|
|
|
|
|
|
Ik wil van Jogjakarta naar Bali reizen op zaterdag 19 mei as, maar er zijn alleen nog maar dure vliegtickets van Garuda beschikbaar a EUR 130 pp. Wie heeft er goede ervaringen om per bus/trein/boot te reizen?? Wat is een goede site om dit te boeken of weet een manier in Jogjakarta zelf?
Ik hoor graag :-)
|
|
|
|
Weet niet waar u naar tickets zoekt, maar ik zie de Garuda tickets voor Yogya - Denpasar beschikbaar vanaf E 67 tot 96,- en bovendien een Lion Air vlucht / ticket voor E 45,-.
http://ticketindonesia.info/nl/index.php
|
|
|
|
|
|
|
Zelfs als je €130 moet betalen is vliegen aan te bevelen. Een andere manier van reizen kost je een dag gruwelijke narigheid en vermoedelijk een dag of zo daarvan bijkomen. Dan zijn er zomaar twee dagen van je vakantie naar de gvd. En als je de kosten van je retourticket naar Indonesië deelt door het dagen dat je er daadwerkelijk bent, verpest je niet alleen die vakantiedagen maar ook aardig wat euro's als u begrijpt wat ik bedoel (maar zulks is zelden het geval).
|
|
MAD
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|