Geneesmiddelen in Denpasar

Subforum Bali, het godeneiland 
83 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Ben het wel met Simpati eens eigenlijk, de laatste 10 jaar is er veel verbeterd in de gezondheidszorg in Indonesie. Als het nodig is ga ik met een gerust hart naar de plaatselijke pillendraaier of de apotek. Tot nu toe altijd wat gekregen wat hielp en er niet slechter van geworden.

Wat betreft jicht, dat pijnlijke gedoe in je (grote)teen of in het gewricht er vlakbij ken ik maar al te goed, maar ga daar niet voor naar de dokter: altijd een ruime voorraad Naproxennatrium bij me: 5 keer per dag een pilletje van 220 mg, gedurende 2 of 3 dagen en ik loop weer als een kievit.

Overigens is de beste gezondheidzorg volgens mijn ervaring tegenwoordig te krijgen in Thailand> tegen belachelijke prijzen, vorig jaar dat geintje dat ze die tumor ontdekten...3 langdurige consults, x-rays en MRI scan , medicatie en een brief in het Engels + foto's mee voor de Nederlandse artsen voor de prijs van 180 euro ....heb het niet eens gedeclareerd in Nederland.

hati hati, pelan pelan

Nelin
Gebruiker
spacer line

Het is wel een beetje laat met het reactie van mij neem ik aan...mijn man heeft ook jicht, en werkt in OK afdeling in het ziekenhuis, die doctoren en chirurgen daar gaf hem advies om diclofenacs samen met paracetamol slikken en het werkt, zonder gevaar..

Tot nu toe, ieder keer als hij een jichtaanval krijgt, neem hij die twee middelen en in een paar dagen is het weg...

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 07-03-2012 14:29 TinusM wrote:
Over paarden gesproken: ik vind die Indonesische geneesmiddelen er altijd uitzien alsof het net nog geschikt is voor dieren. Het zijn ook altijd van die vreemde namen, in vreemde doordrukstripjes, in die rare blauwe plastic zakjes of zo.
Zouden het geen medicijnen voor dieren betreffen?
Waarschijnlijk wel. Kom net terug uit NL waar ik heb gesproken met een in NL gevestigde (Chinese) Indonesische apotheker. Hij heeft bij een laatste bezoek aan RI een behoorlijk aantal medicijnen meegenomen om deze eens te testen en mogelijkheden te zoeken voor import van de betreffende, beduidend goedkopere middelen. Resultaat: 99% van de geteste medicijnen voldoet niet aan wat het behoort te zijn. Oftewel, ťťn grote bedriegerij in RI. Dus TinusM, je onderstaande uitspraak klopt:
Ik heb niet veel vertrouwen in dat Indonesische werk.

Milani
Gebruiker
spacer line

In Kuta op Bali heeft het BIMC een Dyalise Centrum.

Kan iemand mij vertellen of er ook een in Noord Bali bij Lovina in de buurt is?

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

79,701,419 pageviews Een website van indahnesia.com