|
|
|
|
Je bent nu in > Forum
> Java
> Bekijk onderwerp
|
|
|
|
|
Beste allemaal,
Ik ben nieuw op het forum. Heb vandaag uitgebreid verschillende topics gelezen over tips en ervaringen. Super leuk. Ik ga in juni met mijn vriend naar Medan en reis 3 weken later weer terug naar Nederland via Bali. Ik heb een reisschema in elkaar gezet en zou graag jullie mening hierover willen horen. Denken jullie dat het haalbaar is en zie ik geen juweeltjes over het hoofd?
1 Medan-Bukit Lawang
2 Jungle tour (bukit lawang)
3 Jungle tour (bukit lawang)
4 Reis naar Toba (stop tussendoor?)
5 Toba meer
6 Toba meer
7 Toba meer
8 Medan - Yogyakarta
9 Yogyakarta (Borobudur)
10 Yogyakarta (Prambanan)
11 Reis naar Malang (stop tussendoor?)
12 Reis naar Malang (stop tussendoor?)
13 Malang (Bromo)
14 Bromo
15 Kalibaru overtocht Bali
16 - 21 Bali (zon, zee, strand, duiken)
Ik heb nog geen vlucht geboekt van Medan naar Yogyakarta dus ik zou eventueel langer of korter op Sumatra kunnen blijven. Ik lees dat de meeste mensen eerst naar Bukit Lawang gaan en dan naar het Toba meer en niet andersom, is daar een reden voor?
Ik hoor graag van jullie.
Groetjes,
Sanne
|
|
|
|
|
Die vlucht van Medan naar Yogya zou ik al zeker nooit boeken. Sumatra heeft genoeg te bieden om er 3 weken te vertoeven.
Blijkbaar vlieg je weer naar NL vanuit Denpasar, dan zou ik van Medan naar Denpasar vliegen. Nog beter is om de hele vakantie door te brengen op Sumatra. Zon, zee, strand en duiken vindt je bv op Pulau Weh (ff Googlen!) Daarvoor hoef je helemaal niet naar Bali.
Met dit reisschema ben je ongeveer de helft van je vakantie onderweg (luchthavens, vliegtuigen, bussen).
|
|
Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|