De beste wensen voor 2012 topic !

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
67 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Ik wens alle forummers een fortuinlijk 2012, en niet minder belangrijk !
Een heel gezond 2012.

Gelukkig nieuw jaar allemaal. Emoticon: Party!

It's only kinky the first time.

Pak Pupyes
Gebruiker
User icon of Pak Pupyes
spacer line

MAD

dangdude03
Gebruiker
User icon of dangdude03
spacer line

rama
Gebruiker
User icon of rama
spacer line

Ook ik, Rama, wens iedereen van dit forum een
GELUKKIG , MAAR VOORAL EEN GEZOND, 2012 TOE !!!!!!

Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

www.ramahomestay.com

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Iedereen een gezond en Lekker 2012 gewenst Emoticon: Party! Emoticon: Party!

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

ibusas
Gebruiker
User icon of ibusas
spacer line

Ik wens iedereen hetzelfde toe als wat ik mezelf toewens....en daar zit niks rottigs bij!!!

Emoticon: Cooool

cathy
Gebruiker
spacer line

Voor alle lezers onder ons die Indonesie een warm hart toedragen een zeer goed, gezond en bovenal een liefdevol 2012 toegewenst.

Dat wij met elkaar dit forum succesvol en met zeer veel respect levendig houden.

G E L U K K I G N I E U W J A A R

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Ook vanuit een somber Hekendorp wensen wij alle forumleden een zalig uiteinde en een heel gezond 2012 toe.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

De koeken van PP en het broodje Mokum van Siebjans zien er geweldig uit. Om van te watertanden.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Voor alle forumleden wens ik voor 2012 goede Gezondheid, Geluk, Warmte, Liefde en

Positief blijven voelen en denken....

Macan Belanda
Gebruiker
User icon of Macan Belanda
spacer line

Allemaal de beste wensen en een gezond en vrolijk 2012. Ik zit hier met een gestresste kat onder het dekbed.
Emoticon: Very funny .

"Bhinneka Tunggal Ika"

Yahyah
Gebruiker
spacer line

Op 31-12-2011 16:23 schreef Macan Belanda:
Allemaal de beste wensen en een gezond en vrolijk 2012. Ik zit hier met een gestresste kat onder het dekbed.
Emoticon: Very funny .

Waarom ga je d'r niet lekker naast liggen? Voor de troost weet je wel! Mijn twee katten liggen zgn. te slapen maar bij iedere knal zie ik de oortjes omhoog gaan!

Alle positieve superwensen voor 2012 toegewenst!!!

Yahyah.

pierre
Gebruiker
spacer line

Ook wij wensen een ieder een fijne jaarwisseling en een gezond 2012

Pierre en Elly

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Vanuit een bijna tropisch warm Lippo Cikarang ook de beste wensen voor 2012 voor iedereen!

accid
Gebruiker
User icon of accid
spacer line

Ik wens de aarde en zijn bewoners een stabiel en vredig jaar ook al ziet het ernaar uit dat de wapens opgepakt gaan worden.
.
Ik wens de mensen op dit forum een goede gezondheid en het vermogen om tevreden te zijn zonder de Nederlandse verworvenheden te bagataliseren.

Van hen die zeggen dat zij mij kennen weet ik dat ze mij niet kennen.

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

We hebben een onstuimig Oud en Nieuw gehad hier,veel zeeeer zwaar vuurwerk,ongelooflijk harde knallen(moet dit nou?) en gesneuvelde lantaarnpalen waar ze vuurwerk aanplakken zo erg dat het metaal gesmolten is.Van mij mag het wel es ietsje minder maar ja...het is gelukkig maar 1 keer zo.Alleen jammer dat er noodgedwongen mensen hgun dieren onder moeten brengen in pensions en ik zie de ouderen onder ons gewoon wegschuilen achter de ramen,dit was vroeger toch niet nodig.Ook vond iemand het nodig tot pakweg 02.30 keiharde dreunmuziek te draaien buiten,ook iets waar ik mijn vraagtekens bij zet als het gaat om iemands gezonde verstand.Maar verder geen ongelukjes met vuurwerk hier,de autos en huizen staan er nog dus verder viel t hier weer mee.Allemaal een goed 2012 vanuit mistig en druilerig Hellevoetsluis onder de rook van Rotterdam Emoticon: Bye bye

joost
Gebruiker
spacer line

Een goed en gezond 2012 voor U en uw naasten

JohanN
Gebruiker
User icon of JohanN
spacer line

Iedereen een goed 2012 toegewenst!!

Begin de details te vergeten

Bokito
Gebruiker
User icon of Bokito
spacer line

Hier in Mestreech heeft de jeugd weer hun best gedaan.Ze hebben bij ons alle brievenbussen opgeblazen.We zijn gelukkig nog heel gebleven.Verder wens ik alle Forummers nog een voorspoedig en gezond 2012.
Hoje he. Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Shalom

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Ik wens iedereen in 2012 heel veel gezondheid, geluk, wijsheid en tevredenheid toe Emoticon: Yes!
Gr. Yoke

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Yahyah
Gebruiker
spacer line

Wij keken vanaf de 17e etage over heel Amsterdam uit. Was prachtig! Totdat de (kleine) mensjes beneden vuurpijlen begonnen af te steken die dan op onze ooghoogte ontploften! Bloedlink! Wel mooi, maar een veiligheidsbril was geen overbodige luxe geweest, ware dan dat we ze niet hadden.
Y.

bobberdebob
Gebruiker
User icon of bobberdebob
spacer line

Luitjes, allemaal Selamat Tahun Baru ya! Emoticon: Party!

Alaaf

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

Een pessimist zou zeggen:

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

Er is nog kans op een 2013.

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

70,708,080 pageviews Een website van indahnesia.com