Hier kan je even lekker uit je "TOPiC" gaan

Subforum Gezocht & Aangeboden 
81 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
bule gembel
Gebruiker
User icon of bule gembel
spacer line

Beste Harlys, Yerun, Malam, Oyibo, Surya, Zieleffe, Sieb Jans', PP, Accid ( als je ooit weer welkom bent ) en iedereen die ik vergeten ben.

Dit topic is voor alles wat nergens past ook niet in omong omong.

Je mag hier wat mij betreft van de hak op de tak, bedenk het zelf maar.

Wel met wederzijds respect.

Hier kan je even lekker uit je TOPIC ( bol) gaan! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Het mooie van je eigen fouten is dat anderen er soms heel gelukkig van worden..

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Daar is omong kosong voor, zo simpel is het, deze topic is het wiel opnieuw uitvinden brave borst, lezen en begrijpen is ook een vak.

bule gembel
Gebruiker
User icon of bule gembel
spacer line

Beste Malam,

Ik kreeg in omong omong ook klachten dat ik te veel opval. Vandaar hier gestart om niemand tot last te zijn. Het is niet mijn bedoeling mensen te frustreren.

Welkom in dit lekker uit je TOPIC gaan!

Welkom als eerste gast Emoticon: Smile

Weet je Malam, soms snap ik het ook niet meer. Ik reageer minder in andere topics
probeer het te beperken in omong omong en dan val ik daar weer te veel op.
Vertel jij het maar als oud gediende. En als je wat wilt weten vraag mij eens zolang mijn privacy niet in gevaar is geen probleem.

Gr.
Bg

Ps ik lees net dit artikel en krijg hier echt de rillingen van over mijn lijf. Dit stond op de newsfeed.

PADANG ARO - De Dienst Sociale Werken in IndonesiŽ heeft in de provincie West Sumatra een onderzoek gestart naar 13 geestelijk gehandicapten die geisoleerd en vastgeketend zijn aangetroffen bij hun familieleden. Functionarissen meldden dat de personen al jarenlang vastgebonden zouden zitten.

Macan Belanda
Gebruiker
User icon of Macan Belanda
spacer line

BG,

ik denk dat je dingen door elkaar haalt. Zoals Malam zegt is Omong Kosong het kletspraat topic (what's in a name), in O.K. kun je dus eigenlijk niet offtopic gaan, want het is niets anders dan een slowchat.

Echter waar de irritatie zit (niet van mij overigens) is dat je kennelijk tijd teveel hebt en dus constant hoog in actieve topics staat. Er is geen discussie waar je je niet in mengt. Ik zie het probleem daar niet van in, maar ik heb anderen diezelfde gang ook zien maken.

Op dit forum wijst men al snel naar oude topics waarin discussie's al eens geweest zijn over bepaalde onderwerpen. Dat is enerzijds natuurlijk interessant, anderzijds moeten de vaste users op dit forum ook eens leren dat (relatief) nieuwe leden ook graag in een discussie meegaan, in plaats van hem achteraf te lezen. En dat is een beetje het tweeledige op dit forum.

Nieuwe users moeten zich inlezen in de talloze oude topics die lang niet altijd leuk zijn om te lezen, want er is hier altijd wel gezeik (heb ik me laten vertellen en kunnen terug lezen), soms komt een oude koe even opnieuw op tafel, maar zodra de discussie wat diepgaander is lees je al snel "ik heb dat jaren terug al eens uit de doeken gedaan en ga dat niet elke keer opnieuw doen, lees je maar in ..."

Aan de ander kant kun je natuurlijk heel makkelijk begrijpen dat mensen niet steeds datzelfde onderwerp op de pijnbank willen hebben. Sommige discussie's liepen af met irritatie en het lijkt wel of er veel oud zeer op dit forum rondhangt. Heel vaak wordt daarbij een 'oude vriend' aangehaald, iemand die velen helemaal niet kennen en al helemaal nooit zullen leren kennen.

Maar goed, Omong Kosong is voor de klets, dus volgens mij heeft Malam het bij het rechte end en is dit topic overbodig. Al vind ik het wel interessant om bovenstaande eens te dumpen op dit forum.

"Bhinneka Tunggal Ika"

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Ik blijf zeggen dat omong kosong de aangewezen plek is voor lul verhalen, als er in die topic commentaar komt dan ben ik klaar en rot ik gewoon op.
Persoonlijke aanvallen mogen niet ook niet in omong kosong
Voor de rest kan iedereen alles kwijt, dus jou nieuwe topic is overbodig.
Mijn laatste reactie hier dus.

bule gembel
Gebruiker
User icon of bule gembel
spacer line

Beste Macan Belanda,

Bedankt voor je bericht. Als je goed leest ben ik maar beperkt actief in een paar topics die mijn interesse hebben zo als anderen dat ook hebben. Ik heb dit geopend om anderen niet tot last te zijn. Ik kreeg in omong omong ook klachten vandaag. Zo is iedereen hopelijk blij. Lees maar eens in de laatste postings.. Wij hadden volgens mij ook een normale discussie in omong omong. Het is helemaal niet mijn bedoeling veel te posten oid. Ik reageer als ik tijd heb en zin heb net als jij dat denk ik doet.

In een paar topics ben ik inderdaad wat actiever klopt. Wellicht heb je gelijk. Ik ben benieuwd wat Yerun en Oyibo van deze oplossing vinden.

Hoe lijkt het met het vrouwtje ? Is het aftellen begonnen? Spannende tijden ik heb het in 2002 mee gemaakt Emoticon: Smile Mijn vrouw is goed ingeburgerd en spreekt en schrijft goed Bahasa Belanda. Ze werkt bij mij op kantoor. Probeer te zorgen dat ze op een leuke manier tussen al die gekke Belanda haar plekje kan vinden. Haar leven zal dan vast iets makkelijker worden.

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Dat kan inderdaad prima in het reeds bestaande topic, wat daar ooit speciaal voor geopend is.

Graag hier verder dus.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,780,393 pageviews Een website van indahnesia.com