Hotel in Jakarta

Subforum Hotels in Indonesië 
65 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Hotels in Indonesië > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Pascal.F
Gebruiker
spacer line

Hallo allemaal,

Ik ben 1 nacht en een 1 dag in Jakarta voor mijn terugvlucht.
In welke buurt moet ik een hotel kiezen waar je restaurantjes vindt en een pint kan drinken.
Er mag ook iets te zien zijn bv.winkels.
Heeft de luchthaven een hotelcorner waar ik een hotel kan kiezen bij aankomst of betaal ik dan de hoofdprijs ?

Bedankt

bule gembel
Gebruiker
User icon of bule gembel
spacer line

Hoi Pascal,

Cemara hotel is leuk en niet duur en honderd meter van Jalan Jaksa je kan daar voldoende bier drinken. Google maar eens op Jalan Jaksa

Succes

Het mooie van je eigen fouten is dat anderen er soms heel gelukkig van worden..

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Op de luchthaven zijn voldoende buro´s die hotels (met korting) aanbieden. No problem. KAHA is de bekendste maar er zijn ook anderen. Ter plekke worden die voor je geboekt. Persoonlijk vind ik Cemara hotel duur genoeg, maar ja smaken verschillen. Hotel Margot, niet luxueus maar airco en nog geen Rp. 250.000.
Als je rond de airport wil blijven hangen, FM (effe googlen).

otjepb
Gebruiker
User icon of otjepb
spacer line

Op Terminal 2 van Airport Soekarno Hatta Jakarta is een soort transit hotel helaas ben ik de naam van het hotel vergeten, wie kan mij helpen !!!
Google geraadpleegd helaas word ik doorverwezen of doorgelinkt naar hotels nabij airport Soekarno Hatta.
Ik kom aan ca. 18 uur indo tijd en vlieg dezelfde nacht om 01.30 weer verder naar Ambon. Hotel gebruik ik alleen voor uit te rusten, en op te frissen. Dus een hotel in een Terminal, niet daarbuiten gezien de files die er altijd zijn.
Alvast bedankt.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik denk dat je deze bedoelt
http://www.jakartaairporthotel.com/
Je schrijft niet wanneer je daar aankomt. Op dit moment wordt gewerkt aan de laatste werkzaamheden van de nieuwe terminal 3, die al open had moeten zijn maar waarvan de opening (al een paar keer?) is uitgesteld. Terminal 3 zal terminal 2 gaan vervangen mbt internationale vluchten.
Terminal 2 is tot nu toe de internationale terminal. Als je om 1.30 uur naar Ambon doorvliegt dan vlieg je met Lion en dus sowieso een andere terminal. Als je toch van terminal moet wisselen dan maakt het niet zoveel uit en kun je net zo goed een (ander) hotel in de buurt nemen.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

koming
Gebruiker
User icon of koming
spacer line

Volgens mij stelde dit hotel zich vroeger voor als Hotel Quality Bandara en toen heb ik er wel eens overnacht.
Zie mijn beoordeling op Zoover www.zoover.nl/indonesie/java/j(...)-hotel-bandara/hotel, is wel een tijdje terug.
Dit is volgens mij het enige hotel binnen de terminal, zelf zou ik ook liever iets daarbuiten zoeken

otjepb
Gebruiker
User icon of otjepb
spacer line

AnneMieke en koming bedankt voor jullie reactie.
AnneMieke, idd ik was vergeten te vermelden dat ik 2 nov.ember a.s aankom. De reden waarom ik binnen ring van airport wil blijven is het volgende: mijn ervaring(en) is/zijn als je een hotel in de buurt van Airport wilt nemen al is het 200 meter in de buurt of ietsje meer dan sta altijd in de file(s) en taxi(s) veel te veel moeten omrijden waardoor je lang onderweg bent.
En binnen de terminal of binnen de ring van de Airport dan heb je die probleem dan niet want de taxi kan van terminal 2 naar terminal 1 (in mijn geval) binnen 15 minuten berijden.
Neem je hotel buiten de ring dan ben je op zn minst 1 uur onderweg als alles mee zit.
Ik moet ook eerlijk toegeven uit gemakzucht wil ik dit gaan doen.....

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik heb zelf ooit in vanalles geslapen in de buurt van het vliegveld o.a. Zest, Pop, reisduur ongeveer 10-20 minuten. Het omrijden is niet het probleem maar de files (soms)

Als je in november gaat dan kunnen we er toch wel vanuit gaan dat je op terminal 3 aankomt en daar zit je nog dichter bij de hotels als Zest, Pop (en Amaris etc). Deze nieuwe terminal zal vast ook wel een hotel hebben maar daar schiet je niet zoveel mee op als je tocht naar terminal 1 moet.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 05-07-2016 13:42 Anne Mieke wrote:

Als je in november gaat dan kunnen we er toch wel vanuit gaan dat je op terminal 3 aankomt en daar zit je nog dichter bij de hotels als Zest, Pop (en Amaris etc). Deze nieuwe terminal zal vast ook wel een hotel hebben maar daar schiet je niet zoveel mee op als je tocht naar terminal 1 moet.

Als ik de kranten mag geloven is terminal 3 klaar, het is wachten op toestemming van het ministerie, de laatste eis was de verkeerscontrole toren, die is nu ook klaar.
Ze verwachten snel na lebaran te gaan beginnen.
Er is nog wel wat gekrakeel over de naam terminal 3 ultimate, niemand begrijpt waar ultimate vandaan komt, zelfs de politiek mengt zich er in. Emoticon: Laugh out loud
Kleinigheden blijf je houden. Emoticon: Shiny

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 07-07-2016 10:44 Malam wrote:

[quote removed]
Er is nog wel wat gekrakeel over de naam terminal 3 ultimate, niemand begrijpt waar ultimate vandaan komt, zelfs de politiek mengt zich er in. Emoticon: Laugh out loud
Je zou toch zeggen dat ze tijd zat gehad hebben Emoticon: Confused

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

Over de toevoeging van het woord "Ultimate" .

Dat was om voor het publiek duidelijk te maken dat er een verschil is tusen de AL bestaande Terminal 3 ( al geintroduceerd door SBY in 2009) met de nieuwe uitbreiding die naam "Ultimate"krijgt.
Na dat het klaar is en in gebruikt wordt zal het gewoon Terminal 3 heten.

"REPUBLIKA.CO.ID, TANGERANG – PT Angkasa Pura II (Persero) menegaskan hanya nama ‘Terminal 3’ yang digunakan secara resmi sebagai salah satu terminal penumpang pesawat di Bandara Internasional Soekarno-Hatta. AP II akhirnya menghapus 'ultimate' di belakang nama Terminal 3 karena menuai kontrovers i."

bisa dicek of makemyday .

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 07-07-2016 13:05 Surya Atmadja wrote:
karena menuai kontrovers

We zijn er uit, geweldig toh. "Karena menuai kontrovers i." Emoticon: Yes!
Wegens het meningsverschil (controverse) met een aantal leden in de door en door corrupte DPR laat de uitbater van het vliegveld "Ultimate" vallen.
Waar gaat het over zou je zeggen, nou het gaat over het Engelse woord "Ultimate" er zijn ineens een aantal DPR leden die moeite hebben met dit Engelse woord. Emoticon: Confused
Zie deze lawmakers op de tv dan zijn hun narcistische verklaring doorspekt met Engelse woorden, want dat is zo lekker geil en spreekt jonge mensen aan. Emoticon: Laugh out loud

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

71,409,211 pageviews Een website van indahnesia.com