Bahasa Indonesia leren in Groningen?

Subforum IndonesiŽ op z'n Nederlands 
78 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > IndonesiŽ op z'n Nederlands > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Djookje
Gebruiker
spacer line

Wie kan ons, man en vrouw van rond de 50, helpen om Bahasa Indonesia te leren. We hebben wel een boek en cd maar helaas komt er niet zo heel veel van terecht.

bule gembel
Gebruiker
User icon of bule gembel
spacer line

Op de vrije universiteit in Leeuwarden kon je dit leren. Als het nu nog zo is weet ik niet.
Er zal toch ook vast een cursus in Groningen zijn?

Het mooie van je eigen fouten is dat anderen er soms heel gelukkig van worden..

ojla240
Gebruiker
User icon of ojla240
spacer line

http://www.indonesischecursussen.nl/
Zij geven ook cursussen in Groningen. Met een zeer goede docente.

En ook de Volksuniversiteit gaf in het verleden cursussen. Wij hebben in Helpman bahasa indonesia deel 1 gevolgd.
Alleen de docent die dit gaf, is er daarna mee gestopt (4-5 jaar geleden).
Dus ik weet niet of er een nieuwe docent aangesteld is. Misschien even bellen voor informatie ?

Djookje
Gebruiker
spacer line

Mogelijk is er op de Volksuniversiteit wel een cursus te volgen maar eigenlijk zouden we het leuker vinden om dit individueel of in een heel klein groepje te doen

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.Ojla: volgens de info op de site die je noemt zou er inderdaad een cursus in Groningen zijn en daar hadden wij ons ook voor aangemeld maar deze gaat vanwege te weinig aanmeldingen niet door.
Tips/aanbiedingen blijven dus welkom.

ojla240
Gebruiker
User icon of ojla240
spacer line

Djookie: kan je mij een email sturen, dan heb ik nog wel een tip voor jullie.
email: cream240Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.gmail.com

accid
Gebruiker
User icon of accid
spacer line

Misschien wil Om Sud jullie prive les geven als hij weer in Nederland is. Lijkt me een geschikte vent en waarom niet?

Van hen die zeggen dat zij mij kennen weet ik dat ze mij niet kennen.

bule gembel
Gebruiker
User icon of bule gembel
spacer line

Dan wil ik mij daar ook wel bij aansluiten. Om Sid mag mij best les geven.

Ik vraag mij af wat zijn uurtarief is?
Ik wil er dan wel graag Nasi goreng bij Emoticon: Smile

Ik heb zo'n heel dik oranje boek van een Universiteit. best zware kost dan dat Bahasa..

Het mooie van je eigen fouten is dat anderen er soms heel gelukkig van worden..

accid
Gebruiker
User icon of accid
spacer line

Djookje, aan de hand van je reaktie mag ik opmaken dat je in de buurt van Groningen woont of zie ik dat verkeerd ? Om syd woont nu niet echt in de buurt van Groningen dus ik ben bang dat dit af gaat vallen. Zijn er geen buurthuizen bij U in de buurt of Pasa Malams of verenigingen die iets met IndonesiŽrs te maken hebben want daar zullen best wel mensen zijn die een trots gevoel hebben om U te ondersteunen met de cursus die U al hebt. Of je nu 50 bent of niet zal niet veel uitmaken toch?

Djookje
Gebruiker
spacer line

Ik heb je een e-mail gestuurd, Ojla240.
Klopt dat we in Groningen wonen en voor zover ik heb kunnen nagaan zijn er geen buurt/wijkcentra waar een cursus aangeboden wordt.
Half maart is er een Pasar in de buurt en daar gaan we zeker informeren maar misschien komen hier ook wel mensen die in de buurt van Groningen wonen en het leuk vinden ons te ondersteunen hierbij.
Het proberen waard toch?

accid
Gebruiker
User icon of accid
spacer line

Zeker het proberen waard en ik hoop dat het gaat lukken. Ik zou dat graag in een later stadium horen van je als je dat wilt doen. veel succes Djookje.

pak ronald
Gebruiker
User icon of pak ronald
spacer line

er is nog het talencentrum op de RUG:
http://www.rug.nl/talencentrum(...)abischenoverigetalen

Ga staan waar geen plek is om te staan.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,874,410 pageviews Een website van indahnesia.com