Vervoer rond Manado

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
56 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Pascal.F
Gebruiker
spacer line

Hallo,

Wat kost ongeveer een auto met driver in Manado voor 1 dag ?
Kan men er ook zoals op Bali bromfietsen huren?
Altijd makkelijk voor als men buiten de stad logeert

Dank u

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

Auto (Avanza of oud model Kijang) met chauffeur kostte vorig jaar Sept. per dag (10 uur) IDR 420,000,- en was incl. brandstofverbruik, salaris chauffeur, etc.

Ja, je kunt er op tal van plaatsen motorfietsen huren, ca, IDR 50,000,- per dag, IDR 250,000,- per week.

In zijn algemeen liggen de meeste prijzen (m.u.v. land en onroerend goed) in Noord-Sulawesi iets boven "Bali niveau".

http://www.bayucottages.com in Amed - East Bali

koming
Gebruiker
spacer line

Ik heb in mei 2011 IDR 350.000 betaald voor een hele dag auto inclusief chauffeur en brandstof. En je kunt ook bromfietsen huren maar daarvan weet ik de prijzen niet.

Groet, koming

amiek
Gebruiker
spacer line

Hallo,

wij gaan in maart naar Manado. Onze vriend op Java heeft contact met iemand in Manado die een auto (Avanza) heeft. Hij vraagt 600.000 Rph per dag incl. benzine.
Is dit te veel of is dit een redelijke prijs op dit moment?
Ik hoor het graag.

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

On 20-02-2012 17:28 amiek wrote:
Hallo,

wij gaan in maart naar Manado. Onze vriend op Java heeft contact met iemand in Manado die een auto (Avanza) heeft. Hij vraagt 600.000 Rph per dag incl. benzine.
Is dit te veel of is dit een redelijke prijs op dit moment?
Ik hoor het graag.

Da's aan de behoorlijke hoge kant. Zie eerdere postings en je zult zien dat een prijs voor een dag autohuur + brandstof + chauffeur in / rond Manado zo rond de IDR 450,000,- als "normaal" beschouwd kan worden.

http://www.bayucottages.com in Amed - East Bali

Pascal.F
Gebruiker
spacer line

Amed,

Inderdaad aan de hoge kant maar wel spotgoedkoop vergeleken met wat de touroperators vragen.
Daar gaan de prijzen naar 500.000 RP en meer per persoon ,en spreekt men niet van een prijs per dag.
Reken maar uit als je met 4 personen bent.

http://www.manadosafaris.com/tours_tangkoko.php

Ik zoek ook iemand voor een 4 tal dagen mee rond te toeren .
Nu nog juist vinden.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,700,348 pageviews Een website van indahnesia.com