Ervaring met nederlandse gids Made Catra

Subforum Bali, het godeneiland 
62 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
dven88
Gebruiker
spacer line

dven88
Gebruiker
spacer line

dven88
Gebruiker
spacer line

er gaat iets niet goed met plaatsen hmmm

dven88
Gebruiker
spacer line

Ik weet een hele goede Gids / Chauffeur voor elke trip die je maar wilt maken.
hebben jullie ook goede / slechte ervaring met deze gids, vertel je ervaringen

Hij spreekt goed Nederlands en heeft voordat hij in z'n eentje begon gewerkt voor OAD als gids.
We hebben in Augustus 2011 enorm genoten van zijn verhalen. en hij heeft ons werkelijk overal naartoe gebracht ( tegen een spot prijs )

We zijn het hele eiland met hem afgegaan en ook Java / Lombok zou voor hem geen enkel probleem zijn.

zijn website:
http://bali-gids.webklik.nl/page/bali-gids

Zijn Facebook Page ( met fotos )
http://www.facebook.com/pages/(...)gids/355882471104190

( klik op LIKE als je een bezoek brengt aub )

Check it out .. en geloof mij als je nog geen ervaring hebt met deze man je zal er geen spijt van krijgen !!

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Hmjah, zoals zo vaak. een goede zo niet perfecte gids. Want waarom een pagina maken over een slechte gids. Echter is het een en ander zeer persoonlijk en moet dat ook klikken.

Bovendien zal het wel geen Nederlandse gids zijn, want buitenlanders mogen geen gids zijn in Indonesie.

Java en Lombok mogen geen probleem zijn, maar ik kan onmogelijk van een gids op Bali verwachten dat hij me (bijvoorbeeld) zonder problemen op het oostelijke strand van Pangandaran afzet of dat hij de weg weet naar Ereveld Menteng in hartje Jakarta of dat hij je naar de plek in Lingga Jati brengt waar de Nederlandse capitulatie is getekend.

Toch?

dven88
Gebruiker
spacer line

je heb helemaal gelijk het is een Nederlands sprekende gids Emoticon: Smile

dat kan je inderdaad niet van een gids verwachten, al heeft hij me toch wel op plekken gebracht zoals jij vermeld, het is denk ik puur geluk als een gids exact weet wat je bedoeld in een land waar zoveel mooie en bijzondere plekken zijn !

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,700,176 pageviews Een website van indahnesia.com