|
|
|
|
|
On 21-02-2012 02:52 simpati wrote: spruitjes
|
Op het Dieng Pleateu groeien ze, maar of ze smaken weet ik niet want ik vind het werkelijk niet om te eten die dingen. Ik laat ze dan ook graag staan voor jou.
|
|
|
|
|
|
|
ik heb net Brie en stokbrood gekocht. Miste het niet, maar zag het liggen en dacht.. hee, lekkere combo voor vanavond bij de film!
|
|
|
|
|
|
|
Verkeersregels en handhaving daarvan?
|
|
Where there is a will there will be relatives.
|
|
|
|
On 21-02-2012 09:24 Anorak wrote: Verkeersregels en handhaving daarvan?
|
dat is niet echt een gemis als ik eerlijk ben? En bovendien kan ik af en toe eens lekker schreeuwen als er weer eens iemand in de weg staat
|
|
|
|
|
|
On 21-02-2012 02:55 Yerun wrote: [quote removed] Op het Dieng Pleateu groeien ze, maar of ze smaken weet ik niet want ik vind het werkelijk niet om te eten die dingen. Ik laat ze dan ook graag staan voor jou.
|
Is maar één antwoord mogelijk culinair barbaar.
Goedverdoemme als Pop spruitjes klaar maakt, beetje pedis vreet ik me de schompes
|
|
|
|
Enge man ! Spruitjes !
|
|
|
|
|
|
On 21-02-2012 13:10 Malam wrote: [quote removed]
Is maar ��n antwoord mogelijk culinair barbaar.
Goedverdoemme als Pop spruitjes klaar maakt, beetje pedis vreet ik me de schompes
|
Nou, dan weet ik het goed gemaakt, zodra ik langs kom dan moeten er maar spruitjes op tafel gezet worden. Zoals je weet eet ik alles wat me voorgezet wordt, uit beleefdheid, maar ook omdat ik zeker wil proberen.
En oh, die smerig lekkere stukken vlees uit jouw keuken mis ik ook, mag dat?
|
|
|
|
|
|
Ja, has dalam, we vergeten niet de stamppot zuurkool de laatste keer
Poppies eigengemaakte, dat is al meer als een jaar terug !
|
|
It's only kinky the first time.
|
|
|
|
Ja de has dalam, ik trek er altijd een paar dagen voor uit om een goede te zoeken, soms is het in eens bingo, soms moet ik 3 dagen wachten, maar er ligt altijd een voorraadje panklaar in de freezer
Overigens kan mijn (v)echtgenote een weergaloze lekkere erwtensoep maken, alle ingrediënten zijn hier verkrijgbaar, (rund) maar zo maakt ze het in Nederland ook.
Alleen spliterwten zijn hier niet te koop, we hadden het thuis ingeslagen om mee te nemen, zijn we het verdorrie vergeten
|
|
|
|
Lijkt er zeer scherp op, heb Pop met een haar deskundige oog laten kijken, ze weet het niet precies, maaaaaaaaaaaaar ze wil het graag proberen, duuuuuuuus niet geschoten is altijd mis
|
|
|
|
Houd er rekening mee dat je vrouw niet ongesteld is want dan word die soep gegarandeerd zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrr bbbbbbbbbbbbbrrrrrrrrrr.
In ons ook al een keer overkomen in Bandung.
Die vrouwen ook invloed hebben ze altijd.....................
|
|
Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek
|
|
|
|
On 22-02-2012 05:11 Malam wrote: Lijkt er zeer scherp op, heb Pop met een haar deskundige oog laten kijken, ze weet het niet precies, maaaaaaaaaaaaar ze wil het graag proberen, duuuuuuuus niet geschoten is altijd mis
|
Dan zal ik eens een poging doen om aan nieuwe voorraad te komen zodat ik deze eens per 'express' (mijzelf) naar Sukabumi kan brengen. Even geduld dus, want als ik ze met de post op stuur kan ik er niet van proeven, en dan zou ik mezelf in mijn vingers snijden, dat mag duidelijk zijn.
|
|
|
|
|
|
Vaak het gemis van ..b.v mes , lepel ,en vork .
Deze zijn niet vaak voorradig in de restaurants buiten de groete steden van China.
Dus het is vaak ,,Op een houtje bijten ,,  ( chopsticks )
Met vr.gr.... zaijian
Luo Ni
Qingdao / Shandong /China
|
|
|
|
On 22-02-2012 11:45 Yerun wrote: [quote removed] Dan zal ik eens een poging doen om aan nieuwe voorraad te komen zodat ik deze eens per 'express' (mijzelf) naar Sukabumi kan brengen. Even geduld dus, want als ik ze met de post op stuur kan ik er niet van proeven, en dan zou ik mezelf in mijn vingers snijden, dat mag duidelijk zijn.
|
Nee dat is niet duidelijk, je bent een paardenlul (vroeger zonder N). Je gaat als een raket 2 kilo van die ellende opsturen, betaling via Ideal, misschien mag je dan mee profiteren, ik verwacht het eind volgende week in huis.
Adres gaat komen, niet hier dus, doe ik discreet, heb geen zin in rooie panners die in heel Indonesië adressen zoeken om goedkoopies uit te zijn
Dat geldt niet voor jou
Laat de mini moderator maar aan oma over als je je holle mik zit vol te douwen met een erwtensoep van de ho ogste kwaliteit
|
|
|
|
|
Opsturen? Ja, en dadelijk als er 9 erwtjes kwijt zijn MIJ kwaad aankijken zeker.
|
|
|
|
|
|
On 22-02-2012 12:56 Yerun wrote: Opsturen? Ja, en dadelijk als er 9 erwtjes kwijt zijn MIJ kwaad aankijken zeker.
|
Al is er een kilo pleiten.
Met één kilo kan Pop nog steeds twee keer een bak snert maken waar de gemiddelde Idioot uit Nederland die niet vaak in Ned. komt een spontaan orgasme van krijgt
|
|
|
|
Malam, ik neem aan dat je in de war bent met het fenomeen "nat poepie"daarna?
Dat is geen orgasme Malam. Het spettert, dat dan weer wel. En met enige druk kun je daarna wel een nat "poppie" hebben. Dat oogst echter niet dezelfde waardering natuurlijk als een orgasme uit PP' s Dikke Vandalen.
|
|
|
|
|
|
Okay, ik begin splitewrten toch te missen nu. Niet aanwezig hier in Lippo Cikarang, dus heb ik ze ooit in Jakarta gezien. Wordt een gezellig dagje winkelen zondag, want moet ook wat andere exotische producten halen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MAD
|
|
|
|
|
Maaarrr.. ik denk dat jij me nu oleh-oleh aan probeert te smeren, dus geen grondstof voor erwtensoep, maar al van die gezouden en gefrituurde erwtjes. Ook lekker, maar niet voor in de erwtensoep vrees ik.
|
|
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|