Harly's Cafe en resto in Bogor zoekt live Bands !

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
69 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
bule gembel
Gebruiker
User icon of bule gembel
spacer line

Wat pak p zegt is denk ik een goede optie. De investering voor een goede website is belangrijk om te doen omdat het je visitekaartje is. Met die enorme omzetten die je met Harlys draait zou dit geen probleem moeten zijn. Focus je ook op de lokale markt en probeer mensen te lokken met je website...bedenk iets waardoor je meer uniek bent... Innoveer!

Ps ben je Indahnesia aan het kopiŽren?

Het mooie van je eigen fouten is dat anderen er soms heel gelukkig van worden..

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 25-03-2012 12:54 bule gembel wrote:
Wat pak p zegt is denk ik een goede optie. De investering voor een goede website is belangrijk om te doen omdat het je visitekaartje is. Met die enorme omzetten die je met Harlys draait zou dit geen probleem moeten zijn. Focus je ook op de lokale markt en probeer mensen te lokken met je website...bedenk iets waardoor je meer uniek bent... Innoveer!

Uit eigen waarneming is het aandeel van de lokale markt (bezoekers) vaak groter dan alleen maar hopen op ( verdwaalde) orang turis. Emoticon: Yes! .

Benzinestations verkopen kotex en condoom.

bisa dicek of makemyday .

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

On 25-03-2012 12:54 bule gembel wrote:

Ps ben je Indahnesia aan het kopiŽren?

Hoe hoger je omzet hoe hoger de kosten bule dat moet je als ondernemer weten.

We hebben een goede omzet maar hebben nu wel meer mensen in dienst .

Daar we toch wel op vrij grote schaal bekendheid genieten en niet veel concurentie in de directe omgevingen hebben is ook een deel van het suxses.

De keer zijde is je hebt meer vergunningen nodig, meer aanpassingen ook meer parkeer gelegenheid huren etcetc

Dus als je over de werkelijke winst praat en dan even mee laat wegen dat het een jong en nog steeds uitbreidend bedrijf is...

Praten we gelukkig niet over verlies gevend bedrijf Emoticon: Cooool

En een site op zetten zoals deze ik denk dat het wel aanslaat dan zou ik meer moeten gaan denken aan een soort reis advies buro (regio Bogor bandung puncak)

(Maar ik heb al zoiets.)

Omdat we soms zo een paar uur kwijt zijn aan het regelen van tickets, Hotels en autos met of zonder chauffeur

en mensen tips naar leuke plaatsen in de directe omgeving te geven

Men vind ons snel op het internet vaak niet eens met gericht zoeken

D Emoticon: Yes! och zijn de meeste mensen ook bezoekers van Harly's

roosjenEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com

bule gembel
Gebruiker
User icon of bule gembel
spacer line

beste Harlys,

Ik wil vandaag graag bij je komen optreden. Ben jij vanmiddag in Bogor?
mijn nummer in RI is: +6285776319969
bel of sms mij even als je zin en tijd hebt..
Maandag vlieg ik weer naar Nederland

groeten Bule Gembel

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

Ik ben er niet Bule maar we hebben al de Instrumenten vina de manager is er en ik bel thijs o je bericht was van zaterdag maar we zijn nu open !! Emoticon: Party!

roosjenEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com

bule gembel
Gebruiker
User icon of bule gembel
spacer line

Beste Harlys,

Het was leuk je even te ontmoeten in de omgeving van Bogor. Ik hoop dat het smaakt wat ik voor je had mee gebracht.

Het optreden cancel ik eerst omdat ik toch niet zo goed kan zingen :(

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

Nu prettige reis terug bule en hoop tot spoedig dan zoals je zelf denkt !

Heb al een stukje in omong omong geplaats Emoticon: Party!

Willow
Gebruiker
spacer line

Als je nog een band zoekt weet ik er nog wel 1 voor je.Mijn vrouw d'r broer en zijn band spelen z'n beetje alles geloof ik..Heb ze nog niet horen optreden maar ze schijnen goed te zijn..hoor het wel Emoticon: Smile

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

laat ze een mailtje sturen Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.!

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Hoe hoger de omzet hoe hoger de kosten dat is zeker waar, maar als je met een hogere omzet relatief de kosten niet kunt drukken (inkoopvoordeel, harder werkend personeel) dan doe je wat verkeerd.

Verder kom ik volgende maand eventjes langs, dan heb ik weer een auto onder mijn kont, ben ik weer in Indonesie en ben ik twee weken los van de vrouw, dus heb ik meer tijd. Emoticon: Wink

Willow
Gebruiker
spacer line

On 15-06-2012 20:55 Yerun wrote:
Hoe hoger de omzet hoe hoger de kosten dat is zeker waar, maar als je met een hogere omzet relatief de kosten niet kunt drukken (inkoopvoordeel, harder werkend personeel) dan doe je wat verkeerd.

Verder kom ik volgende maand eventjes langs, dan heb ik weer een auto onder mijn kont, ben ik weer in Indonesie en ben ik twee weken los van de vrouw, dus heb ik meer tijd. Emoticon: Wink

2 week zonder vrouw wauw..PARTY PARTY Emoticon: Party!
Of moet je nog op de kleine passen..?

Willow
Gebruiker
spacer line

On 15-06-2012 20:52 harlys wrote:
laat ze een mailtje sturen Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.!

Ze zijn op de hoogte Emoticon: Bye bye

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,937,440 pageviews Een website van indahnesia.com