|
|
|
|
|
|
Ik ben aan het rondkijken voor een ticket van Bali naar Labuan Bajo en een ticket van Maumere naar Bali.
We vliegen met zn 3en.
Voor een vlucht op 22 juli naar Labuan Bajo zou ik voor een enkele reis 285 euro moeten betalen. (95 euro per persoon)
Dit lijkt mij zo duur of klopt het gewoon.
We hebben al vaker binnenlandse vluchten gehad in Indonesië, maar dan betaalden we rond de 100 euro totaal voor zn 3en.
Kijk ik verkeerd of zijn de prijzen echt zo hoog ?
|
|
|
|
|
Welke route was dat ticket van 100 euro voor 3 personen? Dat zal namelijk niet Denpasar - Labuan Bajo zijn, want zulke goedkope tickets zijn er niet op die route.
Overigens is de 95 euro die je ziet niet de laagste prijs op deze route, deze komt pas later beschikbaar, als er nog voldoende stoelen over zijn en er een aanbieding gemaakt kan worden.
|
|
|
|
|
|
|
Wij wilden onlangs van Mataram naar Flores. Dit was niet mogelijk. Moesten van Mataram naar Den Passar en dan door naar Flores. Kosten voor 2 personen retour, ruim 400 euro. We hebben er toen vanaf gezien.
|
|
|
|
|
Yerun,
Sorry voor de late reactie......verbindingsprobleempje.
Nee klopt, lagere prijs,dat was op andere routes, veelal met Air Asia.
Ik kreeg deze prijs door via Gita Bali tours en travel, die voor mij een trip op Flores regelt.
De prijs zou zijn met Transnusa.
Ik ben nl op zoek naar een "betrouwbare" maatschappij die op zondag 22 juli van Denpasar naar Labuan Bajo vliegt, mag eventueel ook naar Maumere zijn, dan draai ik mijn route om.
Is het dan verstandiger te wachten met boeken, en wanneer is de beste tijd om de tickets te regelen, ik moet nl wel de rest al vastleggen, dat ik dan niet zonder vlucht kom te zitten.
Alvast bedankt
|
|
|
|
|
Precies, dus dat kun je niet vergelijken met elkaar natuurlijk.
De vlucht Denpasar - Labuanbajo op 22 juli kost op dit moment ongeveer 75 euro. Je vliegt dan met Merpati. Op de 21e en 24e kun je met Lion Air vliegen voor een euro of 50.
Ik zou de trip naar Flores maar laten regelen door een andere agent, want de tickets zijn al veel te duur.
|
|
|
|
|
|
|
Met Merpati vliegen we liever niet ivm de vele vertragingen en annuleringen.
Is er geen enkele ander maatschappij die op zondag vliegt ?
De 21e zou kunnen, maar ligt aan de tijd, we landen om 11.50 uur op Denpasar.
Ik hoopte na 1 nachtje door te kunnen vliegen.
Is er wel een vlucht naar Maumere op 22 juli ?
Alvast bedankt weer.
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|