|
|
|
|
|
|
Hallo,
Ik ga naar Bunaken en vroeg om prijs info.
Bijna verdubbeld in 2 jaar maar dan wel op Java
Misschien zo duur omdat het ingevoerd wordt ?
Een 620ml Bintang is 40.000rp en een blikje cola 330ml is 20.000rp
Meerprijs van 20 euro per nacht per cottage voor airco.
Het steekt op geen euro maar toch redelijk duur.
Zijn dit de prijzen anno 2012 ?
|
|
|
|
|
Zo, dat tikt inderdaad aan, afhankelijk met hoeveel je bent.
Dit jaar betaalden wij voor een cola (Sumatera/Java/Bali, normale eettenten) maximaal 10.000Rp. Bier weet ik niet, drink ik niet.
Overigens snep ik je rvaag niet helemaal.: "Bijna verdubbeld in 2 jaar maar dan wel op Java". Bedoel je daarmee dat het 2 keer zo duur is als op Java? Of dat het op Java 2 keer zo duur is geworden. Waar ga je trouwens zitten in Bunaken?
Onze (simpele, maar prima) cottage in Bunaken Village was meen ik 26 euro per nacht p.p. inclusief 3 maaltijden. Airco hadden we niet, was ook niet nodig.
|
|
|
|
|
Elsbeth,
2 jaar geleden waren we in oost-Java en betaalden we 12000rp voor een blikje cola en 25000rp voor een biertje.
Ik heb even op de site van Bunaken Village gekeken en daar is de prijs 40 euro per nacht p.p. inclusief 3 maaltijden.
|
|
|
|
|
Pascal, ik heb nog even gekeken wat betreft 2 jaar geleden. Voor volwassenen hebben wij 28 euro p.p.p.n. betaald, voor de kinderen, tot 13 jaar, 20 euro.
Dat is wel hard gegaan. Overigens vond ik het wel een hele leuke stek. Voor mij wel een nadeel dat er bijna alleen maar Nederlanders zaten. Voordelen: leuk zwembadje, prima kamers (geen luxe, maar gewoon prima, netjes, leuk ingericht etc.)
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|