vernieuwen trouwgelofte op bali

Subforum Bali, het godeneiland 
94 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Maria72
Gebruiker
spacer line

wie kan mij helpen of heeft ervaring met zelf ter plaatse regelen van trouwceremonie op bali?
Ik ga 4 weken rondreis maken en ben al getrouwd. Nou zijn wij op onze trouwdag op Bali en leek het mij leuk om op die dag onze trouwgeloftes te vernieuwen.
Ik heb al info opgevraagd bij trouwburo's die dit voor je regelen vanuit NL maar ik schrok nogal van de prijzen. Kan iemand mij adviseren of info geven of ik dit ook ter plaatse op Bali kan regelen?

maam Diaan
Gebruiker
spacer line

Halo Maria,

waar en wanneer wil je dit doen op Bali ?
Gaat het om in traditionele kleding foto's te maken en een ceremonie?
Als het in het noorden is kan ik je misschien aan een adres helpen.
Groet Diana

Maria72
Gebruiker
spacer line

hoi Diana we hebben nog geen vaste plannen waar we dat willen doen. Belangrijkste is een mooie locatie en datum is 30-07. Mag in traditioneel kledij maar is niet direct mijn voorkeur.Ons voorkeur gaat uit naar een protestantse ceremonie en alleen vernieuwen van de trouwgeloftes.Als je adres weet hoor ik dat graag van je en eventuele prijzen en wat daarbij inclusief is.bedankt alvast!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

88,673,127 pageviews Een website van indahnesia.com