Recente ervaringen met Singapore airlines

Subforum Bali, het godeneiland 
56 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Jepun
Gebruiker
spacer line

Hallo,

ik heb de eerste 10 pagina's gescreend op dit topic (uiteindelijk info >2 jaar geleden), maar ik heb het niet gevonden. Heeft iemand recente ervaringen met Singapore airlines..? Wij zijn 5 keer eerder naar Bali geweest, maar kostentechnisch nooit eerder met Singapore airlines. Nu hebben we voor redelijke prijzen tickets, met vertrek in april.

Wie kan ons meer vertellen..?

By the way, wij zitten de eerste 2 weken in Lovina, wel balen die berichten van al die regen en een voorspelde regentijdduur tot mei....

Groet,
Jepun

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Pak de goedkoopste vogel.
Alle vogels die je in IndonesiŽ brengen zijn goede vogels, KLM, Malaysia, Air Singapore, noem ze allemaal maar op.
Krap zitten? Ja in alle vogels, Het vreten niet te vreten, ja in alle vogels.
Allemaal het zelfde, de goedkoopste vogel is de beste vogel Emoticon: Yes!

_Jarno_
Gebruiker
User icon of _Jarno_
spacer line

Bij gelijke/ bijna gelijke prijzen heeft Singapore airlines mijn voorkeur. 2x met ze mogen vliegen, de service die ze leveren is in mijn ogen beter dan de andere maatschappijen. Echter ben ik het ook eens met Malam, goedkoopste vogel is de beste vogel

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Singapore airlines vind ik geweldig.....je zou het prima hebben in dat toestel Jepun, de service is goed. Ik heb 1x KLM gevlogen en tevens de laatste keer, dus nůůit meer!!
Volgende keer gewoon Singapore Airlines....
Hopende voor jou dat de buien afnemen, volgens mij is de moesson tijd al afgelopen.
Prettige vakantie toegewenst... Emoticon: Party!

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Perfecte maatschappij, maar ik heb ook hele goede ervaringen met KLM. Personeel bij KLM een stuk stugger, maar ik heb totaal geen behoefte aan een eeuwige glimlach.
Ik wil rechtstreeks vliegen, een leuk filmpje kijken en that 's it.

Indoboy20
Gebruiker
spacer line

Ik ga straks Emirates uitproberen, ben al geweest met Garuda, KLM, SG Airlines, Malaysia. Dus ben benieuwd. Iemand al Emirates naar Indo geprobeerd? Goeie service, makkelijk overstappen enz?

TinusM
Gebruiker
spacer line

Het krap zitten houdt natuurlijk direct verband met de eigen persoonlijke afmetingen.
Ikzelf kan me bijna omdraaien in zo'n stoel. Ruimte te over, al wordt er meestal gauw wat van afgepikt door iemand die naast je zit en de enige armleuning in beslag neemt. Dus een gangpadstoel heeft verreweg de voorkeur. Maar ja, wat vlieg ik nou.
Dus ook voor mij is de goedkoopste vliegmaatschappij de beste.

Can't stop laughing out loud!

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Ik heb al van verschillende mensen gehoord dat met de Emirates goed te doen is Indoboy....maar ik heb wel begrepen dat het overstappen ongeveer tussen de 2 en 4 uur
is om dan eindelijk door te vliegen......Zelf heb ik er geen ervaring mee .....maar ik wil eerst proberen om met de Garuda te vliegen....misschien later met de Emirates...maar dat lange wachten en hangen in zo'n vertrekhal lijkt mij niet ťcht geweldig.... Emoticon: Smile Emoticon: Smile

Indoboy20
Gebruiker
spacer line

On 08-03-2012 20:34 Kembang wrote:
Ik heb al van verschillende mensen gehoord dat met de Emirates goed te doen is Indoboy....maar ik heb wel begrepen dat het overstappen ongeveer tussen de 2 en 4 uur
is om dan eindelijk door te vliegen......Zelf heb ik er geen ervaring mee .....maar ik wil eerst proberen om met de Garuda te vliegen....misschien later met de Emirates...maar dat lange wachten en hangen in zo'n vertrekhal lijkt mij niet ťcht geweldig.... Emoticon: Smile Emoticon: Smile

Ja tussenstop van 4 uur en overstappen. Gelukkig is er wifi internet. Dus even lekker internetten op de tablet met een bakje arabische koffie en wat lekkers. Emoticon: Party!

Ik heb ook heel vaak een korte tussenstop gehad, bv met Malaysia, moesten we rennen om het volgende vliegtuig te halen. Dan prefereer ik toch 4 uurtjes hoor. Lekker je benen strekken, beetje op je gemak rondkijken, cafeetje binnengaan, wat drinken, sigaretje doen.

Lijkt me wel prima. Emoticon: I love it

amiek
Gebruiker
spacer line

Wij zijn 1 maart van Amsterdam naar Jakarta gevlogen met Singapore airlines. Prima service. Stewardess komt regelmatig langs met drinken en ook het eten vinden wij prima. Overstap in Singapore van 50 min werd uiteindelijk bijna 1,5 uur, omdat we een half uur eerder aankwamen. Van terminal 3 naar terminal 2 met de skytrain ging ook perfect. En ja de zit en beenruimte is persoonlijk. Ik ben niet zo groot en heb dus geen problemen.
Over het weer kan ik niets zeggen, want wij zitten op Sulawesi. En hier regent het op dit moment meestal aan het eind van de dag en in de avond. Maar niet langdurig.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 07-03-2012 22:49 Indoboy20 wrote:
Ik ga straks Emirates uitproberen, ben al geweest met Garuda, KLM, SG Airlines, Malaysia. Dus ben benieuwd. Iemand al Emirates naar Indo geprobeerd? Goeie service, makkelijk overstappen enz?

Nogmaals, de beenruimte is nagenoeg bij iedere maatschappij hetzelfde, het vliegtuig voer ook, iets te drinken krijgen is bij geen ťťn maatschappij een probleem, blijft over de ticketprijs.
Ben 6 weken geleden met Emirates naar Jkt gevlogen, niks mis mee, was welgeteld 500 Euro goedkoper.
Niks mis met Emirates, de wacht tijd van haast 5 uur op Dubai was minder, maar ik hield voor ieder uur wacht tijd wel 100 Euro in mijn zak, dat is baaie veel, voor 500 Eýro kan je veel doen in IndonesiŽ.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

wij hebben ze bijna allemaal gehad in der loop der tijden.
In die straatje behoord Kuwait_Airways ook eens gedaan niet slecht, maar toch Arabieren.
Gelukkig en dat viel mij wel op westerse stewardessen.
Het was in de jaren 98 dat we het eens probeerde ook wegens toen goedkoper uit te zijn.
En we waren maar met zijn tweetjes.

Wel Singapore Airlines is wel een van de beste maatschappijen.
Maar zag net een lijstje van uit AziŽ http://vluchten.govolo.nl/?ectrans=1
Wat dit voor maatschappij is weet ik niet maar hier mochten alleen nudisten mee.
Echt discriminatie.................. Emoticon: Stupid Emoticon: Cooool Emoticon: Bye bye Emoticon: Shut up!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Jesoes Maria, Allah en alles wat nog meer boven ons hangt, nog ťťn keer.
Vreten in een vliegtuig is niet om naar binnen te krijgen.
Je zit naar IndonesiŽ minimaal 14 uur op een kut stoel.
Waar ga je dan voor?
Juist voor de goedkoopste, laten we verdomme niet zo schijnheilig doen.

Oh wat is de ervaring met maatschappij x???????
Ooooooh Kees geweldig, lieve wentelteefjes en het eten was geweldiiiiiiiiiig.

Laat naar je kijken stelletje schijnheilige kloothommels,

Voor 250 Eurie goedkoper per ticket zal je dat toch allemaal een zorg zijn.

Al die zielige verhalen over het beste eten en bediening op een vlucht van 15 uur, waar zijn jullie me bezig, Euries keiharde Euries daar gaat het om, tenzij je een handje vol in de spare hebt en 1e klas kan vliegen.
Rot op

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

Ik heb afgelopen zomer met de SQ gevlogen , Ams-Jkt.
Is goed bevallen qua beenruimte( schijnt dat er een paar cm verschil zijn ).
Over de overstap , is het soms minder fijn.
Je moet relatief ver lopen en moet met zo'n skytrain mee , ongeveer 3 minuten ?
Service is uitstekend.

3 weken geleden ook met Sq gegaan , dezelfde verhaal .

bisa dicek of makemyday .

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

KLM, Malaysia, Singapore, Garuda, krek hetzelfde Om Sid.
Eten, ruimte en bediening, inclusief de kleine overstap.
Lufthansa, Emirates allemaal hetzelfde, alleen het overstappen op Frankfurt of Dubai duurt 3 uur langer, maar dan hou je wel met twee personen 500 Eurie meer in je dompet Emoticon: Wink

erwin
Gebruiker
User icon of erwin
spacer line

Ik probeer steeds een evenwicht te zoeken in prijs/reisduur. Soms heb je al eens een meevaller. Vorig jaar: Qatar Airways. In vergelijking met Lufthansa (het jaar voordien) veel meer beenruimte.
En het eten: dat was zelfs lekker, echt waar! Voor de eerste keer in tientallen vliegreizen netjes alles opgegeten.
Het enige minpunt: Doha airport. Een chaos, nooit gezien, verschrikkelijk vuile toiletten, geen plaats om te zitten en ga zo maar door.
Maar als je zoals wij, met z'n drieŽn reist, en ook nog in het hoogseizoen, dan kan je niet anders dan goed uitkijken naar goedkope tickets.

Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 09-03-2012 16:46 erwin wrote:
Ik probeer steeds een evenwicht te zoeken in prijs/reisduur. Soms heb je al eens een meevaller. Vorig jaar: Qatar Airways. In vergelijking met Lufthansa (het jaar voordien) veel meer beenruimte.
En het eten: dat was zelfs lekker, echt waar! Voor de eerste keer in tientallen vliegreizen netjes alles opgegeten.
Het enige minpunt: Doha airport. Een chaos, nooit gezien, verschrikkelijk vuile toiletten, geen plaats om te zitten en ga zo maar door.
Maar als je zoals wij, met z'n drieŽn reist, en ook nog in het hoogseizoen, dan kan je niet anders dan goed uitkijken naar goedkope tickets.

Juist en ook als je met zijn tweeŽn die reis gaat maken.
Dan kijk je naar de pegelanten, lulverhalen zoals ik vlieg alleen met maatschappij xxxx want daar krijg ik goed te eten en de beste service hou ik me niet mee op.
Zeker niet als ik enkele weken erna een topic ziet van zo iemand die een goedkoop hotel in ťťn of andere stad in IndonesiŽ zoekt.
Als de muntjes er zijn dan zal het je een rotzorg zijn, dan vlieg je business class, lijkt me een verademing, maar het gros gaat voor het goedkoopste.
Als ik weer eens iemand hoor dat maatschappij xxxxx zo goede service heeft en dat het eten zo geweldig was, dan denk ik alleen maar Emoticon: Confused
Eten bij welke maatschappij dan ook geweldig?, Jesoes Maria wat vreet je dan thuis.

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Eten bij welke maatschappij dan ook geweldig?, Jesoes Maria wat vreet je dan thuis

Malam...thuis eet ik namelijk vťťl lekkerder Emoticon: Yes! Emoticon: Shiny

Bij KLM vind ik het eten ťcht niet lekker....service wat drinken betreft al helemŠŠl niet,
Stewardessen zijn erg lui....service NUL, snap je ??

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Recent voor mij nu helaas weer anderhalf jaar geleden. (de laatste 3 vluchten waren met MAS, Cathay Pacificic en Emirates).
Hoewel SQ niet volmaakt is, is het voor mij toch wel de beste maatschappij en ik heb net zoals Zieleffe ook wel zoín beetje ďallesĒ gehad.
Maar, volgende maand wordt het weer SQ, bewust gekozen, 756 euro niet eens naar andere aanbiedingen gekeken. Omdat ik meestal naar een andere bestemming vlieg is voor mij de aankomsttijd ook belangrijk. Goed eten is leuk maar niet meer dan dat (de laatste keer met Emirates was geweldig)
Ik ontving vanochtend een engelstalige sms dat mijn vervolgvlucht van Singapore naar Jakarta was gewijzigd, ook nog eens per mail en erachteraan. ďWe will be calling you soon...Ē stond erin, en inderdaad dat deden ze rond 12.00 uur vanmiddag om de vluchtwijziging door te nemen en zich te verontschuldigen. Dat zie ik andere maatschappijen toch echt niet zo gauw doen.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

erwin
Gebruiker
User icon of erwin
spacer line

Inderdaad, ik heb nog nooit meegemaakt dat maatschappijen telefonisch contact opnemen om een wijziging te bevestigen. Knap!
Ik heb in het verleden al wel met SQ gevlogen, maar nog nooit naar IndonesiŽ. Ik moet zeggen dat wat de service aan boord betreft, ik Malaysian Airlines beter vind dan SQ.

Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

chirpy
Gebruiker
spacer line

Malam, jongen, wat is er met je aan de hand? Je taalgebruik misstaat op deze site, je kritiek als van een verwend kind dat niets lekker vindt, niets goed. Alleen maar klagen. Je klinkt als die soldaten vroeger; zij die niets gewend waren gooiden ongezien het vaak zeer goede eten weg zonder te proeven. Ik ben het thuis goed gewend en weet ook waardering op te brengen voor ander eten. Je mag genieten van de nieuwe verworvenheden zoals reizen per vliegtuig. Je moet niet!! Houd dan op om op jouw lage niveau je ongenoegen te uiten. Ik reis veel en het eten is overal te eten. Bij Singapore Airlines vind ik de service en het eten het best. Ook Bruney Airlines is erg goed. China Air niet slecht.
Over twee weken vlieg ik weer met SQ naar Denpasar: de vlucht voor nog geen 750 euri en de aansluitingen in Singapore net twee uur.
Mij hoor je niet klagen.

adjudant
Gebruiker
spacer line

We gaan elk jaar een maand naar IndonesiŽ, waarbij we Bali zeker aandoen. Elk jaar beginnen we in december te zoeken naar de voordeligste vliegmaatschappij. Elk jaar hoop ik dat het Singapore Airlines wordt, want dat is naar ons idee de beste. Ook is een paar uur wachten op de vervolgvlucht op de luchthaven van Singapore geen straf. Een geweldige luchthaven.

dekarre
Gebruiker
User icon of dekarre
spacer line

Op 09-03-2012 16:46 schreef erwin:
Soms heb je al eens een meevaller. Vorig jaar: Qatar Airways. In vergelijking met Lufthansa (het jaar voordien) veel meer beenruimte.

In januari met Qatar gevlogen naar Bali, het eten vond ik niet lekker. In Doha inderdaad een chaos, maar blijkbaar is men een nieuwe luchthaven aan het bouwen. We hadden online check-in gedaan, maar moesten op een andere plaats zitten doordat het een ander toestel was, dus geen keuze van plaats, ze konden er niets aan doen. Ja, de prijs viel mee, maar 1 maand nadat we geboekt hadden was er promotie en waren diezelfde tickets mťťr dan 100 Euro goedkoper, te vroeg geboekt dus?

Indoboy20
Gebruiker
spacer line

Onze tickets van Emirates al vroeg in het jaar gekocht, met alle taxes en fees 595 pp betaald. Kan haast niet goedkoper.

Als het nu nog eens meevalt, dan twijfel ik de volgende keer geen minuut. Maar we zullen zien, Dubai airport schijnt nogal druk te zijn en er schijnen rijen te staan voor het toilet.

Hopelijk hebben we daar geen last van, zal mij benieuwen. Een dikke 4 uur daar verblijven, hopelijk kun je daar ergens roken in Terminal 3.

Iemand die dat weet? Emoticon: Worship

Oh ja voor ik het vergeet, kun je in NL al inchecken + boardingpass printen voor de 2e vlucht van Dubai naar Jakarta, of moet je dat op Dubai airport doen?

Ik heb meestal een directe vlucht met KLM, dus geen flauw idee tegenwoordig hoe dat gaat met de transfer.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 19-03-2012 20:53 Indoboy20 wrote:
........ Maar we zullen zien, Dubai airport schijnt nogal druk te zijn en er schijnen rijen te staan voor het toilet.

Hopelijk hebben we daar geen last van, zal mij benieuwen. Een dikke 4 uur daar verblijven, hopelijk kun je daar ergens roken in Terminal 3.

Iemand die dat weet? Emoticon: Worship

Oh ja voor ik het vergeet, kun je in NL al inchecken + boardingpass printen voor de 2e vlucht van Dubai naar Jakarta, of moet je dat op Dubai airport doen?

-Dat het druk is in de nacht is bekend en echt niet normaal. Idd rijen voor de (dames)toiletten, heel vervelend en probeer maar eens een trolley te vinden...

-Van roken heb ik geen verstand.

-Je krijgt in NL ook al je boardingpass voor de doorvlucht naar Jakarta.

Ik ben het met je eens dat het een koopje is. Er is ook echt niks mis met Emirates. Voor mij persoonlijk is het vaak geen optie omdat ik verder ga dan Jakarta (of Denpasar) en het dan (behalve naar Maluku en Papua) onhandig is met de relatief late aankomst.

Voor de rest, geweldige service, goed eten. Niks mis mee, zeker met de prijs niet.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,613,236 pageviews Een website van indahnesia.com