Nederlands bedrijf tijdelijk in Bali

Subforum Bali, het godeneiland 
45 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Louie
Gebruiker
spacer line

Hallo,

ik ben een yogadocent en ik wil tijdelijk een aantal huisjes subleasen voor een paar maanden per jaar in Bali om zo gasten te ontvangen. ik heb een nederlands bedrijf. Mn vraag is kan ik met een sociaal visum op deze manier subleasen en lesgeven aan mn gasten, zonder problemen te krijgen met de overheid?. ik betaal over de inkomsten belastingen in Nederland.

groet
Louie

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Nee, dat mag niet. Dat valt onder werken waarvoor je een werkvergunning nodig hebt.

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

Met een sociaal cultureel visum kun je een huurovereenkomst aangaan, geen probleem op dat gebied.

Lesgeven = werken en dat kun / mag je als buitenlander alleen met een werkvergunning. Die werkvergunning is niet te combineren met een sociaal cultureel visum.

http://www.bayucottages.com in Amed - East Bali

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,700,798 pageviews Een website van indahnesia.com