President Yudhoyono vreest anarchistische acties

Subforum Blog @ indonesiepagina.nl 
45 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
BlogBlot
Gebruiker
spacer line

President Yudhoyono vreest anarchistische acties
Gepubliceerd op 25 februari 2012 02:29
President Susilo Bambang Yudhoyono heeft zijn zorgen geuit over anarchisme en geweld in vele delen van het land vanwege onwetendheid over de rechten die mensne hebben. Hij stelt dat dit geweld een negatieve uitwerking is van de reformatie die het land sinds 1998 heeft doorgemaakt.
Lees verder , klik op de titel

spacer line  

Het is van ganser harte te hopen dat president Susilo Bambang Yudhoyono en zijn opvolgers na hem in staat zullen zijn om de ontluikende democratie te laten aanslaan in de brede lagen van de bevolking. Het zal niet makkelijk zijn.Misschien toch maar meer kijken hoe de Singaporezen als multi-raciale samenleving hun maatschappij tot welvarenheid heeft gebracht.

In Nederland wordt wel eens schamper uitgelaten over de democratische waarden en normen van de stadstaat Singapore. Het is meer een geleide democratie aan de hand van de politieke partij van de in de UK opgeleide jurist Lee Kwan Jie, zijn politieke medestanders en diens opvolgers. Voorlopig is het wel een zeer welvarende staat en een proper Staat, een zeldzaamheid in het Verre Oosten.

We moeten in NL niet zo zelfgenoegzaam zijn over de NL parlementaire democratie.
En de Rotterdamse Minister van Justitie Ivo Willem Opstelten van VVD huize mag dan wel met veel overtuiging zeggen dat in NL niemand boven de wet staat.

Volledig mee eens Ivo Opstelten. Dan moet jij mij dan eens verklaren waarom ik nog steeds niet volledig gerehabiliteerd en financieel schadeloos gesteld ben, marktconform. Ik hoef niet te herhalen met minder dan hoeveel Euro netto ik geen genoegens neem. Bovendien waarom moet mijn privacy op onregelmatige tijden geschonden worden? Die spookfiguur die middels inbrekers sleutels zonder toestemming bij mij in de woning binnen komt. Mijn spullen vernield, steelt en in mijn paperassen en bankafschriften snuffelt.

Die vervloekte Limburgse papegaaien geleuter, Limburgse cultuur, mentaliteit, clientelisme wat als een zeer besmettelijke virus over de rest van NL zich heeft verspreid en zelfs over de landgrenzen heen. En die Rotterdamse CDA sukkel prof. drs
R.F.M. Lubbers die in 1982 niet de moed had gehad om die CDA Limburgers lik op stuk te geven.

En de huidige Duitse ambassadeur in Den Haag moet niet zeuren dat NL te veel met zich zelf bezig is. De recente rasistische rellen in Duitsland wat zelfs tot doden heeft geleid en waar de bondskanselier Frau Angela Merkel openlijk haar excuses voor heeft aangeboden. Die vervloekte brede maatschappelijke papegaaien geleuter als politieke medicijn om de zieke patient, lees de maatschappij, te willen genezen is volstrekt niet werkbaar en hoogst ongewenst. Het haalt slechts de lagere instincten van de mens naar boven. Niet het intelect regeert tegenwoordig het land, maar de stommelingen, de rad draaiers met hun grote smoelen dicteren de gang van zaken.

Ik weet een heel goed politiek paardemiddel en wel het volgende. De Nederlandse Waffen SS-er Willem Aantjes, tevens voormalig fractievoorzitter van het CDA kan een op maat gesneden nieuwe Waffen SS uniform met de bekende armband waarop het Nazi hakenkruis op de linkermouw is bevestigd en op de rechtermouw kan een lichtgroene armband met de letters CDA aangebracht worden, aantrekken. Daarna kan hij in gezelschap van Geert Wilders van de PVV hun opwachting maken in het Duitse Parlement. De bondskanselier Frau Angela Merkel kan dan tegen hun zeggen: " Na SŁsse haben Sie den Weg nach Berlin wieder gefunden? Haben die Manschaften in Den Haag dass nicht gewuscht. Heil das Vaterland. Waarop de heren Willem Aantjes en Geert Wilders in koor uitroepen: Heil der Euro.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

wasiat warga negara
Ook hier in ga ik met u mee, de leer proces van de geschiedenis, heeft niet dat geleerd om te voorkomen dat je nationalisme beperkt moet houden tot je eigen cultuur.
In de natuur wetten met je leven gaan spelen, heeft die paardenmiddel op een gegeven moment het gevoel gegeven dat Henk en Ingrit niet meer is, dan een stel, dat hen het gevoel geeft, in de steek te zijn gelaten.
En dat heeft geleid tot de opkomst van zulke lieden als Geerd Wilders .

Juist die conservatisme en links sociaaldemocratisch nationalisme heeft hier mee berijkt dat ze afgedankt worden.
De naÔevelingen denken nu nog dat ze de oude leden terug kunnen krijgen..
Niets is minder waar, omdat ze van al de naoorlogse jaren hebben geleerd dat ze voor niets hun kapitaal hebben zien afbrokkelen en dat ze meer voor een ander hebben moeten ploeteren maar zelf worden vernederd door ze in een onzekere tijd zijn terecht gekomen.
Iedereen kan zien hoe je hebt geleefd zorgzaam en oppassend en nu je de vruchten er van zou moeten plukken, je in de kou gezet word omdat alles is al weggeven aan lieden die het minst verdiend hebben.

Het graaien heeft zich enorm toegeslagen, voorbeelden van de Europese Parlement en die lieden die de banken hebben leeg geroofd.
Probeer dan maar mensen zoals Geerd Wilders buiten de deur te houden......... Emoticon: Stupid Emoticon: Frustrated Emoticon: I love it Emoticon: Cooool

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,694,288 pageviews Een website van indahnesia.com