een website van indahnesia.com