flippo,s indonesia

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
66 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Blog Bot
spacer line

hoi welke mensen zijn op bali of java geweest hebben daar chips gegeten,het afgelopen jaar zaten er normale en metalen flippo,s in de zakken .of messchien zijn er mensen die ze mee naar huis hebben genomen.of familie daar zitten die ze aan mij willen verkopen.

ik geef 0,10 euro cent per stuk.

hopelijk velen reacties,ik ga zelf pas weer in juli naar bali

groetjes warner

I tell a lot of stories I have heard elsewhere

Jantje
Gebruiker
spacer line

Halo Warnie,

Hoeveel wil je er hebben?

Sepp Buys
Gebruiker
User icon of Sepp Buys
spacer line

Ik vreet me dik aan die rotzooi. Dacht dat die rage alweer tien jaar voorbij was, maar goed ik zal mijn best doen.

Sepp

warner
Gebruiker
spacer line

hoi jantje,breng maar zoveel mee als je kan,mijn adres is warnie teuben seringenstraat 7 6466xl kerkrade nederland Emoticon: Yes!

warner
Gebruiker
spacer line

hoi sep voor jou geld hetzelfde,groetjes warnie

Jantje
Gebruiker
spacer line

On 19-01-2005 19:17 WARNIE wrote:

ik geef 0,10 euro cent per stuk.

Ok Warnie. Dan laat ik er even 100.000 maken.

JohanN
Gebruiker
User icon of JohanN
spacer line

Jantje, 0,1 eurocent per stuk met een productie van 100.000 stuks geeft je maar 100 euro. Met de juiste wisselkoers iets van 90 euro. Daar gaan de productiekosten nog vanaf. Niet de moeite dus. Emoticon: Wink
Of Warner moet een ander bedrag bedoelen of willen geven.... Emoticon: Wink
Groetjes,
Johan

Begin de details te vergeten

warner
Gebruiker
spacer line

hij jan je maakt het wel bont,ik wil alleen de twee series die in indonesia zijn uit gegeven dat ijn er 80 stuks Emoticon: Yes!

dus niet zelf produceren Emoticon: Yeah right!

Jantje
Gebruiker
spacer line

Johan,
Ik ben uitgegaan van Ä 0,10. Een euro dubbeltje dus. Maar je hebt gelijk. Er staat letterlijk 0,1 euro cent. Heb ik die productielijn voor niets op gezet. Emoticon: Frustrated De zoveelste tegenslag in mijn leven. Ik heb alleen maar pech, verdimme. Als er zoiets als reÔncarnatie bestaat kom ik beslist terug als mijzelf.

warner
Gebruiker
spacer line

johan het is jammer van je productie lijn van je,maar messchien kun je er wat anders mee,bv geld drukken,leuke foto,s.

ik ga zelf 20 juli naar bali,voor drie weken.maar mensen blijf schrijven,ik zoek nog steeds flippo,s uit indonesia

warner
Gebruiker
spacer line

hoi mensen,die naar bali of indonesia gaan,ik denk nog steeds dat er flippo,s onder de mensen zijn daar,alleen flippo,s uit indonesia.

zoeken maar

warner
Gebruiker
spacer line

Emoticon: Angry ik ben een beetje Emoticon: Frustrated omdat niemand nog gereageerd heeft over de plippo,s uit indonesia

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

tja, ik weet er niets van, daarom reageer ik niet. Met mij ben ik wellicht niet de enige, anders hadden er wel mensen gereageerd, zo werkt een forum nu eenmaal. Emoticon: Shiny

sayang
Gebruiker
User icon of sayang
spacer line

On 01-03-2005 18:30 warner wrote:
Emoticon: Angry ik ben een beetje Emoticon: Frustrated omdat niemand nog gereageerd heeft over de plippo,s uit indonesia

wat zijn plippo's?

warner
Gebruiker
spacer line

dat zijn die ronde schijven die in de chips zitten, in indonesia en bali in de zakjes chiki-jetz,en enkele andere (tazos in bali)

warner
Gebruiker
spacer line

ze zijn van kunststof en blik,het zijn mooie

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

On 01-03-2005 20:22 sayang wrote:
[...]

wat zijn plippos?

Warner ik denk dat Sayang iets anders bedoelt;
F lippo's of ..... P lippo's

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

warner
Gebruiker
spacer line

sorrie het zijn flippo,s en als in nederland Emoticon: Stupid

warner
Gebruiker
spacer line

bij ons zitten ze in de zakjes chips

warner
Gebruiker
spacer line

hoi nederlanders waar blijven de flippo,s uit indonesia,of bali

groetjes warner

warner
Gebruiker
spacer line

Emoticon: Yes! Emoticon: Shiny Emoticon: Blush

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Die passen niet meer in de koffers na een vakantie in IndonesiŽ. Emoticon: Yes!

warner
Gebruiker
spacer line

hoi jeroen,,ik zou wel een koffer vol willen hebben,maar met 100 stuks ben ik ook al blij.

warner
Gebruiker
spacer line

volgen mij gaan er geen nederlanders naar bali of indonesia,ik had toch zeker een reactie verwacht Emoticon: Yes! volgens mij eten de nederlanders geen chips Emoticon: Nooo ,maar in nederland zijn ze er weer bij laijs Emoticon: Yes! messchien krijg ik nu een reactie Emoticon: Bye bye

groetjes warner

warner
Gebruiker
spacer line

hoi no 44 dagen,lekker naar bali,ze wachten al op mij die mooie flippo,s,ha,ha,ha Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! blijven jullie maar lekker in het koude kikkerlandje.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,351,586 pageviews Een website van indahnesia.com