Prepaid SIM kaart,bruikbaar op Sumatra, Java en Bali???

Subforum Gezocht & Aangeboden 
68 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
KeesenReina
Gebruiker
spacer line

Wij vertrekken volgende week zondag voor een 4 weekse rondreis. Aankomst in Medan, 10 dagen Sumatra, 10 dagen Java, 10 dagen Bali. Wij willen graag meteen na aankomst in Medan een Simkaart kopen, bestaan er kaarten die we gedurende de gehele rondreis kunnen gebruiken? Of moeten we elk eiland een nieuwe?
Advies over welke provider het meest geschikt is?

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Nee, op deze eilanden kan je vrijwel alle soorten providers gebruiken. Telkomsel is het meest verbreid. Prijzen verschillen niet overdreven veel met anderen.

printil
Gebruiker
spacer line

Ik heb afgelopen keer een tel.kaart van Simpati gehad en daarvoor een van Kartu As. Ze liggen wat bij elkaar. Doe het gewoon in winkeltjes langs de straat. (niet op het vliegveld idd. net als die wisselkantoortjes niet doen, pinnen wel bij automaat)

Maar ik vind een Ind. tel.kaart superhandig en het is veel goedkoper. Heb er speciaal ook een simlockvrije mobiel voor. Niet allen
het bellen daar is goedkoper maar zelfs naar Nederland bellen is er goedkoper mee. En daar gebruikte ik de kaart om het volgende hotel te reserveren. (heb het overigens alleen op Bali gedaan, maar het kan idd overal, soms ander netnr. volgens mij. daar moet je even rekening mee houden dan

harlys
Gebruiker
spacer line

Wil je online op facebook ? etc etc en hier het forum

aha (van esia) werkt overal neem een pakkert van dinams 600kbps
kosten 110 000 rhp per maand

of fantastis 200.000 per maand 3.1 mbps (sneller dan de internet tokos via speedy en dat op een modem)

kan ook per dag / week pulsars gekocht worden

Ik heb het nu een tijdje in de puncak maar moet eerlijk zeggen top Emoticon: Party!

www.aha.co.id/cos/changepackage.aspx

Het zijn zwaarwegende woorden die verder strekken ... Wanneer macht haar geloofwaardigheid verliest

Jonathan
Gebruiker
spacer line

Mocht je prepaid internet of gewoon beltegoed van Indonesische providers opwaarderen dan kun je dit tegenwoordig online doen via Prepaid Union ( https://www.prepaidunion.com/nl ) Dit is een Nederlandse online dienst waarmee je met ideal kunt betalen.

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

On 18-04-2012 16:16 Jonathan wrote:
Mocht je prepaid internet of gewoon beltegoed van Indonesische providers opwaarderen dan kun je dit tegenwoordig online doen via Prepaid Union ( https://www.prepaidunion.com/nl ) Dit is een Nederlandse online dienst waarmee je met ideal kunt betalen.
Of je koopt het in Indonesie (want daar ging de reis tenslotte naar toe) gewoon in Indonesie natuurlijk.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

97,553,734 pageviews Een website van indahnesia.com