Moslims demonstreren tegen bouw kerk

Subforum Blog @ indonesiepagina.nl 
72 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
BlogBlot
Gebruiker
spacer line

Moslims demonstreren tegen bouw kerk
Gepubliceerd op 29 december 2011 14:51
Zo'n 3.000 leden van verscheidene Islamitische organisaties hebben donderdag gedemonstreerd tegen de bouw van een kerk. Ze blokkeerden hierbij onder meer de uitrit van de tolweg Cikarang Barat.
Lees verder , klik op de titel

bambang
Gebruiker
spacer line

En het gaat maar door en door. Volgens een forumlid heeft het te maken met de vestigingseisen. Emoticon: Frustrated Emoticon: Frustrated Emoticon: Frustrated
(De vestigingseisen gelden niet voor een moskee met blerende speakers van 1000 watt.)

In Nigeria zijn ook al tientallen kerken verbrand met tientallen doden. Het zal zeker ook met de vestigingseisen te maken hebben.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Nu .....andersom.....demonstreren tégen die blérrende moskee's, maar dan over

de héle wereld... Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! En het uitroeien van extremistische moslims Emoticon: Party! , voor

deze lui is er géén plaats op deze wereld maar wél in de hel waar bin laden al zit te

kniezen met al zijn volgelingen Emoticon: Laugh out loud

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ergens wilde ik mij niet laten verlijden om hier op in te gaan.
Maar nu de laatste dag van 2011 wilde ik dit nog wel kwijt.
Ieder die zich aansluit bij een geloof of systeem, die niet goed met menselijke waarden om gaat zouden moeten worden verbannen naar de sahara, zonder water en eten.
Zij hebben en nog steeds zijn zij bezig, de menselijke waarde die de mens kent, aan het laten frustreren, voor hun eigen gewin, macht wellustelingen zijn het.
Ophangen moesten ze allemaal!!!!!!
Wanneer komt er een einde aan, wanneer worden de gewone vrouw/man eens wakker en zich niet laten beinvloeden door al die gekken op deze wereld............. Emoticon: Stupid Emoticon: Angry Emoticon: Frustrated Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye
Dit was het laatste van dit jaar die ik u nog even wilde laten weten..
Ik ga oudjaar vieren en afscheid nemen van 2011, bij mijn zoon veel plezier voor vanavond, die al bijna is afgelopen voor de inwoners van Indonesië ............... Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Pak Pupyes
Gebruiker
User icon of Pak Pupyes
spacer line

Ziel, een waardige afsluiting.

Ik hoop voor 2012 op meer begrip. Niet op meer begrip voor elkaar, da's linkse lulkoek. Ik hoop op meer begrip.

MAD

Macan Belanda
Gebruiker
User icon of Macan Belanda
spacer line

Helemaal mee eens Om Ziel, fijne avond en een gelukkig begin van het nieuwe jaar.

"Bhinneka Tunggal Ika"

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Amén....Om Ziel....

Hebt uw naastenlief zoals uw zelf.....dán is er pas VREDE....

Op naar 2012......alle Goeds wens ik een ieder Emoticon: Smile Emoticon: Smile Emoticon: Smile

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

79,785,884 pageviews Een website van indahnesia.com