Weer naar Indonesie...

Subforum Andere praat 
83 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
beesie37
Gebruiker
spacer line

hoi luitjes,

Het is weer zover ik mag 11 mrt richting Indonesie.. inmiddels voor de derde keer.
Ik begin in Medan en eindig op Bali...

Ben lang niet meer op het forum geweest...

dit omdat mijn prive leven nogal flink op zijn kop heeft gestaan...
maar goed, Ik ga dit keer alleen op reis...
best spannend vorige keren ging ik met mijn partner....

Hoop nu mijn droomreis te ervaren zoals ik hem ooit voor ogen had.. Emoticon: Blush

groeten angelique

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Alvast een goede reis toegewenst. Zoals je weet is alleen reizen in Indonesie in ieder geval niet eenzaam reizen.

beesie37
Gebruiker
spacer line

Op 24-02-2012 11:39 schreef Yerun:
Alvast een goede reis toegewenst. Zoals je weet is alleen reizen in Indonesie in ieder geval niet eenzaam reizen.

Klopt Jeroen, ben er ook helemaal niet bang voor..
Laat ik het zo zeggen laatste 3 jaar was in een relatie waarin ik me zowaar eenzamer voelde dan alleen te zijn dus dit gaat helemaal goed komen...

alles goed met jou?
heb trouwens nog tickets nodig voor binnenlandse vluchten maar dat hoor je nog wel Emoticon: Party!

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Hier is alles goed hoor, niet niet alleen meer en ook niet eenzaam. Als dat binnen een relatie al het geval is, dan kom je inderdaad waar je nu bent: alleen... maar vanuit daar kun je toch weer lekker vooruit kijken, niet?

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Pamelabak
Gebruiker
spacer line

Angelique,

Een hele fijne vakantie. En ook in je eentje kun je je goed vermaken in IndonesiŽ.

Groet,

Pamela

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Angelique, eenzaam maar niet alleen....ga een fijne reis maken en geniet rondom je heen.....ook alleen kan je je best vermaken zoals Pamelabak het ook heb geschreven.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,001,041 pageviews Een website van indahnesia.com