Nederlandstalige gids op Bali/Java

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
60 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Ilse1982
Gebruiker
spacer line

We willen graag met 5 personen (gemiddelde leeftijd 30) een reis gaan maken naar Bali/Java (eventueel ook Gili/Lombok). Graag willen we zelf onze reis samenstellen en daarvoor ben ik op zoek naar een goede Nederlands sprekende(/chauffeur) gids.
Hopelijk hebben jullie goede tips en ervaringen!
Wie kan me verder helpen?? (Alvast bedankt ;-))

monyet
Gebruiker
User icon of monyet
spacer line

Die zijn er wel degelijk, maar als ik vragen mag: waarom een Nederlandssprekende gids? Het wordt doorgaans wel enorm gewaardeerd als je je best doet om de taal van het land te spreken, al zijn het maar simpele woordjes.
Wij hebben wel een gids gehad in het verleden via Jackal Holidays die enigzins Nederlands sprak, maar we hebben hier zelf nooit om gevraagd. In Kalibaru hebben we wel een rondleiding gehad in bijna vloeiend Nederlands van een lokale man die puur Nederlands geleerd heeft door met toeristen te praten, daar zijn de mensen erg handig in, moet ik zeggen.

From Dayeuhkolot with love

spacer line

Beste Ilse,
voor Bali kan ik je I Ketut Susila aanraden. Deze man spreekt heel goed Nederlands,is een goede gids,heeft een geweldig gevoel voor humor. Zijn nr. is 0062817553591. Zijn e-mail baliketutEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com. Hij woont in het zuiden van Bali,dus niet ver van de airport.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

71,596,808 pageviews Een website van indahnesia.com