|
|
|
|
|
Beste lezers,
ik wil een goed Indisch kookboek, omdat ik zo van jullie heerlijke keuken houd.
Ik twijfel tussen 3 kookboeken, namelijk:
De authentiek Indische keuken van Lonny Gerungan
Groot Indonesisch kookboek van Beb Vuyk
Boekoe Kita van I. Niezen en Harold Pereira
Welk van deze boeken zouden jullie mij aanraden?!
Alvast bedankt voor jullie reacties!
|
|
|
|
Ik kijk meestal naar de side:INDO-RECIPES.nl echt een heel goed verzorgde site, met veel leden veel succes!
|
|
|
|
Leuke site
|
Het mooie van je eigen fouten is dat anderen er soms heel gelukkig van worden..
|
|
|
|
Kookboek van Oma Keasberry, da's de enige echte!
|
From Dayeuhkolot with love
|
|
|
|
Je hebt heel veel Indonesische kookboeken. Er is zelfs al eentje voor 10 euro. Je hebt ook o.a. de Javaanse en Padangse keuken. In Medan heb je de nazaten van Tamil (India).
|
|
|
|
On 04-02-2012 22:38 monyet wrote: Kookboek van Oma Keasberry
|
Aangeklaagd wegens concurrentievervalsing! En dat ondanks het private en losbladige karakter van het meesterwerk.
|
MAD
|
|
|
|
Altijd Bep Vuijk !!! (hoeft geen toelichting)
|
|
|
|
Ibusas,ik wil je bedanken voor roysrecepten.nl,is voor  mij zekers een aanwinst!
trimah kasih banyak...
|
|
|
|
Keijner misschien........
|
Alaaf
|
|
|
|
Groot indonesch kookboek van bep vuyk was altijd mijn favoriet!
maar de link van http://www.roysrecepten.nl/ (Ibusas)
ben ik heel erg blij mee, ga meteen aan de slag ermee mmmmmmm
|
|
|
|
Tante Lenny lijkt er wat van te kunnen. Van koken dan. En zelfs als ze er nix van kan, is de woordenlijst erg handig.
|
MAD
|
|
|
|
On 04-02-2012 22:38 monyet wrote: Kookboek van Oma Keasberry, da's de enige echte!
|
Mijn favoriet is Groot Nieuw Volledig Indisch Kookboek .Mevr.J.M.J Catenius Van der Meijden
Voor Ollandse keuken Het boek van de Amsterdamse Huishoudschool(C.J Wannee )en Recepten Huishoudschool Laan van Meerdervoort 's-Gravenhage ( ook bekend onder de naam De Haagse Kookboek)
|
bisa dicek of makemyday .
|
|
|
|
Zelf heb ik al tientallen jaren het boek van Lin Scholte in huis en lees er veel in en haal hier heel authentieke gerechten uit. Lekker Koken van Sabang tot Merauke. Deze topic is al ouder, dus zal je al wel een keuze gemaakt hebben. Zie het boek ook op Marktplaats aangeboden, dus kan je misschien dit boekje toevoegen aan je andere kookboek.
Veel succes!
groeten, Jan
|
|
|
|
Keasberry en Vuyk worden vandaag genoemd en geroemd in VK van vandaag
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|