E-reader meenemen

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
54 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Deewee
Gebruiker
spacer line

Hoi,
Omdat een e-reader makkelijker mee te nemen is dan een stapeltje boeken het volgende.
Er zijn berichten dat e-readers met e-ink defect kunnen raken bij passeren van controlepoorten op vliegvelden. Heeft iemand daar ook ervaringen mee of is het flauwe kul?.

Groet, Dennis

Pak Pupyes
Gebruiker
User icon of Pak Pupyes
spacer line

Dat moet bijna wel een fabeltje zijn, Dennis. Ik lees zowat alles over gadgets wat er te lezen valt, en ik heb nog nooit gehoord dat daar sprake van is.

MAD

erwin
Gebruiker
spacer line

Dat lijkt me sterk. Die dingen zijn vooral ontwikkeld om mee op reis te nemen. Ik heb in ieder geval tijdens mijn reis mensen gezien met een e-reader op verschillende luchthavens. Of dat e-readers met e-ink waren weet ik niet.

Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

Deewee
Gebruiker
spacer line

Nou, dan zal ik er maar op vertrouwen . Emoticon: Yes! Het zou trouwens om de statische elektriciteit gaan waardoor er niets meer te lezen is en alleen bij apparaten met E-ink.
Pak Pupyes en Erwin, beide dank voor de reactie. Emoticon: Yes!

becik becik
Gebruiker
User icon of becik becik
spacer line

Kan ik er, uit eigen ervaring, aan toevoegen: volkomen veilig.

matur suksama

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Ik heb mijn laptopje meegenomen tijdens mijn reis naar Bali in Oktober 2011 en élke keer moet ik het bij de douane uitpakken Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry
Doe het in je handreis-bagage die kan je makkelijker eruit halen is mijn advies.
Succes en veel plezier onderweg naar.... Emoticon: Party!

Deewee
Gebruiker
spacer line

Doe het in je handreis-bagage die kan je makkelijker eruit halen is mijn advies.
Succes en veel plezier onderweg naar.... Emoticon: Party!

Onderweg naar........Bali, dank

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,700,336 pageviews Een website van indahnesia.com