Tips voor vakantie met kids

Subforum Bali, het godeneiland 
84 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
edric1
Gebruiker
spacer line

We gaan dit jaar naar Thailand en Bali met onze kinderen van 17, 11 en 21 maanden. In Bali zijn we 16 dagen en bezoeken we de volgende plaatsen: Sanur, Canggu, Ubud, Lovina en Amed.
Graag zou ik willen weten welke dingen we absoluut moeten doen op Bali.
Ook heb ik nog een tip nodig voor mijn laatste 2 nachten voor we naar Thailand terug vliegen.
Wie heeft goede ideeŽn voor ons?

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

Als je in Canggu verblijft: bezoek het "Waterbom park" in Kuta en/of neem surf-les
In Ubud: Bezoek de Bali Zoo of het Bali Marine and Safari Park, maak een dagtrip naar Sidemen en de Pura Besakih
In Lovina" Bezoek het Tree Top Adventure Park en/of de Botanical Garden in Bedugul
In Amed: Snorkelen voor de deur van hotel "Bayu Cottages" in de baai, met een van de mooiste snorkelplaatsen in Bali.

If you have nothing to loose, you can risk everything

edric1
Gebruiker
spacer line

Reden voor de keuze van Canggu is inderdaad omdat mijn man en zoon surfles willen in Kuta, dus die staat erop. Het leek mij nl niets om in Kuta zelf te zitten.

Ik las ook ergens (nadat ik geboekt had) dat het erg mooi snorkelen is bij Bayu cottages. Ik ben gek op snorkelen, dus dat komt goed uit.

Bedabkt voor de erg leuke tips. Het Tree top adventure wordt denk ik een groot succes, dus die zet ik zeker op de lijst. Mijn zoon wil graag naar een safaripark, dus dat lijkt me ook leuk om te doen.

Bokito
Gebruiker
User icon of Bokito
spacer line

Edric1.Als je toch voor de deur van Bayu Cottages aan het snorkelen bent wip dan even binnen want AEB is de eigenaar. Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Shalom

edric1
Gebruiker
spacer line

Echt waar? Cool! Ik heb er al 3 nachten in augustus geboekt. Leuk hoor, AED, dan ga ik je dus ontmoeten ;-)

chirpy
Gebruiker
spacer line

Ik kan het niet genoeg benadrukken, maar neem je voorzorgen wanneer je in het water van Kuta terechtkomt. Zorg dat er geen water in je oren komt en voor meisjes zorg voor inwendige bescherming. Oorontstekingen en blaasontstekingen zijn aan de orde van de dag. Het water is erg vervuild.
Overigens een fijne vakantie met de kinderen.. Ik heb de schurft aan kids.

accid
Gebruiker
User icon of accid
spacer line

Mag ik weten hoe lang je in Thailand bent en waar?

Van hen die zeggen dat zij mij kennen weet ik dat ze mij niet kennen.

Elisabelle
Gebruiker
User icon of Elisabelle
spacer line

Mmm, interessante vraag! Ik ben benieuwd naar (meer) antwoorden want ik ga met man en 2 kinderen (11 en 4) naar Lovina in juli (we zitten aan de vakanties vast, he). We hebben er super veel zin in en we ontmoeten daar onze familie, maar toch probeer ik me goed voor te bereiden en veel tips op te doen. Alvast dank voor bovenstaande!!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

79,701,435 pageviews Een website van indahnesia.com