Idul fitri --> auto en chauffeur naar Yogyakarta

Subforum Java 
71 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Java > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Thomas1985
Gebruiker
spacer line

Nu ik erachter ben dat reizen per trein naar yogyakarta wel eens moeilijk kan worden rond 19-28 augustus zoek ik de andere mogelijkheden uit.

Ik kom op 24 augustus aan in Jakarta en wil de dag daarop verder richting yogyakarta. Wat kost het om een chauffeur met auto te regelen en kan dat in Jakarta op de dag zelf i.v.m. het Suikerfeest?

Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft in deze drukke periode....
Alvast bedankt!

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

Nee, ik weet vrijwel zeker dat je niet op de 24e Aug. kunt aankomen in JKT en op de 25e in een auto met chauffeur naar Yogya kunt gaan rijden. Bovendien moet je je afvragen of je uberhaupt in die periode wel op de weg wilt zitten ??

In het onwaarschijnlijke geval dat je wel een chauffeur en auto kunt vinden, kost het je de hoofdprijs.

If you have nothing to loose, you can risk everything

_Jarno_
Gebruiker
User icon of _Jarno_
spacer line

Als je die dagen naar Yogja wilt gaan is vliegen de minst slechte optie. Op de weg wil je echt niet zitten als iedereen die een scooter en/of auto bezit terug naar de kampung gaat. Waren er afgelopen jaar niet iets van 400 doden op 1 dag?

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 07-01-2012 06:29 _Jarno_ wrote:
Als je die dagen naar Yogja wilt gaan is vliegen de minst slechte optie. Op de weg wil je echt niet zitten als iedereen die een scooter en/of auto bezit terug naar de kampung gaat. Waren er afgelopen jaar niet iets van 400 doden op 1 dag?
Dat was vorig jaar in de paar dagen voor Idul Fitri geloof ik. Inderdaad is vliegen de minst erge optie en wellicht ook nog gewoon de handigste. Het over de weg reizen kan dan een andere keer altijd nog.

Ho Lee Fuk

Pak Pupyes
Gebruiker
User icon of Pak Pupyes
spacer line

On 07-01-2012 07:43 Yerun wrote: en wellicht ook nog gewoon de handigste.

En vermoedelijk betaalbaar. Als Idul Fitri de 19 e begint, zijn veel Jakartanen de 24 e al weer op de terugweg, en zijn de (extra) vliegtuigen naar JKT leeg. Voor de weg maakt dat niets uit, want het verkeer maakt dan natuurlijk gewoon gebruik van beide rijrichtingen. Dus misschien is de trein toch ook een optie. Alleen dat vliegtuig kun je zo gemakkelijk reserveren...

MAD

Thomas1985
Gebruiker
spacer line

Ok, bedankt! Ik denk dat we nu maar met Airasia naar Denpasar gaan vliegen en dan terug over land gaan. Tickets zijn wel iets duurder op die dagen maargoed, in ieder geval kunnen we dan genieten in plaats van vast te zitten in Jakarta.

Ik vroeg me nog wel af of ik rond eind augustus begin september op de Gili eilanden terecht kan zonder iets te boeken?

Of zijn er andere eilanden rond Bali/Java of stranden op Lombok die net zo mooi zijn (helderblauwe zee om te snorkelen en mooi strand) die minder druk zijn en dus goedkoper?

Bedankt voor alle informatie!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

88,432,499 pageviews Een website van indahnesia.com