HARLY'S Wij vragen om donaties Baby kleding etc etc

Subforum Gezocht & Aangeboden 
63 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
bule gembel
Gebruiker
User icon of bule gembel
spacer line

On 24-01-2012 21:12 BintangJan wrote:
Laten we ons beperken tot hetgeen waarom het begon. De wereld vergaat niet. Het meningsverschil tussen jou en Malam en BG moet je dan niet hier op dit forum uitvechten. Andere forumleden storen zich aan jouw uitlatingen en die reageren, net zoals ik dat doe.

Beste BJ,

Ik was er nog niet van op de hoogte dat ik een meningsverschil had met Harlys en Malam.
Als dat zo is hoor ik dat graag. Ik wou helpen en een paar dozen nieuwe baby kleding door mijn schoonouders laten bezorgen... Het blijkt als ik zijn posting lees dat hij toch iets tegen mij heeft. Ps ik ken niemand op het forum. Ik het Jeroen eens in JKT ontmoet in 2006 geloof ik. Maar dat is niet echt kennen.

En BJ voor dat ik iets geef isnhet logisch dat ik toch vraag waar het heen gaat? Oops stel ik weer een vraag. Hahaha

Het mooie van je eigen fouten is dat anderen er soms heel gelukkig van worden..

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Aah, ik denk een gevalletje tropenkolder of te warm bier. Deze gaat uiteraard op slot en de gebruiker harlys gaat in de ijskast. Dit hoeven we hier niet te hebben inderdaad.

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.bintangjan; het mag geen geheim zijn dat malam, oyibo en ik elkaar persoonlijk kennen. Ik ken harlys niet en heb bulegembel jaren geleden ooit eens gesproken in Jakarta.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,700,448 pageviews Een website van indahnesia.com