|
|
|
|
|
|
Onlangs zat ik op de site te kijken van Lion-Air om de beschikbaarheid van tickets te bekijken.
Ik zag daar dat men ook zg "promo-tickets"verkochten. Deze tickets waren aanzienlijk goedkoper voor dezelfde vlucht.
Weet er mischien iemand iets meer over dit soort tickets ? Op de site van Lion-air kon ik er niet achter komen wat de voor- of nadelen waren
Rama
|
|
www.ramahomestay.com
|
|
|
|
|
Nadeel? Je kunt ze niet meer inwisselen, wijzigen of annuleren.
Verder verkoopt Lion Air deze tickets altijd al. Let op, voor veel bestemmingen heeft Lion Air 1 stoel in de goedkoopste klasse in het systeem gezet, is deze weg, dan kom je flink hoger uit. Erg vervelend, want leg maar eens uit waarom ze dat doen. Ik snap het nut er niet van.
|
|
|
|
|
|
|
Ja...............inderdaad, het viel mij op dat als je 2 tickets wil boeken dat je dan geen promo prijs te zien krijgt.
Alleen als je 1 persoon opgeeft heb je keuze uit een promo-prijs
Deze prijzen liggen wel een heel stuk onder de normale prijs !!
Echter blijft het raar dat er maar 1 stoel in een heel vliegtuig is voor die prijs
|
|
www.ramahomestay.com
|
|
|
|
|
Tja, ik dacht dat het een systeemfout was, maar het lijken gewoon lokkertjes. En best gemeen, want 1 kan wel, maar daarna is het afgelopen met de pret.
Overigens zijn er 3 promo-tarieven bij Lion Air en is het prima mogelijk dat in een later stadium er alsnog meer stoelen vrijgegeven worden tegen lagere tarieven. Echter is niet te zeggen wanneer dit gebeurt en als de verkoop al goed verloopt doen ze het helemaal niet.
|
|
|
|
|
|
|
Yerun,
Nu zag ik dat de tickets voor DPS-LUV (v.v.) in oktober plotsklaps bijna 150 euro duurder zijn geworden ( 2 personen)
Is dit normaal of is er iets bijzonders aan de hand omdat deze prijzen ineens zoveel hoger zijn.
of
Zijn er nog prijsdalingen te verwachten ?, net zoals bij grote maatschappijen op internationale vluchten ?
|
|
www.ramahomestay.com
|
|
|
|
|
Of dat normaal is.. als er een grotere groep ingeboekt wordt dan kan het zijn dat de vlucht vrijwel vol is. Dit kan ik helaas niet zien. Hierdoor weet ik ook niet of de prijzen nog omlaag gaan of niet. Dat is zeg maar een 'bedrijfsgeheim' van Lion Air (en andere maatschappijen) en is dus altijd een verrassing.
|
|
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|