Een slecht bericht voor alle AOW met een AIO uitkering.

Subforum Andere praat 
63 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Een slecht bericht voor alle AOW met een AIO uitkering.

Wanneer gaat de wijziging in?
Vraagt u nŠ 1 januari 2012 een AIO-aanvulling aan, dan gelden deze nieuwe regels. Heeft u al een AIO-aanvulling? Dan houdt u in ieder geval tot 1 juli 2012 uw AIO-aanvulling. Wij zullen onderzoeken of u daarna nog een AIO-aanvulling krijgt.

Maximaal 13 weken buiten Nederland
U mag met een AIO-aanvulling maximaal 13 weken per kalenderjaar buiten Nederland verblijven. Heeft u een partner jonger dan 65 jaar? Uw partner mag maximaal 4 weken buiten Nederland verblijven. Blijft u langer in het buitenland, dan krijgt u geen AIO-aanvulling meer. Geef het altijd van tevoren aan ons door als u naar het buitenland gaat.

Maximaal 13 weken buiten Nederland, was 23 weken.
Ik zit met mijn schoonmoeder die nu in IndonesiŽ zit.
Zij krijgt geen bijstand meer na 1 juli 2012
Dus wat staat mij te doen haar in een tehuis plaatsen of gewoon haar in IndonesiŽ te laten.
Wie het weet mag het zeggen.
Ik zelf weet wel een manier, gewoon vertrekken naar het buitenland!
En de boel de boel laten, want ze willen hebben dat ik over mijn AOW en Pensioentje nog twee mensen onderhoud, dat staat de vrouw/man te wachten in de toekomst.
Dus een oproep aan alle AOWers, Uitkering trekkers, die op de een of ander, een moeder schoonmoeder, of vader schoonvader onderhoud, vertrekken of de mensen in een tehuis plaatsen .
De crisis word afgewenteld op de burger
Dit is een verrassing van het kabinet welkom 2012ÖÖÖÖÖÖ.. Emoticon: Angry Emoticon: Very funny Emoticon: Stupid Emoticon: Cooool

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Met medewerking van je grote gedogende vriend met die blonde pruik hoera.
Dat stuk ellende zouden ze op moeten sluiten voor verkiezings bedrog, die gasbak loopt met alles mee als ie maar macht kan uitoefenen.
Wanneer wordt de Nederlander wakker en flikkert dit stuk ellende die als een dictator over zijn partij heerst en de politiek zo negatief beinvloed en gooien ze dit stuk ellende op de vuilnishoop, zelfs Janmaat had meer ballen als deze narcistische machtswellusteling.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Malam je kan dat niet aan een persoon ophangen.
"Ja "ophangen zou je ze, ze vergeten dat de consument de beste manier is, om de economie op gang te houden.
Waaraan die pief van Paul de Krom

Staatssecretaris van Sociale Zaken en Werkgelegenheid
het in zijn hersenpan krijg om dit door te voeren, zelf de eerste kamer, het CDA is daar de boosdoender van, heeft het met een nipte meerderheid goed gekeurd.
Waarom omdat er zo veel aan die ruif hangt, dat ze nu per achterdeur gaan kijken wat voor inkomen er is.
Dit is nog maar het begin.
Want als dit een succes is, gaan ze ook aan de rechten van de AOW (die al gesplitst) is, aan zitten.
Waar dubbele pensioenen (geen AOW) binnen komt, gaan ze straks ook korten.
Kijk van de rijken hoeven ze het niet te hebben, want die weten wel hoe ze de belastingen kunnen ontduiken, met hun aftrek posten.
Neen Nederland gaat naar de kloten, dat merkte ik vandaag nog .
Ben naar de winkel geweest vanmiddag en op een na was ik in een supermarkt.
Ze moeten maar die 15.000 Polen maar een uitkering geven en zich laten misbruiken, dat het meeste geld naar Polen vliegen, reiden of per bus, die kant op gaat vrachtwagens vol, met tweedehands goederen, die hier voor appel en een ei te koop zijn............. Emoticon: Very funny Emoticon: Frustrated Emoticon: Stupid

ibusas
Gebruiker
User icon of ibusas
spacer line

Werkend in de zorg heb ik slecht nieuws voor je: je krijgt pas een plekje in een verpleeghuis met een indicatie dat je echt niet meer alleen thuis kan wonen. Zolang er nog familie voor je kan zorgen (mantelzorgers) en je niet compleet dementerend bent, mag je nog fijn heel lang thuis wonen! Dus oma op de stoep zetten zal niet lukken....of ze moet particulier, maar dat is niet te betalen.

JohanN
Gebruiker
User icon of JohanN
spacer line

gewoon lekker met 3 generaties in 1 huis. Gezelig toch? Doet de rest van de wereld ook hoor.

Begin de details te vergeten

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

ibusas
Ik kan nu wel een grote broek aantrekken, maar je bent met zijn tweeŽn die daar over moet beslissen.
Ik denk als je zo brutaal ben en je zet ze in een verzorgingshuis in de hal en je loop weg dan wil ik wel eens zien hoe ze terug gebracht wordt.
Ik heb er nooit daar van iets gelezen of gehoord.
Maar mijn gedachte gaat wel uit naar iets om toch te proberen dit tegen te gaan.
Heb inmiddels wel de SVB een bezwaarschrift ingediend.
Afwachten mijn schoonmoeder kan zelf niets meer dus ja wat kan je nog verder doen.
dat ze nu in IndonesiŽ zit heeft ook te maken met dat ze geen zorg hier hoef te hebben dat kost ook dus minder dan als ze hier zou blijven.
Wie is er beter mee.
Ik vraag mij wel eens af kunnen ze dat niets schelen.
De ambtenaar die ik vandaag gesproken heb, is met onze situatie op de hoogte en zal alles doen om een oplossing te zoeken.
Als ik zelf alleen weg gaat, dan kunnen ze voor twee mensen zorgen om hun te onderhouden.
Want ik ben niet getrouwd en heb geen bindingen met wat dan ook.
Ik help hen en ook mij zelf, om ze een goed leven te krijgen en samen iets op te bouwen.
Maar als ze nu alles afpakken dan is de enige weg vertrekken.
Ik neem mijn AOW en pensioen mee, en hoef geen 2 mensen te onderhouden.
Ik laat mij uitschrijven en ga een van mijn kinderen inwonen of in laten schrijven.
Die zijn niet afhankelijk van sociale diensten.
Maar eerst afwachten het is nog geen 1 Juli.............. Emoticon: Confused Emoticon: Cry Emoticon:

Op 02-01-2012 18:00 schreef ibusas:
Werkend in de zorg heb ik slecht nieuws voor je: je krijgt pas een plekje in een verpleeghuis met een indicatie dat je echt niet meer alleen thuis kan wonen. Zolang er nog familie voor je kan zorgen (mantelzorgers) en je niet compleet dementerend bent, mag je nog fijn heel lang thuis wonen! Dus oma op de stoep zetten zal niet lukken....of ze moet particulier, maar dat is niet te betalen.

Ook heb ik van de geatrie dokter en huisarts alle medewerking dus.

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 02-01-2012 19:38 JohanN wrote:
gewoon lekker met 3 generaties in 1 huis. Gezelig toch? Doet de rest van de wereld ook hoor.

Of een extra baantje nemen Emoticon: Wink ,
In U.S of A is het normaal dat ouderen extra bijverdienen.
Ga je niet thuis staan te vervelen achter de geranium (of anggrek) Emoticon: Yes! of mensen in diverse fora lastig vallen met allerlei spamverhalen Emoticon: Shiny .
Trouwens de 3 generatie huisvesting is nog in kinderschoenen.

In je arbeiders doorzon woning of Vinex woning kan je opoe ook niet hebben.

bisa dicek of makemyday .

bule gembel
Gebruiker
User icon of bule gembel
spacer line

Beste Surya,

Je hebt als het goed is een mail van mij ontvangen in het kader van ons onderzoek naar
omong kosongen

Ik vraag mij af als de controle wel zo goed zal zijn voor mensen met een AIO aanvulling.
Voor mensen met een bestaande aanvulling is het echt zuur. Voor nieuwe AIO aanvullingen heb ik er zelf geen problemen mee hoe vervelend het voor sommige mensen ook zal zijn.

Het mooie van je eigen fouten is dat anderen er soms heel gelukkig van worden..

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Ik vraag mij af als de controle wel zo goed zal zijn voor mensen met een AIO aanvulling.
Controle hierop is toch niet zo moeilijk? Als men een ticket naar het verre buitenland koopt dan mag je aannemen dat de tijd tussen vertrekdatum en retourdatum je verblijf in dat verre buitenland is. Daarop gebaseerd zou men steekproeven kunnen houden, of je voor de 'grap' na 13,5 weken oproepen?

In indonesie doet men dit ook met 'immigranten' die niet mogen werken maar wel een KITAS hebben. Zij zijn in principe altijd thuis en kunnen af en toe rekenen op bezoek van een team van imigrasi. Ze zijn niet moeilijk verder, zeker niet als ze geen vermoedens hebben, dan zijn ze zo weer weg. En daar hoeft geen cent voor betaald te worden bovendien.

simpati
Gebruiker
spacer line

Controle hierop is toch niet zo moeilijk?
Dit is als mensen in IndonesiŽ wonen niet moeilijk, het bewijsmateriaal zit in het paspoort, maar ik weet niet of dit wettelijk mogelijk is.
Daar is echter ook fraude mogelijk maar niet echt eenvoudig.

45havana
Gebruiker
spacer line

Om hoeveel geld gaat het daadwerkelijk per persoon per maand?

bambang
Gebruiker
spacer line

Voorbeeld. Als je in NL woont en|of werkt voor 20 jaar, heb je 20 x 2% = 40% AOW opgebouwd. Het restant 60% is de AIO als je 65 jaar bent.
De bijstandsnorm voor een alleenstaande is ongeveer 870,- euro netto p.m. 60% x 870 = 522 euro.

Surya Atmadja
Gebruiker
spacer line

On 03-01-2012 06:40 bambang wrote:
Voorbeeld. Als je in NL woont en|of werkt voor 20 jaar, heb je 20 x 2% = 40% AOW opgebouwd. Het restant 60% is de AIO als je 65 jaar bent.
De bijstandsnorm voor een alleenstaande is ongeveer 870,- euro netto p.m. 60% x 870 = 522 euro.

Dan zullen er veel (would be) pensionado's met een gedeeltelijke AOW terug moeten .
Bestaat de kans dat ze niet meer aan de eisen kunnen voldoen .
Of moeten ze een nieuw baantje zoeken , gelukkig zijn de eisen mbt werk gekoppeld wordt aan de nieuwe regels.

Dan kan ik mijn dromen om daar semi permanent te verblijven ook vergeten , als ik afhankelijk ben van de toeslag voor de jongere vrouw dan moet ik jaaaren wachten totdat ze ook AOW krijgt , en dan zit ik al lang in de rumah jompo/Panti Whreda .
Wat wreed . Emoticon: Devil

Uiteraard zijn er altijd creatieve oplossingen , een soort jalan alternatip .
Heb van horen zeggen dat er verschillende wegen die naar Rome kan leiden, toch ?

Mss een idee om hier adviezen te geven Emoticon: Wink ???

Rumah jompo/Panti Whreda is een Indonesische bejaarden oh pardon verzorgingstehuis.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Op 03-01-2012 00:32 schreef Yerun:

[quote verwijderd]
Controle hierop is toch niet zo moeilijk? Als men een ticket naar het verre buitenland koopt dan mag je aannemen dat de tijd tussen vertrekdatum en retourdatum je verblijf in dat verre buitenland is. Daarop gebaseerd zou men steekproeven kunnen houden, of je voor de grap na 13,5 weken oproepen?

In indonesie doet men dit ook met immigranten die niet mogen werken maar wel een KITAS hebben. Zij zijn in principe altijd thuis en kunnen af en toe rekenen op bezoek van een team van imigrasi. Ze zijn niet moeilijk verder, zeker niet als ze geen vermoedens hebben, dan zijn ze zo weer weg. En daar hoeft geen cent voor betaald te worden bovendien.
Op 03-01-2012 06:10 schreef 45havana:
Om hoeveel geld gaat het daadwerkelijk per persoon per maand?

Ik ben met mijn inkomen al 1000 Ä achteruit gegaan daar komt boven op nog eens +/- 600Ä minder van de moeder.
Die 1000 Ä is gekomen van mijn vriendin die geen uitkering meer krijg en ook nog eens geen werk meer heb omdat ze 1.1/2 jaar gewerkt heeft bij een uitzendbureau + dat ik mijn ex via de rechter haar deel van mijn pensioen heeft afgepakt.
Als vrouw in Nederland word je gratis geholpen op het gebied van hulp voor een advocaat.
Die zag brood in het geval van onze situatie.
Die vrouw heeft nooit gewerkt en heeft nu de kans gezien een deel van ons huwelijk al het pensioen opgebouwde te krijgen 250Ä.
Dat speelt er bij ons.

Yerun
Laat ik dit schrijven ze controleren alles.
Ze hebben alle bestanden gekoppeld je moet het melden voor dat ze gaan.
Maar ze zat in de zorg de laatste jaren dus die hoef niet meer te komen als ze naar IndonesiŽ gaat.
Daaraan kunnen ze al zien of je gebruik maak van die zorg die door de AWBZ word betaald.
Ik had al gevraagd om medewerking van de AWBZ om haar ergens onder te brengen in IndonesiŽ dan zijn ze goedkoper met alles en betalen ze minder wat ze nu betalen.
Maar geen medewerking en je komt niet verder dan de telefoniste die daar zit om je af te poeieren.
Vorig jaar had ik wat geld geparkeerd voor haar om dat ze dan een ticket zou kopen, daar van, dat stond op een spaarrekening, die voor e.v.t bij overlijden haar te kunnen begraven.
Kregen wij bericht dat ze geen uitkering meer kreeg en het geld dat op haar spaarrekening stond te hoog was, moest eerst opgemaakt worden.
Met het bericht de juiste bedrag die op haar rekening stond.
Dus ze weten alles van je zelf de banken hebben alles openbaar gemaakt.
Hier in Nederland word nu een vies vuil spelletje gespeeld dat alles gekoppeld heeft als je van de overheid je geld moet ontvangen.
Niets ontgaat hen meer daarvoor zitten ze met zijn allen in een mooi kantoor pand om alles te controleren.
Nu je begrijpt wel dat het Nederland van vroeger, niet meer bestaat, en dat ik nu pas achter kom alles je in het buitenland zit, geen last heeft van al die regelingen van de overheid, die je plaagt met bijna elk maand een brief te zenden,of via zorgtoeslag, of via belastingen die je ook nog eens, er bij kom kijken is er iets te halen bij je............... Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry

ook even HIER kijken

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Daarom was ik ook een fel tegenstander geweest voor de EPD- dan legt je hele leven in dat verdomde dossier vast. Het is nķ al hťťl vervelend met die Sofi-nummer ze kunnen je gangen precies nagaan.....
Helaas ben ik nog steeds van de werkende klasse en ik voorzie een zwarte wolk die boven mij hangt als ik met pensioen gaat....AOW-pot vind ik zťker de hond in de pot en mijn pensioen wůrdt mettertijd nog mťťr kaal geplukt Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry
Dus ik kan met mijn handje zwaaien om lekker om het 1/2 jaar in IR wonen en 1/2 jaar hier in Holland te zitten.....enne hoezo sparen?? Van welk geld dan?? Als mijn inkomsten nŠ ruim 40 jaar gewerkt te hebben als sneeuw voor de zon ziet verdwijnen? Emoticon: Cry Emoticon: Cry Emoticon: Cry

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Kembang
Wij verzorgen al jaren onze moeder mijn schoonmoeder, die een beetje aan het dementeren is, maar door medicijnen nog een beetje op de been blijft.
Het is schandalig dat zij haar AIO kwijt raak omdat ik een AOW en klein pensioentje met korting door mijn ex, 1 juli moeten wij met een inkomen met vaste lasten, denk ik dat we nog te kort komen ook.
wat mijn verontrust, nu al kan weten, dat ze het niet overleeft, als ze dit te weten kom.

Dus door die maatregelenpakket, maken ze ook nog dat er mensen sterven door dat ze niet meer thuis blijven kunnen.
Maar er komen steeds meer verzet tegen die maatregeling.
Dit is nu mijn nieuwe inzicht, teleur gesteld, maar toch geen Cohen aanhanger
Wat hebben wij een smerige kabinet Rutte die je vergelijken kan, met Collijn van de jaren 30.
Als er hier in Nederland een man is, die opgehemeld word als de beste Minister-president, dan is hij dat.
Maar dan vergeten de mensen dat hij het zelfde doet als Collijn in de jaren 1930.
Hij zal mede verantwoordelijk zijn voor de velen doden die hij veroorzaak omdat hij zorgt dat velen ouderen, geld word onthouden, die ze nodig hebben.
Velen hebben niet de AOW op kunnen bouwen en krijgen daardoor AIO bijstand.
Dat word plotsklaps gewoon even weggehaald.
Ze worden gewoon even afhankelijk gemaakt van hun kinderen.
Het individuele inkomen heeft hij gewoon weg gehaald de klok terug gezet, naar de jaren 30.
Hij is de grootste toneelspeler aller tijden hij doet zich voor of hij zich aantrekt van alle ellende die hij en zijn kabinet veroorzaakt.
Het is geen leider, hij is een hemels duivelse verleider van het toneelspel die hij opvoert en de mensen een rad voor de ogen houd, en de verkeerde beeld weer geeft................. Emoticon: Angry Emoticon: Frustrated Emoticon: Eerie Emoticon: So funny

Macan Belanda
Gebruiker
User icon of Macan Belanda
spacer line

Op 02-01-2012 14:05 schreef Malam:
Met medewerking van je grote gedogende vriend met die blonde pruik hoera.
Dat stuk ellende zouden ze op moeten sluiten voor verkiezings bedrog, die gasbak loopt met alles mee als ie maar macht kan uitoefenen.
Wanneer wordt de Nederlander wakker en flikkert dit stuk ellende die als een dictator over zijn partij heerst en de politiek zo negatief beinvloed en gooien ze dit stuk ellende op de vuilnishoop, zelfs Janmaat had meer ballen als deze narcistische machtswellusteling.

Die pensoenleeftijd verhogen naar 67 was voor hem toch ook een ABSOLUUT breekpunt ? Tja, wie is nou eigenlijk de grote gedoger ... Over door de mand vallen gesproken ..... een verrassing is het niet overigens.

"Bhinneka Tunggal Ika"

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

We hebben vaak de mond vol van IndonesiŽ maar vlak Nederland niet uit, het gaat hier alleen een stuk geniepiger en semi legaal door mazen in de wet, klein voorbeeldje:

Pensioenfonds voor de haven PVH, daar werd behoorlijk uit geplukt, bestuur werkgevers en werknemers gezamelijk, dat kon niet langer meer.
Dit pensioenfonds werd in handen gegeven van Stichting Optas, tevens kreeg Optas 200 miljoen een bruidschat om de markt op te gaan.
Optas boerde goed, wilde op een gegeven moment nog eens tweehonderd miljoen uit de kas halen voor commerciŽle activiteiten, daar werd een stokje voor gestoken, de rechter bepaalde dat deze overwaarde alleen ten goed mocht komen van de deelnemers en de rechter beklemde dat vermogen.

In 2007 verkocht Optas de hele boel aan Aegon, beurde 1.3 miljard, die wilde het bestuur (captains of Industry o.l.v Pierre Vinken voormalig directeur Elsevier) besteden aan kunst, allemaal heel in het kort.
Dat kan dus niet, werkgevers en werknemers hebben het pensioenfonds in beheer van de Stichting Optas gegeven met de bedoeling als goed huisvader er voor te zorgen.
Nou het kon dus wel, de schobbejakken hadden de statuten veranderd o.l.v. een notaris die later aan het bestuur werd toegevoegd Emoticon: Angry

Hemel en aarde is bewogen, zelfs die goorlap van een Donner die minister van sociale zaken was is er aan te pas gekomen, ook die hield zijn kameraadjes de hand boven het hoofd, weliswaar vond hij het niet ethisch wat er was gebeurd en hij zou de wet gaan veranderen maar onze 1.3 miljard was wel pikpoten, terwijl havenwerkers die zich na de oorlog de pleuris hadden gewerkt om Rotterdam groot te maken nu aan het gas lagen.

We hebben geknokt, Om Malam is zelf ook nog gearresteerd geweest bij bezettingen, schijt aan.
Er is een compromis gesloten, daar is in de hele haven over gestemd, een half miljard is als afkoop terug gekomen.
Het schorem is er nog wel met 800 miljoen van door, maar ja de uiteindelijke uitslag (door de mazen in de wet) was niet zeker dus pak dat half miljard maar en verbeter de pensioenen van die ouwe gabbers die zich kapot hebben gewerkt.

Ok, daar zijn we zelf mee akkoord gegaan, nu het beklemde vermogen, ook dat is over gegaan naar Aegon .
Lees hier hoe Aegon daar mee omgaat, schorem van de bovenste plank dus:

Want dat is het vermogen van het voormalige Pensioenfonds PVH. Vermogen dat bestaat uit pensioengelden en pensioenrendementen van werkgevers en werknemers van havenbedrijven.
Bij de overgang naar Optas is dat PVH-vermogen Ďbeklemdí. De rechter heeft bepaald dat het alleen mag worden gebruikt voor pensioenvoorzieningen in de havens.
AEGON erkent deze beklemming. Maar het concern stelt dat de rechter niet heeft gezegd dat het vastgezette geld moet worden gebruikt voor pensioenvoorzieningen in de havens. AEGON houdt het beklemde vermogen daarom vast. Als financiŽle buffer voor het verzekeringsconcern .

Dus gewoon lekker wachten tot de laatste havenwerker uit het oude PVH dood is en raaaaaang pik in het is winter, die 200 miljoen is inmiddels 350 miljoen.
We hebben ťťn voordeel dat schorem bij Aegon kan dus nooit meer waarmaken dat ze voor de havenwerkers onder de dekkings graad zit Emoticon: Angry
Ik heb 13.8 % meer bij mijn pensioen gekregen van die half miljard dat waren mijn arrestaties dubbel en dwars waard.

Rechtzaken en het onder druk zetten van Aegon is nog steeds aan de gang.
Ben ik in Nederland en er is weer een actie sta ik vooraan Emoticon: Yes!
Ik las ergens dat Simpati schreef dat verzekeringsmaatschappijen de grootste oplichters zijn van de huidige maatschappij, WAAR.
Gelukkig hebben de Teamsters, (grote vervoersbond in Amerika bekend van de maffiose Hoffa) in Amerika waar Aegon ook groot is de boel onder druk gezet. Emoticon: Yes!

Indonesia corrupt?????????
De grootste semi legale pensioenfraude van Nederland, wat doen onze bestuurders in Nederland, juist hetzelfde al in IndonesiŽ, de andere kant op kijken Emoticon: Yes!

Macan Belanda
Gebruiker
User icon of Macan Belanda
spacer line

Op 04-01-2012 15:26 schreef Malam:
We hebben vaak de mond vol van IndonesiŽ maar vlak Nederland niet uit, het gaat hier alleen een stuk geniepiger en semi legaal door mazen in de wet, ....

Ik ben blij dat jij het zegt, want als toerist kun je dat op dit forum niet zeggen.

"Bhinneka Tunggal Ika"

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ben ik in Nederland en er is weer een actie sta ik vooraan

men is moe gestreden Malam je krijg de mensen in Nederland niet meer op de barricade, toen in die tijd gaan we naar de dam dan gaan we naar de dam, is voorbij.
Dat is over maar misschien moeten we iets anders bedenken om de mensen hun protest te kunnen uit voeren in deze digitale wereld.
Ik heb wel een idee en dat is een oproep te doen om de mensen hun blauwe brief, de belasting aangifte, een dag te laat te verzenden en dan naar het adres van de tweede kamer.
Misschien dat dit aan slaat hoe krijg je dit voor elkaar.
Er moet veel meer protesten zijn, want men gaat te veel naar hun eigen gemoed, niet te veel eisen stellen, men is moe gestreden.
Maar dit zou een waarschuwing zijn aan de politieker's die denken dat ze vrij hun gang kunnen gaan en stiekem wetten door laat gaan als er geen geruchten er over zijn.

Dus zij die weten om een protest te organiseren dan alleen op Malieveld te lopen roepen, dat geen invloed op hen de politiek heeft, een streek uit halen wat de politiek beschamend hun wetten proberen door te voeren................... Emoticon: Confused Emoticon: I love it Emoticon: So funny Emoticon: I love it

bule gembel
Gebruiker
User icon of bule gembel
spacer line

Beste Zieleffe,

Als je abonnement bij de belastingdienst is opgezegd wat ga je dan in RI aan belastingen betalen?

Ik weet van mijn ibu dat er bij heel veel bedrijven altijd twee boekhoudingen zijn.
Dit is makkelijke bij controle aldus haar ervaring.....

Surya Atmadja
Gebruiker
spacer line

On 04-01-2012 18:58 Macan Belanda wrote:

[quote removed]

Ik ben blij dat jij het zegt, want als toerist kun je dat op dit forum niet zeggen.

Ikke ook , toen ik las wat Om M schreef zak mijn sarung spontaan naar beneden.

Stel is voor dat ik dat had geschreven ( juist hetzelfde al in IndonesiŽ, ) , dan is het forum gelijk te klein . Emoticon: Bye bye

bule gembel
Gebruiker
User icon of bule gembel
spacer line

U mag van mij uw sarung wel aanhouden omsid......

Zullen we eens een hapje gaan eten bij New King in Amsterdam? Das leuker dan bellen!
Ik trakteer op de rijsttafel als u beloofd dat u lekker fris ruikt.

Ben er regelmatig voor werkzaamheden Emoticon: Smile

Surya Atmadja
Gebruiker
spacer line

Vielen dank voor de uitnodiging, ik ben een beetje mensenschuw
Ehwaar, betoel .
Per tilpon ken ook , heb een KPN all in abonnement.
Mijn email heb je al.

bule gembel
Gebruiker
User icon of bule gembel
spacer line

Leuk toch een ontmoeting in New King. Dan neemt u de vrouw toch gewoon even mee?
Mail mij uw nummer maar dan bel ik u met mijn mobiel dan heeft u mijn nummer ook.

Zijn er andere forumgangers die omsid in het echt hebben gezien?

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,036,548 pageviews Een website van indahnesia.com