Stukje beach front grond in Noord Bali te koop

Subforum Bali, het godeneiland 
52 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Nelin
Gebruiker
spacer line

Ik heb stukje "beach front" grond in Noord Bali ongeveer 9,5 are staat te koop, de prijs is 4000 euro per are. Is er iemand die van plan om een mooie villa daar te bouwen en die stukje grond willen kopen? De prijs is in ieder geval stukje goedkope dan bij de properties bedrijf. De eigenaar certificaat is aanwezig.

Ik heb de andere 20 are al gekocht, bezig met het regelen voor de down payment.

Er zijn ook 55 are grond naast die grond staat te koop voor hetzelfde prijs, ze zijn bezig met het regelen van benodigde papieren.

Tot horens en fijne paasdagen!

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Buitenlanders kunnen geen gromnd kopen in Indonesie, dus wellicht is het slimmer een dergelijke oproep te plaatsen op een forum waar veel Indonesiers komen.

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

4000 eurie per are ?
Itu harga mati (pas) atau masih bisa tawar. ?

bisa dicek of makemyday .

bule gembel
Gebruiker
User icon of bule gembel
spacer line

Beste om Sid,

Hoe gaat het met u?

Waar kan je dat nog vinden op Bali voor die prijs....
Volgens mij zijn er in IndonesiŽ genoeg andere plekken waar je voor minder mooie stukken grond kan "kopen" aan de zee alleen niet op Bali.

Het mooie van je eigen fouten is dat anderen er soms heel gelukkig van worden..

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 06-04-2012 18:28 bule gembel wrote:
Beste om Sid,

Hoe gaat het met u?

Waar kan je dat nog vinden op Bali voor die prijs....
Volgens mij zijn er in IndonesiŽ genoeg andere plekken waar je voor minder mooie stukken grond kan "kopen" aan de zee alleen niet op Bali.

Vertel Bg waar???????
Ben reuze benieuwd en ik denk Om Surya ook.

bule gembel
Gebruiker
User icon of bule gembel
spacer line

Beste Malam,

Als ik een draadje trek om heel IndonesiŽ dan heb ik volgens mij een behoorlijke kustlijn.
Er is vast een mooie plek te vinden. Sterker nog ik weet dat ze er zijn.... Oom zijn er heel veel eilandjes... Maar dat wist u echt wel oom Malam!

Hoe gaat het overigens met u ik gaf laatst even wat tegengas maar kreeg geen enkele reactie van u.... Bewuste keuze? Emoticon: Party!

Corriene
Gebruiker
spacer line

Ging hier om Noord Bali , waarom dan een draadje om Indonesie met ca 18.000 eilanden ? Dat wordt een hele vreemde kronkel en waar haal je dat draadje vandaan ?

Joopvp
Gebruiker
spacer line

Beste

Heb wel interesse, waaar in het noorden?
mail me maar
jmvpEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.home.nl

Nog fijne paasdagen allemaal

bule gembel
Gebruiker
User icon of bule gembel
spacer line

Beste Corienne,

Leuk dat je steeds contact met mij zoekt Emoticon: Smile
Dat draadje haal ik uit mijn naaidoosje en trek ik om de landkaart heen van RI.
Ik weet dat het om Noord Bali gaat. Maar er zijn nog zo veel meer mooie en mooiere plekken voor minder geld. Dat bedoelde ik te zeggen.

Corriene
Gebruiker
spacer line

Goh zeg heb jij ook een naaidoosje wat enig.

ardianto
Gebruiker
User icon of ardianto
spacer line

en dan maar hopen dat je niet onteigend wordt na aankoop als bule.

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is geÔntegreerd. Oke, noem er eentje dan

bule gembel
Gebruiker
User icon of bule gembel
spacer line

Gelukkig heb ik wel een naaidoosje. Daar kan je als man en vrouw of sommige vrouwen toch niet zonder? Emoticon: Stupid

Corriene
Gebruiker
spacer line

Op 06-04-2012 21:18 schreef ardianto:
en dan maar hopen dat je niet onteigend wordt na aankoop als bule.

Daar hoor en lees je veel over, natuurlijk niet van de Bule's zelf.

Nelin
Gebruiker
spacer line

Beste Joop,

Ik zal een email met foto's sturen..ik ben er in Sep dit jaar, u kunt de grond bezichtigen met me en mijn man.

De grond totaal is te groot voor me, Ik heb alleen maar 20 are nodig,

Aan Yerun,
Ik ben geboren en getogen in Indonesia t/m mijn 30st, mijn hele familie woont nog daar, mijn neef is mijn nominee, dus als het mis gaat, ik vind het niet erg, omdat we een hechte band hebben, we vertrouwen en helpen elkaar.

Corine,
Bedankt voor het begrip...

Aan Surya Atmadja,
Ja, 4000 eurie per are, en maaf...itu harga mati...
Saya sudah lihat ke-mana2 di internet, melalui properties bedrijf, paling murah mereka jual harganya 4500 euro per are dan jauh dari pantai...
Ini tanahnya didepan pantai sekali.

Aan Bule Gembel,
U heeft gelijk in, er zijn nog genoeg andere plekken in Indonesia, ben er opgegroeit en vaker op reis naar veel eilanden in Indonesia, omdat ik een tour leider was,
Yep! Het gaat hier om Noord Bali...

Groetjes en nog fijne paasdagen!

bule gembel
Gebruiker
User icon of bule gembel
spacer line

Op basis van wat ik weet en om mij heen hoor komt dit onteigenen vaker voor op Bali dan bijvoorbeeld op Java.

Corriene
Gebruiker
spacer line

Noord Bali en het Oosten van Bali zijn nog echt authentiek . Het Westen ken ik nog niet

bule gembel
Gebruiker
User icon of bule gembel
spacer line

Het is daar inderdaad minder ontwikkeld en rustiger als je dat bedoeld..
Het verschil is echt groot zodra je over de berg gaat... Jij gaat dus voor Noord en Oost.
Leuk dat je iets meer over je ervaringen met IndonesiŽ verteld Emoticon: Yes! ik krijg het er warm van!

Corriene
Gebruiker
spacer line

scheeld weer in stookkosten, en ja ik ken Bali goed net zoals Senior

bule gembel
Gebruiker
User icon of bule gembel
spacer line

De Janus brand hier en de liefhebbers weten dat dat een prima houtkachel is.
Bij mij is het dus altijd warm. Toch is het wel een droom voor mij ergens wonen aan de zee met je eigen strandje voor de deur grote bbq en zo de verse visjes er op..

Die droom is dichtbij met het aanbod van Nelin... Ik ben al in de vakantie stemming, zal ik er maar voor gaan? Grond voor 4000 euro, Een bamboe hut er op ( 500 euro) zonnepanelen voor de lampu en tv ( dit alles samen 1500 euro) en klaar is Kees... Euh bule Gembel ... Leven als een bule voor een Gembel prijs Emoticon: Cooool

Nelin
Gebruiker
spacer line

Ja ik weet het, het komt misschien doordat veel "gevraag" over de grond in Bali neem ik aan.

Bali is een plaat waar ik hoor veel mensen leuk vinden en voelt rust en vrij op zijn eigen, en natuurlijk de cultuur is anders dan in Java.

Zelf in Java, er zijn veel verschillende culturen, West Java heeft hele andere cultuur dan Midden Java, en ook Oost Java.

In West Java zelf, de "Sundanese" onder ander Banten, Bogor,Bandung, zijn heel anders dan "Wong Jakarta" of "Krawang"..

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Tja de kachel brand hier ook nog steeds volop, 23 graden, dag en nacht en gezien de Nederlandse zomers dan ook meestal.....(ALS ik in Nederland ben)

Nou BG koop dat stukje land dan van de topic starter........een hutje er op zetten en een oud riool rooster als BBQ

hati hati, pelan pelan

bule gembel
Gebruiker
User icon of bule gembel
spacer line

Ik heb vrinden in RI met betere plekken. Daar maak ik dan ook graag gebruik van. Ook ga ik zelf niets kopen in RI. Ik heb hier wel wat en weet hoe lastig het is als er lekkages zijn, sleutels weg zijn, deuren niet goed sluiten, het raam wil niet open etc etc. Allemaal probleempjes die ik niet graag op 14000 km afstand wil hebben.

Corriene
Gebruiker
spacer line

Wellicht kan je bij Nelin ook leasen voor lange tijd.

Nelin
Gebruiker
spacer line

Dat zal heel leuk zijn BG! Mijn man is er ook zo een Emoticon: Cooool Bambu hut, zonnepalen voor de lampu en TV, zit voor de zee met een koud bier! Meer heeft ie niet nodig...oke zijn Samsung Galaxy dan...om te feuten!
Maar 4000 eurie is alleen maar de prijs voor 1 are hee..je kan alleen maar kopen die van 9,5 are; of die van 55 are .. Emoticon: Smile

Corriene
Gebruiker
spacer line

Zie je wel , het is niet zo moeilijk. Doen BG

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

79,684,545 pageviews Een website van indahnesia.com