Van Bali naar Lombok

Subforum Bali, het godeneiland 
79 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Jo en Mar
Gebruiker
spacer line

We hebben besloten 2 weken naar Bali te gaan en 2 naar Lombok!
Maar.... vervoer van Bali naar Lombok?
Boot is ons afgeraden ivm zeeziekte en 5 tot 6 uur durende boottocht.
Wie heeft hier ervaring mee en wie heeft er wel eens van Bali naar Lombok gevlogen? Met welke maatschappij? Kosten?
Ik heb wel op bepaalde site gekeken, maar geen tarieven!
Ik hoop dat iemand mij hierover kan informeren!

Groetjes Jolanda en Marja

Blog Bot
spacer line

Beste Jolanda & Marja,

Je kan het beste met het vliegtuig gaan de kosten zijn ongeveer Ä 45 voor een retour je vliegt dan met Merpati nou ja vliegen je doet er ongeveer 20 min over even de lucht in en weer naar beneden.

I tell a lot of stories I have heard elsewhere

Bas Weber
Gebruiker
spacer line

hallo Jolanda en marja

ik heb zelf een jaar geleden wel de boot genomen - inderdaad 5 uur maar we hebben geen problemen ondervonden en het was erg goedkoop - er is ook een speedferry - die is veel sneller - volgens mij ben je dan in 1,5 uur over

hex00000
Gebruiker
spacer line

On 19-01-2005 09:16 Bas Weber wrote:
hallo Jolanda en marja

ik heb zelf een jaar geleden wel de boot genomen - inderdaad 5 uur maar we hebben geen problemen ondervonden en het was erg goedkoop - er is ook een speedferry - die is veel sneller - volgens mij ben je dan in 1,5 uur over

Deze speedferry vaart niet meer; althans vorig jaar septmber/oktober.
Is falliet.

Etienne Hex

Raden Franklin
Gebruiker
spacer line

Hoi Jolanda en Marja,

Ik heb in 2001 een vliegticket gekocht in Kuta .Ik weet niet meer wat dat mij gekost heeft maar volgens mij iets van 25 euro.We zijn terug gegaan met de veerboot en dat kost bijna niets zo ongeveer 1 a 2 euro. Het duurt wel lang ongeveer 4 uur varen.
Het probleem was dat wij om 17: 00 vertrokken vanuit Lombok en als je 4 uur later aankomt in Padang bay (pikke donker),was er geen bus vervoer meer naar Kuta.Het enige wat er was zijn van die locale taxibusjes ( niet geautoriseerd),dus vragen zij een hoge prijs.Volgens mij wel betrouwbaar,in mijn geval dan.Ik zou kiezen (2 vrouwen!) voor een retour vliegticket . Wil meer weten dan hoor ik het wel

Raden Franklin
Gebruiker
spacer line

Hoi Jolanda en Marja,

Ik heb in 2001 een vliegticket gekocht in Kuta .Ik weet niet meer wat dat mij gekost heeft maar volgens mij iets van 25 euro.We zijn terug gegaan met de veerboot en dat kost bijna niets zo ongeveer 1 a 2 euro. Het duurt wel lang ongeveer 4 uur varen.
Het probleem was dat wij om 17: 00 vertrokken vanuit Lombok en als je 4 uur later aankomt in Padang bay (pikke donker),was er geen bus vervoer meer naar Kuta.Het enige wat er was zijn van die locale taxibusjes ( niet geautoriseerd),dus vragen zij een hoge prijs.Volgens mij wel betrouwbaar,in mijn geval dan.Ik zou kiezen (2 vrouwen!) voor een retour vliegticket . Wil meer weten dan hoor ik het wel

joost
Gebruiker
spacer line

hallo Jo en Mar,

Pas geleden een e-mail ontvangen van Merpati Nusantara airline.
Bali - Lombok 258.000 rupiah (ongeveer 23 a 24 euro momenteel).
Men vliegt om 0700, 0900, 1100, 1330 en 1530.

Wings Air heeft een promo voor 199.500 rupiah.

Wil je meer info kom je maar op mijn maildres. (hoe te boeken en waar etc)

selamat jalan di Indonesia
salam takzim Jo

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,757,677 pageviews Een website van indahnesia.com