|
|
|
|
|
|
Hoi,
Omdat een e-reader makkelijker mee te nemen is dan een stapeltje boeken het volgende.
Er zijn berichten dat e-readers met e-ink defect kunnen raken bij passeren van controlepoorten op vliegvelden. Heeft iemand daar ook ervaringen mee of is het flauwe kul?.
Groet, Dennis
|
|
|
|
|
Dat moet bijna wel een fabeltje zijn, Dennis. Ik lees zowat alles over gadgets wat er te lezen valt, en ik heb nog nooit gehoord dat daar sprake van is.
|
|
MAD
|
|
|
|
|
Dat lijkt me sterk. Die dingen zijn vooral ontwikkeld om mee op reis te nemen. Ik heb in ieder geval tijdens mijn reis mensen gezien met een e-reader op verschillende luchthavens. Of dat e-readers met e-ink waren weet ik niet.
|
|
Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt
|
|
|
|
Nou, dan zal ik er maar op vertrouwen .  Het zou trouwens om de statische elektriciteit gaan waardoor er niets meer te lezen is en alleen bij apparaten met E-ink.
Pak Pupyes en Erwin, beide dank voor de reactie.
|
|
|
|
|
Kan ik er, uit eigen ervaring, aan toevoegen: volkomen veilig.
|
|
matur suksama
|
|
|
|
Doe het in je handreis-bagage die kan je makkelijker eruit halen is mijn advies.
Succes en veel plezier onderweg naar....
|
Onderweg naar........Bali, dank
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|